Jump to content
erchi

малко по ниска компресия от нормалното

Recommended Posts

колеги възможно ли е от по ниската компресия да имам по висок разход на гориво,градско с около 2л-на 100км,през ауспуха намирисва леко на сурово гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,проблема е в гумичките на клапаните.

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,проблема е в гумичките на клапаните.

и по точно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,проблема е в гумичките на клапаните.

и по точно ;)
там някаде :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,проблема е в гумичките на клапаните.

и по точно ;)
По-точно мериш компресията и в които цилиндър е по-малка значи в неговите клапани е проблема.Или изгорели,или не затварят по някаква причина плътно.Ако можеш да свалиш главата обърни я и налей бензин при клапаните на повредения цилиндър.Ако изтече значи 100% са клапаните.Има вероятност и през луфт между буталото и цилиндъра,но е малко вероятно.
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха,а гумичката ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичката нощеска :lol::D Ниска ниска колко да е ниска ? Възможное .Към диагностицирането на тиквата и клапаните - може и с един ендоскоп :D да подбръкнете :lol: някаде на кратуната че ще му дойде прискъпа диагнозата за едни клапани да сваля тиквата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам аз ако сваля главата ще я преоборудвам,но най-вече искам да си докарам разхода на гориво в нормата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с ендоскопа,но според мен,ако може да я свали,с наливането ще е най-точно.Може да я закараш за смяна на въпросните гумички или уплътнения,не знам кои как ги нарича и да се надяваш,че от това е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво ще преоборудваш бе човек .В една тема се изка повече инфо за колата така е по лесно за тея дет изкат да ти помогнат тея дет неизкат..... .Модел двигател и тн .Ниска компресия -Колко е ниска бре мен .pikaso906 спри са бе човек!!! гумички се сменят и без сваляне на тиквата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска но мириса на сорово гориво и по високия ми разход на гориво мисля че няма да има фаида от смяна на гумичките,пък и съм чувал че из наште магазини гумичките са ментета и трябва да поръчвам от др страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа не знам как се сменят :lol: Знам само за тая проверка,така го правиха един път.

Редактирано от pikaso906
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска но мириса на сорово гориво и по високия ми разход на гориво мисля че няма да има фаида от смяна на гумичките,пък и съм чувал че из наште магазини гумичките са ментета и трябва да поръчвам от др страна.

Е как няма да ти се дигне разхода като част от горивото няма да изгаря в цилиндъра,а ще минава през клапаните и ще ти дига разхода. Ако се окаже,че трябва да сменяваш ще ти дам координатите на всеизвестния ни колега No limit performans.П.п. За разхода може и да не е така,но за гумичките съм сигурен. Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска

От гумичките може само и единствено да е по-висока компресията ако са станали на камък и пропускат масло към цилиндъра. По-ниска компресия от гумички на клапани...логиката ми не го събира да си го представя дори как става. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска

От гумичките може само и единствено да е по-висока компресията ако са станали на камък и пропускат масло към цилиндъра. По-ниска компресия от гумички на клапани...логиката ми не го събира да си го представя дори как става. :D
А стига бе,тва,че не може ниската компресия да е от гумичките за пръв път го чувам :blink: и дано не го чуя никога повече.:huh:
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906, много неща не си чувал :P !!!Всъщност, изобщо имаш ли някаква идея за ролята на тия гумички или МА? :lol:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавайте, темата е доста забавна.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е МА :lol: Обаче все си мислех,че щом при други коли може да е от тях и при хонда може (не визирам опел да не кажете тва не ти е опел).

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906 колега помолих те да спреш да драскаш простотий ти предпочете да се изложиш още толко :D Към автора - колега спретни си една малко по издържана тема и я пусни че тая бега у барата ;)П.П -Отключих я че ми е интересно кои са другите коли .Шкода 120L са ем без гумички ем и без компресия :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво има non-comercial.... земете да спретнете нещо подобно и за тука :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета моля ви не превръщаите темата в базик много искам да си решя проблема с разхода на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: :lol: хахах ама и вие,кой чул,кой недочул ама и тва да ти бЕга хомпресията от гумички на клапани си е направо за бисерите :) колега носи си едно шУше с компресия в багажника и кат ти избега малко ше доливаш ко да го праим :zen::dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пикасо, стой само и чети брат, че или някой яко те е налъгал, или не знаеш къде какво си гледал. от гумички може само масло да гори, бензин на куково лято. тва без значение на каква кола. от лош/незатварящ/клапан може да ти дава ниска компресия.от лоши гумички може да ти гори малко масло, от там като то влиза в цилиндъра може да ти дава малко по- висока компресия. нема да ти вдигнат разхода на бензин. при 10 бара не мисля, че ще ти вдигне 2 литра.ако е така търси на друго място-свещи, кабели, дюзи, сонда и кво ли още не. има бая теми за висок разход.п.с.- пикасо не се обаждай :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се шегувам,за тва горното,и да не ме нахраните бързо бързоТа за компресията:единствено може да ти бяга от сегменти,от не хубаво напаснати(не добре лежащи в леглото си)клапани или от гарнитурата на главата(не гумената гарнитура на капака на клапаните,а гарнитурата м/у главата и блока :) ),а от гумичките единствено ще ти гори масло и ще ти пуши през кюнеца син пушекп.п. човек дай малко инфо за тая кола бре,че боба го изядох и сеа няма на кво да хфърлям :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пикасо, стой само и чети брат, че или някой яко те е налъгал, или не знаеш къде какво си гледал. от гумички може само масло да гори, бензин на куково лято. тва без значение на каква кола. от лош/незатварящ/клапан може да ти дава ниска компресия.от лоши гумички може да ти гори малко масло, от там като то влиза в цилиндъра може да ти дава малко по- висока компресия. нема да ти вдигнат разхода на бензин. при 10 бара не мисля, че ще ти вдигне 2 литра.ако е така търси на друго място-свещи, кабели, дюзи, сонда и кво ли още не. има бая теми за висок разход.п.с.- пикасо не се обаждай :D

Млъквам,млъквам :D Тва го гледах,че така беше решено на една английска марка автомобил от 60-те. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...