Bob Sungera 0 #1 Публикувано 22 Октомври, 2011 Колеги видях че един такъв колектор се продава, да питам някои дали ги е правил. Какво точно е нужно, сменят ли се датчици, вакуму нещо? Интервенцията сложна ли е? А какъв резултат може да се очаква? Гледам че на разни Edelbrock им дават с около 4-5 коня отгоре на стоков автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #2 Отговорено 23 Октомври, 2011 Недей да го сменяш, нищо няма да спечелиш. Макар и мен да ме съветваха да не го сменям, аз все пак го смених , но това са само пари на вятъра. А и по принцип на тоя двигател най-добре му пасва всмукател от D16Y8, но той е почти същия като твоя и отново не се знае ще усетиш ли нещо. Ако искаш повече мощност слагай спортен изпускателен колектор и по-къса скоростна кутия, не се занимавай с всмукателя. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 23 Октомври, 2011 Аз пък си сложих едно време на англичанката д14а2 такъв и си ми хареса. Има повече повер, особенно във високите. Трябва ти дросела да си го оборудваш с твойте датчици ако не е или да си сложиш твоя. Рейката на инжекторите ти ако не пасва трябва такава от д16з6 и да си сложиш твойте там. Другите датчици се прехвърлят. А и гарнитура за всмукателен колектор ти е необходима. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #4 Отговорено 23 Октомври, 2011 (Редактирано) barsi, всмукателния колектор на D14A2 няма нищо общо с този на D15Z6. Пак казвам не си заслужава. Всмукателя на D15Z6 си е предостатъчен за тоя двигател, само ЕГР-то трябва да се изолира. Редактирано 23 Октомври, 2011 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #5 Отговорено 23 Октомври, 2011 (Редактирано) На моя д15з6 смених изпускателя защото исках да си махна катализатора Сложих такъв от д16у3 - такъв намерих най-бързо! След това колата осезаемо започна да въври по добре но аз лично не мога да ти кажа дали е от него или защото си махнах катализатора Ако все още имаш катализатор сменяй колектора без да се чудиш - като продадеш катала ще си напред с парите Редактирано 23 Октомври, 2011 от Clinku 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #6 Отговорено 23 Октомври, 2011 Защо са тези минусчета не мога да разбера.. Говорил съм с трима, които са направили тази смяна и според тримата няма разлика в мощността.. Както й да е писна ми да обяснявам едно й също, автора да реши какво да прави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #7 Отговорено 24 Октомври, 2011 Не намесвайте смяната на колектор на D14-ска, там колектора е корено различен. При D15Z6 колектора е еднакъв като форма с на D16Y8 но е малко по-тесен и има EGR. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bob Sungera 0 #8 Отговорено 24 Октомври, 2011 Ами да и аз от това което четох има разлика само с d16y8. Тоест леко се обезмисля смяната за d16z6. А някой с впечатления от разни skunk , edelbrock заслужават ли си 500+ лева? А по принцип d15z6, наистина тругва най много от скорости и изпискателна. А на d16z6 ма колко оборота е е при 120? Ще зема да си сглобя къстъм кутия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #9 Отговорено 25 Октомври, 2011 Д16з6 при 120 км е на 3500 а на д15з6 е със 3000 оборота. Преди няколко месеца сложих колектор от д16з6 и следкато пуснах тема всички ме нападнаха със това защо сменям колектора на д15 бил по добър защото е с по голям пленум, че няма да има разлика ала бала и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #10 Отговорено 11 Февруари, 2012 Ще ползвам темата на колегите за да не отварям нова.Налага ми се да сменям всмукател на d16w3 1.6 сивик англичанка комби аеродек.Чудя се от кой двигател ще ми пасне най-добре с най-малко ядове при замяната,пък ако може нещо да се спечели и от към вървене добре дошло.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #11 Отговорено 11 Февруари, 2012 Търси от D16Y8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #12 Отговорено 11 Февруари, 2012 D16Y8 не е ли v-tec,защото моя не е,пък за да се вгради ще повлече още други части и в крайна сметка пък моята е на метан с плочка и там нещата стават доста сложни за напасване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 11 Февруари, 2012 С каква цел го правиш- да не ти е пластмасов и да те е страх да не гръмне?Ако е само това и от д14а2 ти върши работа. Щом имаш плочка няма да има вървеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #14 Отговорено 11 Февруари, 2012 D16Y8 не е ли v-tec,защото моя не е,пък за да се вгради ще повлече още други части и в крайна сметка пък моята е на метан с плочка и там нещата стават доста сложни за напасване.Да, витек е, но смяната е доста лесна. Не повлича никакви други части със себе си Това е най-добрия стоков всмукателен колектор за Д-серията. Но щом си на метан няма много значение, взимай какъвто всмукател ти попадне, но гледай да е от кола 96-00, за да ти е по-лесен монтажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 11 Февруари, 2012 Мерси колега!Като гледам не е много често срещан двигател и ще ми е трудно да намеря някой на сносна цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #16 Отговорено 12 Май, 2012 Колеги дайте съвети , моя мотор е Д14А7 с пластмасови колектори ! предлагат ми един на доста добра цена си мисля ( 50 лева ) от Д15З6 струва ли си смяната и пасват ли си въобще , разхода дали би бил същия ? колата е англичанка, а Д15З6 е японка ако има значение това за колектора !? Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #17 Отговорено 12 Май, 2012 Колеги дайте съвети , моя мотор е Д14А7 с пластмасови колектори!Ами чувал съм, че този колектор си е "куц" малко... ама все пак а ко ти се кара стокова карай си я. Лош е ако искаш да слагаш газ. По темата:Не съм сигурен дали, ако го замениш с друг колектор дали няма да изгубиш икономичния режим на В-тека. Тоя ЕГР не е ли точно за това...? Аз карам d16y2 с колектор от d15z6... ама със запушен ЕГР и не мога да се оплача от него. И на d15z6 има един датчик IAT май му се вика и се намира на самия маркуч за въздуха... На д16з6 е отзад и е различен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #18 Отговорено 13 Май, 2012 (Редактирано) Колега не виждам смисъл да пишеш по първия въпрос в темата, предполагам автора отдавна е решил какво да прави. Но все пак за да няма объркване, смяната на всмукателният колектор не влияе по никакъв начин на витек-а, нямат никаква връзка. Колата си остава също толкова икономична, а EGR-то може би е вършело някаква работа когато колата е била нова.. Аз съм с колектор от D16Z6 и първо ползвах стоковия на маркуча, сега ползвам този на колектора. Т.е. съвместими са и двата, за тоя на колектора трябва да се смени конектора, понеже буксата е различна. Редактирано 13 Май, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KImbo 2 #19 Отговорено 1 Ноември, 2014 (Редактирано) Приятели пукна ми се пластмасовия колектор на сивика тя с мотор D16w3e 115hp англечанка 99г, Кажете с какъв друг да го заменя който да пасне идеално,проблем ли е ако сложа от 1,4 90 коня защото такав намерих за сега,или трябва задалжително да е от d16 Редактирано 1 Ноември, 2014 от KImbo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове