Jump to content
Sign in to follow this  
btu

STREAM и двигатели 1.7 и 2.0 ТЕХНИЧЕСКА ДОКУМЕНТАЦИЯ

Recommended Posts

Ето открих малко инфо за STREAM и двигателите D 17 /1.7 и K20 A/2.0 iVITEC

 

ремонт и поддръжка.

 

Оригинална книга - за съжаление е на Руски.

Трябва да си инсталирате Djvu за отварянето на книгата.

 

Кака да си оправя грешките в заглавието ?

 

http://www.filestock...er.6.1.zip.html

 

http://www.filestock...tream.djvu.html

 

 

 

http://pics.data.bg/...1/honda_stream/ - Ето и корицата на книгата

Публикувано изображение

Edited by Tino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,казвам се Владислав Стрелчев и съм много пресен в тоя форум.С жена ми си купихме стрийм наскоро и беше с проблем,трети цилиндър прекъсваше и колата се тресеше.Върнахме я на дилъра,проблема се "поправи" но... Сега трети цилиндър работи с бедна смес (съдя по цвета на свеща) 1,2 и 4 са тъмно сиви 3 е снежо бял. Днес вадих рейката с инжекторите пръскат еднакво до колкото око може да прецени,но определено не "пикае" моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи къде да търся,иначе колата ускорява нормално разхода е по документация мотора е D17A2 1.7 vtec, 125 коня. Благодаря предварително и безаварийна на всички хонда-манияци.(само тия дето не са имали хонда трябва да съжаляват)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей Стрелчев.Едва ли дилърите са обяснили какво точно са "поправили".Възможните причини са свързани с:

Компресия,пълнене,хранене на съответния цилиндър.

Вариант 1:Недобре регулирани клапани

Вариант 2:Запушване в пълнителния колектор на системата за доизгаряне на изпускателните газове:EGR

Вариант 3:Запекъл/запекли зверски сегменти.

 

2 и 3 вариант са свъзани с повишен разход на масло.

 

За съжаление само първи вариант се отстранява лесно.

 

Не споменавам дюзите,тъй като вече си ги проверил на око,

но може за проба да размениш бобините на цилиндрите и да видиш дали няма да се "измести" проблема.

 

Не знам как тестваш мотора,но в оригиналната диагностика на Хонда имам брояч ""misfire" на всеки цилиндър .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой намери ли сервизно на английски?

Edited by boiskii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забелязах и друг проблем,чека на мотора не светва при контакт което за мен не е много нормално... Така ли трябва да е или съм прав?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не

Share this post


Link to post
Share on other sites

При контакт светят, заедно с тази на ABS - а.

 

Плюс другите, де...

 

Ако не запалиш до няколко секунди чека и ABS - а изгасват. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи съм за доктор:(

Благодаря ви момчета след инспекцията ще пиша...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеи, някой може ли да предостави работещ линк към сервизно ръководство за Стрийм К20А1? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правя един ъпдейт, тъй като по-горе линковете не работят. Надявам се да ви е от полза.

https://drive.google.com/file/d/1ex8_n_KfKd24fMAuqnfVZyxxUGqqSJT0/view?usp=sharing

 

Това е същото ръководство, което се стартира в Explorer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...