Jump to content
dima78

Да повдигнем малко Хондата за зимата - гуми.

Recommended Posts

Карам Сивик 1.4i англичанка с 175/65/14 - летните.

 

Сега си наумих да я повдигма малко за зимата с 175/70/14..но не знам дали няма ми опира на завой..или натоварена.. или зимата като замръзне вода по арката?

 

Какво мислите? Има ли някой емпирично тествал?

 

Аз гледах и по калкулатор:цък

 

Стар диаметър: 601 mm

Нов диаметър: 583 mm

Разлика в диаметрите на двете гуми: -17 - съвместими

Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 103 км/ч

 

Та.какви гуми да си купя за Хондака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем разликата не е фрапираща.Моите зимни са 185/65/14 при заводски размер 185/60/14,което по калкулатор е +19мм и D=596мм

Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз..със стандартното фабрично окачване съм..

 

ПП: сега се оказа че тия по-високи гуми - 175/70/14 са доста по-рядко предлагани.. :( т.е. по-беден е избора.

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 зими я карах със 175/70 14 англичанката и й няма нищо. Никога не е опирала при никакви условия. Случи се така, че гумите ми остаряха, а от приятел ми изпаднаха почти нови на 65, и сега и през зимата сме с размера по каталог. Слагай спокойно, не трябва да имаш грижи.175/70 14 не е рядко срещан размер, но просто отдавна не се използва при новите модели коли. А иначе в миналото, масови коли като първата вектра, пежо 405, първата астра след фейслифта (ако не се лъжа)са излизали с такъв размер гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че по-рядко се срещат 175/70, те обикновено са и по-скъпи от 175/65. Незнам дали си заслужава за 1.7см при 15см просвет на автомобила, да даваш повече пари, а и километража ще ти дава 3км/ч разлика.Въпрос на вкус :)

Редактирано от Honda user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си 175/65/14 първо японският инжинер си го е сметнал така ,второ са по често срещан размер респективно и по евтин и 3 то 2009г четох че това е най-удачния размер за 14ки и най-"меко" возещите ПОЗДРАВИ пп аз съм с такъв размер заложих на нокиан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих 185/70/14 По калкулатор +32мм. .... недопустимо.... и вярно , малко ми опираха когато мина през неравност .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си 175/65/14 първо японският инжинер си го е сметнал така ,второ са по често срещан размер респективно и по евтин и 3 то 2009г четох че това е най-удачния размер за 14ки и най-"меко" возещите ПОЗДРАВИ пп аз съм с такъв размер заложих на нокиан

И аз карам с такива гуми зимата и нямам никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нов съм във форума и карам Honda Accord 2.2 i-TDCI, предстои да си купувам зимни гуми, насочил съм се към Good year wltra grip 8,по дефолт гумите ми трябва да са 205/55/R16 дали ще има някакъв проблем ако сложа 215/60/R16?Благодаря предварително за съвета и отзивите ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар диаметър : 632мм. Нов диаметър : 664мм. Разлика в диаметрите : +32мм. Показание на скоростомера при движение със скорост 100 км/ч : 95км/ч

Редактирано от niksan_vn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо грешен ми се вижда калкулатора ти!

 

Стари гуми: Диаметър: 583 мм

 

Нови гуми:Диаметър: 601 мм

 

 

Резултат

Разлика в диаметрите на двете гуми: +18 мм (разликата е извън допустимите граници)

Показание на скоростомера при движение на автомобила

със скорост 100 км/ч - 97 км/ч

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря, но в два различни въведох и двата едно и също ми показаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си направих наи-високата 5 генерация седан.Монтирах си стоково окачване от англичанка и стана направо като джипка.Сега карам с гуми195/60/15 и нямам никакви ядове а за комфорта просто нямам думи.Возията е направо страхотна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо грешен ми се вижда калкулатора ти!

 

Стари гуми: Диаметър: 583 мм

 

Нови гуми:Диаметър: 601 мм

 

 

Резултат

Разлика в диаметрите на двете гуми: +18 мм (разликата е извън допустимите граници)

Показание на скоростомера при движение на автомобила

със скорост 100 км/ч - 97 км/ч

 

Къде е този калкулатор дето дава такива стойности на 205/55/16 и 215/60/16?

 

височина на джантата 16" * 25,4мм = 406,4мм.

височина на гумата 55% от 205мм = 112,75 х 2 = 225,5

обща височина на джантата с гумата 225,5+406,4 = 631,9мм

 

Та нещо твоя калкулатор не е верен.:rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да не отварям нова тема или цапам чужда да добавя в моята:

 

Мисля да взема на 70 като съм се спрял на 3 марки/модела. Извесни са и давам само картинки, като моля да класирате.

 

1) Публикувано изображение

2) Публикувано изображение

3) Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм разбирач, но аз ще ти ги класирам 2; 1; 3; Логиката ми е проста - при нашите условия и начин на почистване на пътищата, подходящата шарка (според мен) е тип "борче", защото по-добре отвежда снега, водата и кишата, извън полето на сцепление на гумата с асфалта. Тези, които са с лента (една или две) по средата на шарката според мен се затлачват и не са устойчиви.ПП. За да не започнат да ме плюят уточнявам, че не съм разбирач, а просто изразявам мнение, както и че не говоря за скъпите марки - Мишлен, Гууд Иар и т.н. Те правят някакви други магии, които не ги разбирам :D , но за по-ниските класове гуми, мисля че логиката ми е вярна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека оставя сега Гумите  настрана (те са най-важни, но първо сега аз съм с чисто нови скандинавци и второ, само това не помага) Да поясня - искам да я повдигна още - тампони на пружините и прочие тунинг.. нещо ми омръзва да се влача по корем.. от лятото по Резовска.. 

 

Прибирам се сега от Балкана - уикенда прекосих на два пъти хаинбоаза и да се похваля май бях първия лек автомобил в събота по обяд.. е карах зад 1 джипка, но никъде не спрях.. Ето 1 обледена снимчица от Гурково:

 

Но на въпроса - кой знае, още по-добре подлагал гума/силикон тампони на пружините и така увеличил клиренса и комфорта може би..?

 

post-15849-0-46482900-1414337215_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека оставя сега Гумите  настрана (те са най-важни, но първо сега аз съм с чисто нови скандинавци и второ, само това не помага) Да поясня - искам да я повдигна още - тампони на пружините и прочие тунинг.. нещо ми омръзва да се влача по корем.. от лятото по Резовска.. 

 

Прибирам се сега от Балкана - уикенда прекосих на два пъти хаинбоаза и да се похваля май бях първия лек автомобил в събота по обяд.. е карах зад 1 джипка, но никъде не спрях.. Ето 1 обледена снимчица от Гурково:

 

Но на въпроса - кой знае, още по-добре подлагал гума/силикон тампони на пружините и така увеличил клиренса и комфорта може би..?

  Колега сложи си предни пружини от англичанка дизел а задни от англичанка комби и ще прилючиш с въпроса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...