пламен1 0 #1 Публикувано 6 Ноември, 2011 Здравейте искам да попитам има ли някой колега които да има такава газова уредба и смисъл читава ли е евентуални проблеми да е имал с нея тъй като цената наистина е много приемлива 690 лв с монтажа.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #2 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) Здравей колега! Преди няколко месеца на колегата слагахме един турски кит( комп, рейка и изпарител) за 250 лев закупен. Сложихме го на мазда 6 и да ти кажа нямам никакви проблеми за сега. Разхода е страшно нисък. Дори и да има проблем с рейка или изпарител са по 60лв така, че не виждам да е проблем. Това е от мен. Редактирано 8 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonda 0 #3 Отговорено 6 Ноември, 2011 Имате ли представа за VTEC стават ли?Къде е това представителство? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 6 Ноември, 2011 (Редактирано) На едно мерцедесче А160 един приятел има турска ГИ, проблеми имаше само в началото но те са по скоро да мастори че не можеха да я настроят. Сега вече 2 год само кара. Аз лично турско свързано с газ нищо не слагам в колата си, имал съм вземане даване с един изпарител и един клапан които упорито се опитваше да ме запали или твърдо отказваше да включи като е топло, с кеф го изхвърлих. Но тва да не ви влияе, такъв ми бил късмета. Както последно време обичам да казвам - всичко е късмет хора, по важен е и от здравето кога си имаш късмет и азърбеиджанска уредба да сложиш ще караш 100 години с нея кога си нямаш.... и господ не може ти помогне Редактирано 6 Ноември, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #5 Отговорено 6 Ноември, 2011 Продават се точно до автогара Варна има една газ станция и една барака е точно в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonda 0 #6 Отговорено 7 Ноември, 2011 Благодаря за отговорите,но в крайна сметка ще покарам още на бензин!Страх ме хваща като чета и то не само тук за всевъзможни проблеми около газификацията ....то не са настройки,то не са филтри и проблемна работа!Явно са кът майсторите газаджии в БГ!Пък и карам с тази кола около 5000 км/година и рентирането на инвестицията е под въпрос! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #7 Отговорено 8 Ноември, 2011 Момчетаааа,От Турция, ако все пак искате да си купите нещо изберете или пилаф или баклава...За щастие има много по-качествени изделия, дори и наши- български. Аз изминах със Симгас 100 000 км безпроблемно. Изборът си е Ваш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Чавдар 58 #8 Отговорено 9 Ноември, 2011 Като гледам всички имате предразсъдъци относно марките и произхода - ТУРСКИ или Италиански... от опит - туските чаркове доста успешно имитират италианските на съвсем разумна цена, разликата в качеството е далеч по-малка от тази в цената. Факт е че съм имал 3 коли с газови уредби и никога проблема не е бил в някоя част, а в монтажа й или НЕобслужването на системата! Много майстори вадят кашона кит-а, монтират по най-бързия и удобен за тях начин и те пращат да си ходиш. Настройката или не я правят или пускат "базова настройка на място" която е колкото да може да тръгне колата и после да се изкосури, ефективна е около 80%, щото е универсална за повечето коли, дето имат по-плавна крива на мощност, а при Хонда знаете как с повече обороти идва далеч повече мощност, за това се иска повече гориво във високите и базовата настройка не е достатъчна!! Това е проблема с обикновените газови уредби (без инжекцион) при японските коли! Така все едно на газ неможете да си карате енергично, особено с ВТЕК! ...и не че си разсъждавам на глас, а съм мерил със широкобандовата сонда и инжекцион и обикновена газова Затова - сложи си какъвто искаш газов инжекцион - препоръчвам ти го пред изпарител! Ако си над 140коня, трябва да е с по-голям от базовия изпарител и си намери майстор, който след монтажа ще се качи в колата за ПОНЕ 30мин да я настрои добре, щото повечето знаят как, после карай 1 месец и пак да я прегледа и изкусори, ако имаш забележки! Разхода трябва да е около 5% до 10% над бензиновия, ако е повече - или се отпускаш повече на педала, щото е ефтино или е богата сместа в ниските, ако е по-малък разхода - бедна е и не върви както БИ трябвало! Айде със здраве и както каза колегата по-горе - КЪСМЕТ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonda 0 #9 Отговорено 12 Ноември, 2011 (Редактирано) Отказах се колеги от всякакви газификаций!Кефи ме как работи и върви/особено със 100 октана/и по никакъв начин не смятам че може да има газова система б ез компромис!особено относно писаното за още по-сложното газифициране на VTEC! Редактирано 12 Ноември, 2011 от sonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 13 Ноември, 2011 Щом имаш кинти за 100 октана , що въобще споменаваш газ караи и нема се плашиш, ние газовите не сме ги сложили щот са много убави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #11 Отговорено 13 Ноември, 2011 По-добре сложи чип отколкото газ, камо ли турска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonda 0 #12 Отговорено 13 Ноември, 2011 По-добре сложи чип отколкото газ, камо ли турска.Чип ли..за това не се бях сетил!Имаш ли представа с колко вдига мощността и колко би струвал?Подлежи ли моята колица на чипване-Акорд 2001-ва 1.8 VTEC! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове