Jump to content
btu

STREAM и двигатели 1.7 и 2.0 ТЕХНИЧЕСКА ДОКУМЕНТАЦИЯ

Recommended Posts

Ето открих малко инфо за STREAM и двигателите D 17 /1.7 и K20 A/2.0 iVITEC

 

ремонт и поддръжка.

 

Оригинална книга - за съжаление е на Руски.

Трябва да си инсталирате Djvu за отварянето на книгата.

 

Кака да си оправя грешките в заглавието ?

 

http://www.filestock...er.6.1.zip.html

 

http://www.filestock...tream.djvu.html

 

 

 

http://pics.data.bg/...1/honda_stream/ - Ето и корицата на книгата

Публикувано изображение

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,казвам се Владислав Стрелчев и съм много пресен в тоя форум.С жена ми си купихме стрийм наскоро и беше с проблем,трети цилиндър прекъсваше и колата се тресеше.Върнахме я на дилъра,проблема се "поправи" но... Сега трети цилиндър работи с бедна смес (съдя по цвета на свеща) 1,2 и 4 са тъмно сиви 3 е снежо бял. Днес вадих рейката с инжекторите пръскат еднакво до колкото око може да прецени,но определено не "пикае" моля ако някой е имал подобен проблем да ме насочи къде да търся,иначе колата ускорява нормално разхода е по документация мотора е D17A2 1.7 vtec, 125 коня. Благодаря предварително и безаварийна на всички хонда-манияци.(само тия дето не са имали хонда трябва да съжаляват)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Стрелчев.Едва ли дилърите са обяснили какво точно са "поправили".Възможните причини са свързани с:

Компресия,пълнене,хранене на съответния цилиндър.

Вариант 1:Недобре регулирани клапани

Вариант 2:Запушване в пълнителния колектор на системата за доизгаряне на изпускателните газове:EGR

Вариант 3:Запекъл/запекли зверски сегменти.

 

2 и 3 вариант са свъзани с повишен разход на масло.

 

За съжаление само първи вариант се отстранява лесно.

 

Не споменавам дюзите,тъй като вече си ги проверил на око,

но може за проба да размениш бобините на цилиндрите и да видиш дали няма да се "измести" проблема.

 

Не знам как тестваш мотора,но в оригиналната диагностика на Хонда имам брояч ""misfire" на всеки цилиндър .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой намери ли сервизно на английски?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах и друг проблем,чека на мотора не светва при контакт което за мен не е много нормално... Така ли трябва да е или съм прав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При контакт светят, заедно с тази на ABS - а.

 

Плюс другите, де...

 

Ако не запалиш до няколко секунди чека и ABS - а изгасват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм за доктор:(

Благодаря ви момчета след инспекцията ще пиша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеи, някой може ли да предостави работещ линк към сервизно ръководство за Стрийм К20А1? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя един ъпдейт, тъй като по-горе линковете не работят. Надявам се да ви е от полза.

https://drive.google.com/file/d/1ex8_n_KfKd24fMAuqnfVZyxxUGqqSJT0/view?usp=sharing

 

Това е същото ръководство, което се стартира в Explorer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...