tedonsa 1 #1 Публикувано 23 Октомври, 2011 Колеги помагаите видях се в приключение със сивика анг 97 Д14А7 какво ли нев смених и не почистих вече свщи,клапани реглаж,капачка изчистена,температурен датчик работи бензин 100 пктана и пак като изтине пали много трудно , а и компресията мерих даже добре е нз вече какво може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #2 Отговорено 23 Октомври, 2011 Колега, май ми мирише на бубина, кабели, в какво състояние ти е акумолатора--замери го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #3 Отговорено 23 Октомври, 2011 Колега свали главното реле,провери спойките и зачисти контактните повърхности на самото реле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedonsa 1 #4 Отговорено 24 Октомври, 2011 Акумулатора е нов зарежда супер , ще пробвам да сменя и кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 25 Октомври, 2011 Главно реле, бобина, кабели ... всички тези елементи са проводници - те правят мизерии когато са работили (на топла кола), като е протича ток през тях се нагряват и им се увеличава съпротивлението. Колега, провери си пак свещите - каква марка са, какъв им е произхода и т.н.п.п. Също така дефинирай "пали трудно" - върти повечко обороти от нормалното или кашля и припалва като лада. Как ти е разхода, да си сменявал разни консумативи по колата скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedonsa 1 #6 Отговорено 25 Октомври, 2011 Ами разхода ми е норамлаен 10 градско 8 извънградско свещите са НЖК Японски иридиеви ,а относно звука при палене върти без да се обади около 5 6 секунди и след това пали все едно е задавена постепенно вдига оборотите иначе съм сменял нормалните консумативи масло филтри свещи и кабелите смених днес ,термостат ,сега си мисля да сменя и горивния филтър да не е пък от него нещо постепенно игнорирам нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedonsa 1 #7 Отговорено 28 Октомври, 2011 Някой друг някакво предложение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #8 Отговорено 28 Октомври, 2011 Преди две години имах същият проблем. Като започнаха студовете и влагата отказа да пали сутрин. Същото, като при теб - въртя доста време (10 сек.и повече), пали, прекъсва и постепенно вдига обороти. И понеже в Англия проблемите се решават глобално, направо смених делкото и заспа. Впоследствие установих, че някой "майстор" е изгубил пружинката м/у бобината и капачката. Резултат - изгоряла бобина.Преди няколко дни започна да прекъсва в ниски обороти на загрял двг. Като подам рязко газ направо гасне. Виновник се оказа същата пружинка - окислен контакта, където пружинката влиза в бобината. Резултат (познай?) - изгоряла бобина. Но този път повъртях малко повече телефони, и си смених само бобината.п.п. Провери я тази пружинка, изчисти леглото й, и ако не стане - нова бобина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedonsa 1 #9 Отговорено 29 Октомври, 2011 Аз я свалях и чистих капачката че имаше нагар аа не видях никаква пружинка то всичко е капсуловано вътре и бубината е запечатана с пластмаса доколкото видях , може да не са еднакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #10 Отговорено 29 Октомври, 2011 Kато свалиш капачката, виждаш палеца и под него черна пластмаса, покриваща бубината. През тази пластмаса стърчи само единия контакт на бубината. Това, дето пише "ignition coil" на тази снимка:http://www.google.com/imgres?q=honda+distributor&start=57&num=10&hl=en&gbv=2&biw=1589&bih=873&tbm=isch&tbnid=s_rEc63vwI8b6M:&imgrefurl=http://www.hondacivicrepairs.com/distributor_engine_light.asp%3Fq%3DRepairing%2520the%2520Distributor%2520-%2520Honda%2520Civic%26id%3D12&docid=3IFnEnj9TyCNTM&imgurl=http://www.hondacivicrepairs.com/views/honda-civic-distributor-coil.JPG&w=800&h=604&ei=WuerTvOAHsKt8QPx9oGbCw&zoom=1&iact=hc&vpx=1097&vpy=422&dur=703&hovh=195&hovw=258&tx=122&ty=86&sig=103637964795959207356&sqi=2&page=3&tbnh=151&tbnw=202&ndsp=28&ved=1t:429,r:12,s:57Ако там няма пружинка, сложи една, и ако пак не пали сменявай бубина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #11 Отговорено 27 Ноември, 2011 Здрасти колега и аз имах същия проблем и при мен се оказа че са споиките на главното реле презапоих и всичко се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #12 Отговорено 27 Ноември, 2011 (Редактирано) Държи ли нормални обороти след като запали на студен двигател и като загрее? Забелязал ли си да се променят оборотите на празен ход при загрял двигател? Трудното палене може да е и от клапана за въздуха на празен ход. Имах подобен проблем при другата ми кола. При студен двигател успяваше да запали едва от 3-4 тия път. Проверих свещи, кабели, бобина дори и бензиновата помпа и в крайна сметка се оказа че проблема е в моторчето за празният ход. При студен двигател трябва да отвори до края а то беше почти блокирало и имаше ход 4-5 мм. В това беше проблема. Редактирано 27 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #13 Отговорено 27 Ноември, 2011 И аз съм с такъв проблем при сивик 97 год. английски сутрин едно 10сек се мъчи преди да запали :-/ и това е само при студен двигател... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #14 Отговорено 28 Ноември, 2011 И аз имам същия проблем,само,че при мен пали трудно и като загрее,при рязко подаване на газ в първия момент заглъхва и тогава се форсира.Оборотите играят доста и на студен и на загрял мотор даже доста често гасне на свободна.Проверих всичко свързано с паленето,кабели,свещи,моторчето за празен ход,всички вакуми и всичко си е на ред,нооо не пали и не пали! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #15 Отговорено 28 Ноември, 2011 Ивчо, прочете ли, какво съм написал по-горе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miro772 0 #16 Отговорено 28 Ноември, 2011 виж клемореда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #17 Отговорено 28 Ноември, 2011 А газ имате ли момчета ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivcho79 5 #18 Отговорено 28 Ноември, 2011 Аз нямам газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sc00by 4 #19 Отговорено 29 Ноември, 2011 и аз нямам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CecoVR 2 #20 Отговорено 29 Ноември, 2011 Много вероятно да е релето свалете го и вижте споиките ,намира се под бушоните и от лявата страна на волана отдолу ,презапоите и пробваите пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове