boqn_f1 14 #1 Публикувано 24 Октомври, 2011 колата e прелюд 2.0 ф20а4.колата докато е студена на бензин на място като стои падат оборотите с около 300 оборота и пак се качват на газ на място не падат в движение като е студена не прекъсва като загрее на бензин прекъсва и придърпва като карам на ниски обороти до към 3000,на газ прекъсва много на високите обороти не прекъсва. да отбележа че я направих на газ за експеримент да проверя дали е от бензинова помпа и дюзи .замерих бобината в норма и комутатора е добре купих нова дистрибуторна и палец сменях кабели свещите са нжк иридиум ама пробвах и с други замерих някой сензори къде са виждат проверих буксите на запалването данеса хлабави или окислени накрая я направих на газ и пак прекъсва кво ли не пробвах!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 24 Октомври, 2011 Кофти бензин , въздушен филтър , бензинова помпа , дюзи - прегледай ги тези неща и пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #3 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) точно за това направих колата на гаc за да игнорирам помпа дюзи и лош бензин а въздушния филтър е нов даже пробвах и със спортен Редактирано 26 Октомври, 2011 от chris_barnes Предходно мнение не Ñ�е цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #4 Отговорено 25 Октомври, 2011 При мен прекъсването на газ се оправи със смяна на една от дюзите. Но щом го прави и на бензин...със стариями акорд имах такъв проблем- менеше обороти, прекъсваше. Последва смяна на филтри, проверка на кабели, и свещи ,но проблемът си оставаше. Закарах я при един майстор, който откачи вакуум маркучето на рейката и всичко се оправи. Имам снимки, ако искаш може да ти ги пратя на ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #5 Отговорено 25 Октомври, 2011 (Редактирано) много ще съм ти благодарен ако ги пратиш,ако искаш и на скайпа може да ги пратиш :veleto_rie Редактирано 26 Октомври, 2011 от chris_barnes Предходно мнение не Ñ�е цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #6 Отговорено 26 Октомври, 2011 (Редактирано) .замерих бобината в норма Как я замери тази бобина? За мен тя е "основния заподозрян" при тези симптоми. Намери си една за проба. Редактирано 26 Октомври, 2011 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #7 Отговорено 26 Октомври, 2011 (Редактирано) вакума отпада пробвах един по един и нищо а за бобина имам още 2 сега 6те пробвам вапреки 4е тея дни разглабях запалването 10 пати Редактирано 26 Октомври, 2011 от chris_barnes Предходно мнение не Ñ�е цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #8 Отговорено 26 Октомври, 2011 е ся ходих на барзо я пробвах с 2 други бобини от които едната е 4исто нова затова главния заподозрян отпада.други идеи кои квото каже пробвам на момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #9 Отговорено 26 Октомври, 2011 Ако си сложил обикновенна газова значи дроселната клапа отпада като варянт.Щом играят оборотите на празен ход е вьзможно да се е замьрсил IACV клапана. Свали го и го прмий с WD 40. И да не е от него поне ще си направил профилактика.Какви са симтомите за комутатор незнам. За него знам само че може да изгасне колата и като истине комутатора колата да запали.Що не направиш диагностиката с кламера да няма записани грешки в компа ако може да ни подскаже нещо.Ако е задрьстен катализатора би трябвало да гльхне колата и да не може да вдига високи обороти , значи и това отпада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ben 2 #10 Отговорено 26 Октомври, 2011 Колега аз сипах добавка RedX 50ml на 50литра и придърпването почти изчезна.Имах същия провлем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #11 Отговорено 26 Октомври, 2011 Колегата е обяснил че е сложил газова инсталация и проблема си остава. Значи отпада горивната бензинова инсталация като проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #12 Отговорено 26 Октомври, 2011 газовата е обикновенна и затова отпадат доста работи като диузи бензинова помпа дросел и някои от електрониките.гре6ка нее давала нито на бензин нито на гас.а за запалването сам го сменил цялото 6тото преди тожа прекасва6е пак по са6тия на4ин и си купих друго и пак са6тото сега с ножа дистрибуторна и нов палец и 4исто нова бобин.накрая стигнах до извода 4е няма ппроблем с запалването.IACV-КАДЕ се намира тоя клапан 4е изобщо него знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #13 Отговорено 26 Октомври, 2011 Колега, бъди така добър да си оправиш малко правописа, вместо 6 използвай буква Ш, вместо кAде използвай кЪде, и т.н., и т.н, в противен случай, при следващия такъв пост, като горния, ще бъда принуден да изтрия темата ти, и така и няма да разберем какво става с Прелюда.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #14 Отговорено 28 Октомври, 2011 по4истих IACV -клапана и никакаф ефект колата пак си предарпва и сега мисля да пробвам с друк клапан да проверя дали е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #15 Отговорено 28 Октомври, 2011 по4истих IACV -клапана и никакаф ефект колата пак си предарпва и сега мисля да пробвам с друк клапан да проверя дали е от негосега потарсих в нета и немарих еидн клип .моята кола прави сащотото като е студена като загрее се оправя това преска4ане на оборотите но в движение придарпва и прекасва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #16 Отговорено 2 Ноември, 2011 смених иацв клапана с друк и по4истих дросела и болта за реголиране на оборотите и колата пак си прекасва и предарпва някои ако се сети за нещо друго да каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #17 Отговорено 2 Ноември, 2011 Както бях написал и в предна тема.Кофти бензин , бензиновата помпа е почнала да сдава багажа , бобина , комутатор,ламбда сонда.При мен беше от кофти бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #18 Отговорено 2 Ноември, 2011 Както бях написал и в предна тема.Кофти бензин , бензиновата помпа е почнала да сдава багажа , бобина , комутатор,ламбда сонда.При мен беше от кофти бензин.по горе бях уто4нил 4е колата е на гас и на гас пак прекасва а бобина сам купил 4исто нова дори и цялато заплаване смених та имам и два кумотатора.единсвено ламбда сондата несам сменил но ще намера и сонда да пробвам,но не мисля 4е от ламбда сонда може да прекасва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #19 Отговорено 3 Ноември, 2011 Според мен е температурният датчик. Лъже компютъра на бензин. Почти съм сигурен в това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #20 Отговорено 3 Ноември, 2011 И аз смятам че е от датчика за температурата на входящия въздух, когато колата е студена се игнорира но когато загрее дава информация на компа за температурата и ако тя е грешна следва точно това което описваш той се намира на смукателният колектор от дясната страна като си срещу двигателя и влиза в него букса с два пина. http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1615/62989492910130608241320327459M5T3PIjUqqXQWdcmWcaS.JPG Това е друг двигател но разположението мисля че е същото. Дано съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #21 Отговорено 3 Ноември, 2011 за това несам се сетил но утре ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #22 Отговорено 6 Ноември, 2011 смених и температурния датчик и никаква промяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #23 Отговорено 6 Ноември, 2011 Не прочетох някъде за кабели на свещите. Провери тях.То и не разбрах много от писането ти, пиши малко по-грамотно, ако можеш де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #24 Отговорено 6 Ноември, 2011 Аз съм на бензин, при мен проблема с придърпването е само докато загрее и то в диапазона 2000-2800 об. нагоре няма дерт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #25 Отговорено 6 Ноември, 2011 пробвах с кабели от друга хонда проблема е сащия.случая при мен е че като е студена не прекасва а като загрее се започва прекасването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #26 Отговорено 11 Ноември, 2011 Очаквам нови предложения!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smaster 0 #27 Отговорено 11 Ноември, 2011 (Редактирано) Здравей колега ! Пробва ли с другата ламбда сонда ? Следиа темата и аз имам подобен проблем. Редактирано 12 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #28 Отговорено 12 Ноември, 2011 Кой температурен датчик смени? Този който следи как и колко загрява водата в двигателя или тоя който мери температурата на въздуха постъпващ в двигателя. Ако си сменил тоя за въздуха нищо не си направил.Аз имах подобен проблем на един Опел Астра. Датчика забиваше и показваше че е студена. Като я запалиш заранта колата всичко е наред, като почне да загрява датчика от двигателя не подава вярна информация и компютъра подава богата горивна смес и като загрее почва да прекъсва, да угася, да се дави и т.н. В колите обаче има понякога дори 3 температурни датчика. Единия мери кога да включи перката на радиатора, втория служи само за индикация на температурата на таблото и третия датчик е свързан единствено и само с компютъра на колата и подава информация кога е загряла. Ако намериш тоя датчик, съм сигурен че това е проблема. Това което казвам е реално за Опел Астра, при Хонда не ми се е случвало но съм сигурен, че логиката е същата и датчиците са поне 2 или 3. Датчика за температура може да се измери и с OM метър. Трябва да се провери линейното му съпротивление обаче. Това значи дали съпротивлението намалява при загряване или се увеличава. Това го има като данни в нета.Успех и кажи как си решил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #29 Отговорено 12 Ноември, 2011 до колкото виждам по двигатела има два под делкото,един при термостата,един на горния маркуч на радиатора каде влиза в двигатела и по спомен мисля че имаше и два под инжекцията.някои можели даме насочи кои от всичките може дае защото гледа мануала и нищо не разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #30 Отговорено 13 Ноември, 2011 А ти как реши, че като сложиш газ на неизправен бензинов двигател. Няма да имаш проблеми на газ. Позамисли се малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #31 Отговорено 13 Ноември, 2011 А ти как реши, че като сложиш газ на неизправен бензинов двигател. Няма да имаш проблеми на газ. Позамисли се малко. Напално сам наясно,че като колата има проблем на бензин на гас се увеличава X10,но при някои проблеми на бензин има вазмойност на гас данесе прояват затова реших да пробвам така и така имам газова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #32 Отговорено 14 Ноември, 2011 датчика на термостата е за перката а тоя кадето е на горния маркуч е за уреда на таблото та останаха двата под делкото неска ги смених и никаква промяна пак си прекасва.направо незнам вече какво даи сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #33 Отговорено 14 Ноември, 2011 регулираи си клапаните "ако вече не са прегоряли" би трябвало да се пооправи.прблема според мен не е електрически Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Becko12 10 #34 Отговорено 15 Ноември, 2011 Човек, ти толкова работи смени...защо не я закара на един елкон да я погледнат? Щеше да дадеш 30-50 лева и щеше да приключиш с проблема...така на 300-500 лева няма да се спреш. Тъй от форума някой да ти помогне е много странно. Има толкова датчици и сензори по двигателя. Наскоро служебното ми Рено взе да прекъсва и да гасне от датчика на коляновия вал. Вариантите са безброй много...Както си тръгнал така ще подмениш целия двигател, според мен не е рентабилно...Ползвай Елкон.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #35 Отговорено 15 Ноември, 2011 Човек, ти толкова работи смени...защо не я закара на един елкон да я погледнат? Щеше да дадеш 30-50 лева и щеше да приключиш с проблема...така на 300-500 лева няма да се спреш. Тъй от форума някой да ти помогне е много странно. Има толкова датчици и сензори по двигателя. Наскоро служебното ми Рено взе да прекъсва и да гасне от датчика на коляновия вал. Вариантите са безброй много...Както си тръгнал така ще подмениш целия двигател, според мен не е рентабилно...Ползвай Елкон..2 пати сам ходил и секи пат ми казват нищо и няма на колата и секи пат ми зимат по 30 леве и на различни места хода та ако обиколя всички места и ми земат по 30 лева пак ше дам 500 лева и колата пак няма даса оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #36 Отговорено 15 Ноември, 2011 Колега , аз бях с подобенн проблем , също на елкон не можеха да го хванат ... Според мен се оказа гарнитурата на капака на клапаните ,като я настъпех по-сериозно и от единия опръстен ,започваше да тече масло и да прекъсва. Дано скоро решиш проблема! (относно температурния датчик ми е мн интерсно ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #37 Отговорено 15 Ноември, 2011 Това за гарнитурата /по скоро пръстените на свещите/ се проверява лесно:Окачаш на загасен двигател лула по лула на свещите и просто бъркаш с ключа за свещи и го вадиш. Има ли масло-те са п.п. Аз пък си мисля, че проблема ти е в делкото. Пробвай с друг комутатор, щом не е бобина. Сложи си чисто новата от резервните обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #38 Отговорено 15 Ноември, 2011 (Редактирано) Това за гарнитурата /по скоро пръстените на свещите/ се проверява лесно:Окачаш на загасен двигател лула по лула на свещите и просто бъркаш с ключа за свещи и го вадиш. Има ли масло-те са п.п. Аз пък си мисля, че проблема ти е в делкото. Пробвай с друг комутатор, щом не е бобина. Сложи си чисто новата от резервните обаче.свещите сам ги свалял около 15 пати и няма нито една омаслена а за кумотатора ся проверих в нета на моя сивик е сащия и утре щего сваля от сивика и щего сложа на прелуда да пробвам и с него.ако нестане и с него ще пробвам по горнете идеи и ще регулирам клапаните на барзо,то само тва несам правил Редактирано 15 Ноември, 2011 от boqn_f1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #39 Отговорено 15 Ноември, 2011 А бе щом прекинва и на 2те горива- значи са тоци. Иначе характерните проблеми си личат лесно като смениш горивата.Сивика на жената така прескачаше тактове. 4 комплекта свещи. И като загрее готино пак прекъсва/иначе само прескачат тактовете/. Смяна на бобината с работеща, подарена от един френд. Пак прескачаше, но не прекъсваше. Нова бобина и готово. Обаче новата бобина с нови свещи. Така са ми казвали да правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #40 Отговорено 16 Ноември, 2011 А бе щом прекинва и на 2те горива- значи са тоци. Иначе характерните проблеми си личат лесно като смениш горивата.Сивика на жената така прескачаше тактове. 4 комплекта свещи. И като загрее готино пак прекъсва/иначе само прескачат тактовете/. Смяна на бобината с работеща, подарена от един френд. Пак прескачаше, но не прекъсваше. Нова бобина и готово. Обаче новата бобина с нови свещи. Така са ми казвали да правя.Направо нема думи и кумотатора смених с новата бобина и пак сащатата работа !Тея дни ще купя едни пластини че немога даси намеря моите и ще и регулирам клапаните.И тогава ако не стане незнам,ще наложи даса саберем инжинерната група и дая разфарляме цялата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове