civicgonemad 60 #1 Публикувано 17 Октомври, 2011 (Редактирано) Колеги търся под наем "жираф" или това с което се вади двигателя от коша... Лебедка... или как да го нарека. Време е за малко направи си сам (или счупи си сам което е по вероятно :D ). Съшо приемам и съвети как да се справя. Редактирано 17 Октомври, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #2 Отговорено 17 Октомври, 2011 Хващаш двама по-яки юнака и си го вадиш. Няма да тежи кой знае колко. Обвиваш добре двигателя със стоманено въже на кръст, точно където се пресича слагаш една дебела и дълга дъска или тръба и го вадиш. Миналата седмица сменяхме на БМВ купе 318Ис мотора, слагахме 320. 4 човека се справихме със задачата перфектно. Не вярвам Д15-ката да тежи повече от шест цилиндъра + скоростната кутия, дори няма да е по-тежка и от 1.8-цата. Ако не смяташ да работиш върху двигателя във въздуха, няма да е проблем да го изкараш с още 1-2 човека. ПС: Двама мъкнахме една Д14-ка без никакви усилия, без скоростите, около 700-800 метра. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 17 Октомври, 2011 (Редактирано) А само да питам... кое трябва да откача освен кабели, пулоски и тампони? И което повече ме притеснява... трябва ли да свалям броня, радиатор?Колега добра идея, но брат ми е опериран иначе щяхме са се пробваме. А колата се намира в една махала в която не е много добре да се гледа кво се вади и кво остава.. (Изгрев) Редактирано 17 Октомври, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #4 Отговорено 17 Октомври, 2011 Ако искаш разкачи колекторите, маркуча на хидравликата, антифриза, бензинопровода и въобще всичко,което е закачено за двг. Огледай хубаво всички кабели. И не се притесняваи да разкачаш каквото ти пречи около двг. По-добре да ти е широко и лесно за работа, отколкото после да се чудиш 'защо така стана'...Успех с начинанието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 17 Октомври, 2011 Той колектора е махнат, но за другите неща не се сетих.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #6 Отговорено 18 Октомври, 2011 колега маха се всичко което се свързва от купето с двигателя колектори маркучи жила полуоски за което ще ти трябва канал двигателя можеш да го вдигнеш със всякаква лебедка само трябва да има къде да я закачиш,може и на някое дърво . успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 19 Октомври, 2011 Колекторите са махнати, тя сега е и без глава. Имам глава ама е на ремонт. А каретата как се измъкват ? Външнит са с гайка... Вътрешнте просто са вкарни или трябва да махна целите пулоски? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #8 Отговорено 19 Октомври, 2011 (Редактирано) Има начин само да извадиш мотора без да вадиш и скоростите и полуоските..Разкачаш всички кабели и маркучи .. абе особождаваш си място откачаш само тампоните на мотора !и махаш ролката за паразитните ремацивързвай мотора с един колан или нещо здраво избутваш го максимално в дясно гледаш да излезе първичната ос и го вадиш. Редактирано 19 Октомври, 2011 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #9 Отговорено 19 Октомври, 2011 каретата са на зегер като освободиш външните от шенкелите слагаш по голяма отверка или някаква щанга между карето и кутията и като натиснеш излиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 19 Октомври, 2011 (Редактирано) Добре... Мотора излиза със съединителя нали? Салям болтовете дето се хваща кутията за двигателя и се опитвам да издърпам двигателя на дясно(погледнато от отпред) ? Леко повдигнат разбира се. Редактирано 19 Октомври, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 19 Октомври, 2011 вързвай мотора с един колан или нещо здраво избутваш го максимално в дясно гледаш да излезе първичната ос и го вадиш.Първичен вал....ос е нещо друго.Веселба тема - екстра! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #12 Отговорено 19 Октомври, 2011 Точно, не те късаят кутии и полуоски... Подпри кутията отдолу (примерно с хидравличен крик), мотора го закачаш така, че да е вдигнат на ниво, доколкото като развиеш болтовете и тръгнеш да цепиш да не се опъва нищо на никъде.. Просто се убеди, че преди да тръгнеш да развиваш болтовете мотора не "носи" кутията, или пък обратното ... и действате смело както по-горния колега вече е обяснил Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #13 Отговорено 20 Октомври, 2011 С други думи свалям всички кабели маркучи и 3-те големи тампона, подпирам скоростната и отделям двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #14 Отговорено 20 Октомври, 2011 Помпата на хидравликата може да се откачи от двигателя и да стои настрани докъто се вади двигателя. Маркучите на съединителя също се откачат ако се маха кутията, за тях ще ти трябва хубав ключ 10. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #15 Отговорено 20 Октомври, 2011 Пичуе, гледайте до още няколко поста да сте се разбрали кое къде-кво що и да я затварям тази тема, щот немоа да я гледам вече. Ние тука за 4 часа преко сили от 5та купе с клима и хидравлика вадим д16ка, слагаме и главата на д15 и пускаме д15ката в коша, тук се дискутира двигателя със съединителя ли излиза и трябва ли аджеба да се свалят полуоските при положение че се вади ДВИГАТЕЛЯ по дяволите. То бива бива да си помагаме, ама ... дет има една приказка - "ако с гледане ставаше, Шаро да е станал касапин отдавна". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #16 Отговорено 20 Октомври, 2011 Така като гледам някои хора научени се раждат. Затваряй пък квото направя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 21 Октомври, 2011 Така като гледам някои хора научени се раждат. Затваряй пък квото направя...Поста на Ники не е към теб а към веселите съвети по въпросати.Един мотор д15 в квото и да е се вади за 40 минути още топъл от трима човека. Разкачаш охладиделна ,отоплителна ,бензинова система.Окабеляването от всички букси към двигателя .Хидравлика ако има я свали с помпата а не от маркучите .ако оставите скоростите ще ви е по трудно да го извадите ма не па толко .Генерацията задължително.Инак двама по яки и една тръба го вадят .Полуоските кат се наврете от доло ще видите как се вадят .Ма първо източете маслата и от двиг. и от скор.Охх бе горе доло е тва останалоте е написано ма трябва се синтезира малко .П.п некои с повече мерак да пише нека допълни ма да е вадил двигател а не да предполага че ще може . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #18 Отговорено 21 Октомври, 2011 колега вадил съм мотора на прелюда със скоросната кутия сам в гаража със ръчна лебедка за няколко часа извадих старият мотор и скоросната ,сложих скоростната на новият мотор и го пуснах в коша не е кои знае колко сложно при положение че си техн. грамотен (преди това не бях вадил мотор )така че запрятаи ръкавите и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове