Jump to content
Bob Sungera

Колектор от d16z6 на d15z6

Recommended Posts

Колеги видях че един такъв колектор се продава, да питам някои дали ги е правил. Какво точно е нужно, сменят ли се датчици, вакуму нещо? Интервенцията сложна ли е? А какъв резултат може да се очаква? Гледам че на разни Edelbrock им дават с около 4-5 коня отгоре на стоков автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да го сменяш, нищо няма да спечелиш. Макар и мен да ме съветваха да не го сменям, аз все пак го смених :D , но това са само пари на вятъра. А и по принцип на тоя двигател най-добре му пасва всмукател от D16Y8, но той е почти същия като твоя и отново не се знае ще усетиш ли нещо. Ако искаш повече мощност слагай спортен изпускателен колектор и по-къса скоростна кутия, не се занимавай с всмукателя.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си сложих едно време на англичанката д14а2 такъв и си ми хареса. Има повече повер, особенно във високите. Трябва ти дросела да си го оборудваш с твойте датчици ако не е или да си сложиш твоя. Рейката на инжекторите ти ако не пасва трябва такава от д16з6 и да си сложиш твойте там. Другите датчици се прехвърлят. А и гарнитура за всмукателен колектор ти е необходима. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi, всмукателния колектор на D14A2 няма нищо общо с този на D15Z6. Пак казвам не си заслужава. Всмукателя на D15Z6 си е предостатъчен за тоя двигател, само ЕГР-то трябва да се изолира.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя д15з6 смених изпускателя защото исках да си махна катализатора Публикувано изображение Сложих такъв от д16у3 - такъв намерих най-бързо! След това колата осезаемо започна да въври по добре но аз лично не мога да ти кажа дали е от него или защото си махнах катализатора Публикувано изображение

Ако все още имаш катализатор сменяй колектора без да се чудиш - като продадеш катала ще си напред с парите Публикувано изображение

Редактирано от Clinku
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо са тези минусчета не мога да разбера.. Говорил съм с трима, които са направили тази смяна и според тримата няма разлика в мощността.. Както й да е писна ми да обяснявам едно й също, автора да реши какво да прави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намесвайте смяната на колектор на D14-ска, там колектора е корено различен. При D15Z6 колектора е еднакъв като форма с на D16Y8 но е малко по-тесен и има EGR.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да и аз от това което четох има разлика само с d16y8. Тоест леко се обезмисля смяната за d16z6. А някой с впечатления от разни skunk , edelbrock заслужават ли си 500+ лева? А по принцип d15z6, наистина тругва най много от скорости и изпискателна. А на d16z6 ма колко оборота е е при 120? Ще зема да си сглобя къстъм кутия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16з6 при 120 км е на 3500 а на д15з6 е със 3000 оборота. Преди няколко месеца сложих колектор от д16з6 и следкато пуснах тема всички ме нападнаха със това защо сменям колектора на д15 бил по добър защото е с по голям пленум, че няма да има разлика ала бала и така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегите за да не отварям нова.Налага ми се да сменям всмукател на d16w3 1.6 сивик англичанка комби аеродек.Чудя се от кой двигател ще ми пасне най-добре с най-малко ядове при замяната,пък ако може нещо да се спечели и от към вървене добре дошло.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси от D16Y8 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y8 не е ли v-tec,защото моя не е,пък за да се вгради ще повлече още други части и в крайна сметка пък моята е на метан с плочка и там нещата стават доста сложни за напасване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква цел го правиш- да не ти е пластмасов и да те е страх да не гръмне?Ако е само това и от д14а2 ти върши работа. Щом имаш плочка няма да има вървеш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Y8 не е ли v-tec,защото моя не е,пък за да се вгради ще повлече още други части и в крайна сметка пък моята е на метан с плочка и там нещата стават доста сложни за напасване.

Да, витек е, но смяната е доста лесна. Не повлича никакви други части със себе си ;) Това е най-добрия стоков всмукателен колектор за Д-серията. Но щом си на метан няма много значение, взимай какъвто всмукател ти попадне, но гледай да е от кола 96-00, за да ти е по-лесен монтажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега!Като гледам не е много често срещан двигател и ще ми е трудно да намеря някой на сносна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвети , моя мотор е Д14А7 с пластмасови колектори ! предлагат ми един на доста добра цена си мисля ( 50 лева ) от Д15З6 струва ли си смяната и пасват ли си въобще , разхода дали би бил същия ? колата е англичанка, а Д15З6 е японка ако има значение това за колектора !? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвети , моя мотор е Д14А7 с пластмасови колектори!

Ами чувал съм, че този колектор си е "куц" малко... ама все пак а ко ти се кара стокова карай си я. Лош е ако искаш да слагаш газ. По темата:Не съм сигурен дали, ако го замениш с друг колектор дали няма да изгубиш икономичния режим на В-тека. Тоя ЕГР не е ли точно за това...? Аз карам d16y2 с колектор от d15z6... ама със запушен ЕГР и не мога да се оплача от него. И на d15z6 има един датчик IAT май му се вика и се намира на самия маркуч за въздуха... На д16з6 е отзад и е различен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега не виждам смисъл да пишеш по първия въпрос в темата, предполагам автора отдавна е решил какво да прави. Но все пак за да няма объркване, смяната на всмукателният колектор не влияе по никакъв начин на витек-а, нямат никаква връзка. Колата си остава също толкова икономична, а EGR-то може би е вършело някаква работа когато колата е била нова.. Аз съм с колектор от D16Z6 и първо ползвах стоковия на маркуча, сега ползвам този на колектора. Т.е. съвместими са и двата, за тоя на колектора трябва да се смени конектора, понеже буксата е различна.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели пукна ми се пластмасовия колектор на сивика тя с мотор D16w3e 115hp англечанка 99г, Кажете с какъв друг да го заменя който да пасне идеално,проблем ли е ако сложа от 1,4 90 коня защото такав намерих за сега,или трябва задалжително да е от d16

Редактирано от KImbo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...