erchi 0 #1 Публикувано 24 Октомври, 2011 колеги възможно ли е от по ниската компресия да имам по висок разход на гориво,градско с около 2л-на 100км,през ауспуха намирисва леко на сурово гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #2 Отговорено 24 Октомври, 2011 Да,проблема е в гумичките на клапаните. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 24 Октомври, 2011 Да,проблема е в гумичките на клапаните.и по точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 24 Октомври, 2011 Да,проблема е в гумичките на клапаните.и по точно там някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #5 Отговорено 24 Октомври, 2011 Да,проблема е в гумичките на клапаните.и по точно По-точно мериш компресията и в които цилиндър е по-малка значи в неговите клапани е проблема.Или изгорели,или не затварят по някаква причина плътно.Ако можеш да свалиш главата обърни я и налей бензин при клапаните на повредения цилиндър.Ако изтече значи 100% са клапаните.Има вероятност и през луфт между буталото и цилиндъра,но е малко вероятно. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 24 Октомври, 2011 аха,а гумичката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 24 Октомври, 2011 Гумичката нощеска Ниска ниска колко да е ниска ? Възможное .Към диагностицирането на тиквата и клапаните - може и с един ендоскоп да подбръкнете някаде на кратуната че ще му дойде прискъпа диагнозата за едни клапани да сваля тиквата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #8 Отговорено 24 Октомври, 2011 дам аз ако сваля главата ще я преоборудвам,но най-вече искам да си докарам разхода на гориво в нормата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #9 Отговорено 24 Октомври, 2011 Може и с ендоскопа,но според мен,ако може да я свали,с наливането ще е най-точно.Може да я закараш за смяна на въпросните гумички или уплътнения,не знам кои как ги нарича и да се надяваш,че от това е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 24 Октомври, 2011 Колега какво ще преоборудваш бе човек .В една тема се изка повече инфо за колата така е по лесно за тея дет изкат да ти помогнат тея дет неизкат..... .Модел двигател и тн .Ниска компресия -Колко е ниска бре мен .pikaso906 спри са бе човек!!! гумички се сменят и без сваляне на тиквата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #11 Отговорено 24 Октомври, 2011 pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска но мириса на сорово гориво и по високия ми разход на гориво мисля че няма да има фаида от смяна на гумичките,пък и съм чувал че из наште магазини гумичките са ментета и трябва да поръчвам от др страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #12 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Аааа не знам как се сменят Знам само за тая проверка,така го правиха един път. Редактирано 24 Октомври, 2011 от pikaso906 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #13 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-ниска но мириса на сорово гориво и по високия ми разход на гориво мисля че няма да има фаида от смяна на гумичките,пък и съм чувал че из наште магазини гумичките са ментета и трябва да поръчвам от др страна.Е как няма да ти се дигне разхода като част от горивото няма да изгаря в цилиндъра,а ще минава през клапаните и ще ти дига разхода. Ако се окаже,че трябва да сменяваш ще ти дам координатите на всеизвестния ни колега No limit performans.П.п. За разхода може и да не е така,но за гумичките съм сигурен. Редактирано 24 Октомври, 2011 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #14 Отговорено 24 Октомври, 2011 pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-нискаОт гумичките може само и единствено да е по-висока компресията ако са станали на камък и пропускат масло към цилиндъра. По-ниска компресия от гумички на клапани...логиката ми не го събира да си го представя дори как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #15 Отговорено 24 Октомври, 2011 pikaso906 гумичките ясно че компресията може от тях да е по-нискаОт гумичките може само и единствено да е по-висока компресията ако са станали на камък и пропускат масло към цилиндъра. По-ниска компресия от гумички на клапани...логиката ми не го събира да си го представя дори как става. А стига бе,тва,че не може ниската компресия да е от гумичките за пръв път го чувам и дано не го чуя никога повече. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) pikaso906, много неща не си чувал !!!Всъщност, изобщо имаш ли някаква идея за ролята на тия гумички или МА? Редактирано 24 Октомври, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #17 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Продължавайте, темата е доста забавна. Редактирано 24 Октомври, 2011 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #18 Отговорено 24 Октомври, 2011 По скоро е МА Обаче все си мислех,че щом при други коли може да е от тях и при хонда може (не визирам опел да не кажете тва не ти е опел). 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 24 Октомври, 2011 pikaso906 колега помолих те да спреш да драскаш простотий ти предпочете да се изложиш още толко Към автора - колега спретни си една малко по издържана тема и я пусни че тая бега у барата П.П -Отключих я че ми е интересно кои са другите коли .Шкода 120L са ем без гумички ем и без компресия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #20 Отговорено 24 Октомври, 2011 хубаво има non-comercial.... земете да спретнете нещо подобно и за тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
erchi 0 #21 Отговорено 24 Октомври, 2011 момчета моля ви не превръщаите темата в базик много искам да си решя проблема с разхода на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #22 Отговорено 24 Октомври, 2011 :lol: :lol: хахах ама и вие,кой чул,кой недочул ама и тва да ти бЕга хомпресията от гумички на клапани си е направо за бисерите колега носи си едно шУше с компресия в багажника и кат ти избега малко ше доливаш ко да го праим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #23 Отговорено 24 Октомври, 2011 пикасо, стой само и чети брат, че или някой яко те е налъгал, или не знаеш къде какво си гледал. от гумички може само масло да гори, бензин на куково лято. тва без значение на каква кола. от лош/незатварящ/клапан може да ти дава ниска компресия.от лоши гумички може да ти гори малко масло, от там като то влиза в цилиндъра може да ти дава малко по- висока компресия. нема да ти вдигнат разхода на бензин. при 10 бара не мисля, че ще ти вдигне 2 литра.ако е така търси на друго място-свещи, кабели, дюзи, сонда и кво ли още не. има бая теми за висок разход.п.с.- пикасо не се обаждай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #24 Отговорено 24 Октомври, 2011 аз се шегувам,за тва горното,и да не ме нахраните бързо бързоТа за компресията:единствено може да ти бяга от сегменти,от не хубаво напаснати(не добре лежащи в леглото си)клапани или от гарнитурата на главата(не гумената гарнитура на капака на клапаните,а гарнитурата м/у главата и блока ),а от гумичките единствено ще ти гори масло и ще ти пуши през кюнеца син пушекп.п. човек дай малко инфо за тая кола бре,че боба го изядох и сеа няма на кво да хфърлям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #25 Отговорено 24 Октомври, 2011 пикасо, стой само и чети брат, че или някой яко те е налъгал, или не знаеш къде какво си гледал. от гумички може само масло да гори, бензин на куково лято. тва без значение на каква кола. от лош/незатварящ/клапан може да ти дава ниска компресия.от лоши гумички може да ти гори малко масло, от там като то влиза в цилиндъра може да ти дава малко по- висока компресия. нема да ти вдигнат разхода на бензин. при 10 бара не мисля, че ще ти вдигне 2 литра.ако е така търси на друго място-свещи, кабели, дюзи, сонда и кво ли още не. има бая теми за висок разход.п.с.- пикасо не се обаждай Млъквам,млъквам Тва го гледах,че така беше решено на една английска марка автомобил от 60-те. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #26 Отговорено 24 Октомври, 2011 И как млъкна само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове