Jump to content
tedonsa

не пали и не пали

Recommended Posts

Колеги помагаите видях се в приключение със сивика анг 97 Д14А7 какво ли нев смених и не почистих вече свщи,клапани реглаж,капачка изчистена,температурен датчик работи бензин 100 пктана и пак като изтине пали много трудно , а и компресията мерих даже добре е нз вече какво може да е :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, май ми мирише на бубина, кабели, в какво състояние ти е акумолатора--замери го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега свали главното реле,провери спойките и зачисти контактните повърхности на самото реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е нов зарежда супер , ще пробвам да сменя и кабелите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно реле, бобина, кабели ... всички тези елементи са проводници - те правят мизерии когато са работили (на топла кола), като е протича ток през тях се нагряват и им се увеличава съпротивлението. Колега, провери си пак свещите - каква марка са, какъв им е произхода и т.н.п.п. Също така дефинирай "пали трудно" - върти повечко обороти от нормалното или кашля и припалва като лада. :) Как ти е разхода, да си сменявал разни консумативи по колата скоро? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разхода ми е норамлаен 10 градско 8 извънградско свещите са НЖК Японски иридиеви ,а относно звука при палене върти без да се обади около 5 6 секунди и след това пали все едно е задавена постепенно вдига оборотите иначе съм сменял нормалните консумативи масло филтри свещи и кабелите смених днес ,термостат ,сега си мисля да сменя и горивния филтър да не е пък от него нещо постепенно игнорирам нещата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг някакво предложение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две години имах същият проблем. Като започнаха студовете и влагата отказа да пали сутрин. Същото, като при теб - въртя доста време (10 сек.и повече), пали, прекъсва и постепенно вдига обороти. И понеже в Англия проблемите се решават глобално, направо смених делкото и заспа. Впоследствие установих, че някой "майстор" е изгубил пружинката м/у бобината и капачката. Резултат - изгоряла бобина.Преди няколко дни започна да прекъсва в ниски обороти на загрял двг. Като подам рязко газ направо гасне. Виновник се оказа същата пружинка - окислен контакта, където пружинката влиза в бобината. Резултат (познай?) - изгоряла бобина. Но този път повъртях малко повече телефони, и си смених само бобината.п.п. Провери я тази пружинка, изчисти леглото й, и ако не стане - нова бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я свалях и чистих капачката че имаше нагар аа не видях никаква пружинка то всичко е капсуловано вътре и бубината е запечатана с пластмаса доколкото видях , може да не са еднакви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kато свалиш капачката, виждаш палеца и под него черна пластмаса, покриваща бубината. През тази пластмаса стърчи само единия контакт на бубината. Това, дето пише "ignition coil" на тази снимка:http://www.google.com/imgres?q=honda+distributor&start=57&num=10&hl=en&gbv=2&biw=1589&bih=873&tbm=isch&tbnid=s_rEc63vwI8b6M:&imgrefurl=http://www.hondacivicrepairs.com/distributor_engine_light.asp%3Fq%3DRepairing%2520the%2520Distributor%2520-%2520Honda%2520Civic%26id%3D12&docid=3IFnEnj9TyCNTM&imgurl=http://www.hondacivicrepairs.com/views/honda-civic-distributor-coil.JPG&w=800&h=604&ei=WuerTvOAHsKt8QPx9oGbCw&zoom=1&iact=hc&vpx=1097&vpy=422&dur=703&hovh=195&hovw=258&tx=122&ty=86&sig=103637964795959207356&sqi=2&page=3&tbnh=151&tbnw=202&ndsp=28&ved=1t:429,r:12,s:57Ако там няма пружинка, сложи една, и ако пак не пали сменявай бубина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и аз имах същия проблем и при мен се оказа че са споиките на главното реле презапоих и всичко се оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държи ли нормални обороти след като запали на студен двигател и като загрее? Забелязал ли си да се променят оборотите на празен ход при загрял двигател? Трудното палене може да е и от клапана за въздуха на празен ход. Имах подобен проблем при другата ми кола. При студен двигател успяваше да запали едва от 3-4 тия път. Проверих свещи, кабели, бобина дори и бензиновата помпа и в крайна сметка се оказа че проблема е в моторчето за празният ход. При студен двигател трябва да отвори до края а то беше почти блокирало и имаше ход 4-5 мм. В това беше проблема.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такъв проблем при сивик 97 год. английски сутрин едно 10сек се мъчи преди да запали :-/ и това е само при студен двигател...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем,само,че при мен пали трудно и като загрее,при рязко подаване на газ в първия момент заглъхва и тогава се форсира.Оборотите играят доста и на студен и на загрял мотор даже доста често гасне на свободна.Проверих всичко свързано с паленето,кабели,свещи,моторчето за празен ход,всички вакуми и всичко си е на ред,нооо не пали и не пали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, прочете ли, какво съм написал по-горе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А газ имате ли момчета ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно да е релето свалете го и вижте споиките ,намира се под бушоните и от лявата страна на волана отдолу ,презапоите и пробваите пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...