Jump to content
VatoOo

Поти предния прозорец

Recommended Posts

Извинете ако повтарям темата но не можах да открия такава във форума.Та на въпроса.Карам Сивик купе 1996 и като започне да ми се поти предния прозорец не мога да го издухам.Пускам какво ли не на парното но,от дупките където трябва да духа точно под предния прозорец няма и признак да излиза някакъв въздух.Някой ако може да помогне мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на колко го пущаш парното?Пробвай със леко свален прозорец и студен въздух ;) .п.п. Повтаряш я темата, всяка есен има по няколко такива, разтърси се :) п.п.2 На търсачката да е жива и здрава майка и ! :angry: На първи опит ми вади "проблем с имобилайзера" :confused: , а на втори се пуска спам-контрола :crazy: .... е как да я ползва човек??? :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена споика на конзолата за контрол от къде да духа.При мен е така и успях да го накарам да духа от прозореца и не го пипам да не спре пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина тая търсначка чеп за зеле не става от нея

По темата - колега, провери си филтъра на купето в какво състояние е! Моят беше много запушен и сега след като го смених на 1-ва степен парното духа както преди на 4-та Публикувано изображение

Редактирано от Clinku
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на колко го пущаш парното?Пробвай със леко свален прозорец и студен въздух ;) .п.п. Повтаряш я темата, всяка есен има по няколко такива, разтърси се :) п.п.2 На търсачката да е жива и здрава майка и ! :angry: На първи опит ми вади "проблем с имобилайзера" :confused: , а на втори се пуска спам-контрола :crazy: .... е как да я ползва човек??? :hmmm:

Парното го пускам и слабо и на макс.С леко отворени прозорци нищо не става само ме наваля малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина тая търсначка чеп за зеле не става от нея

По темата - колега, провери си филтъра на купето в какво състояние е! Моят беше много запушен и сега след като го смених на 1-ва степен парното духа както преди на 4-та Публикувано изображение

 

Може да е и филтъра но не съм много сигурен защото през другите места си духа доволно.А все пак къде ,мога да го открия този филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студена споика на конзолата за контрол от къде да духа.При мен е така и успях да го накарам да духа от прозореца и не го пипам да не спре пак.

Мерси ще го проверя това.А тази конзола лесно ли се сваля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса как се сменя филтъра на купето на 6 ген сивик:Сваляш жабката и там има нещо като железна греда - трябва да я отвъртиш с по 2 болта в краищата е и като я махнеш зад нея се намира капака на филтъра който е от черна пластмаса - хващаш го в двата края и изтегляш (с малко повечко сила Публикувано изображение) и излиза цялото прашно нещо. И гледай да не объркаш как се слага филтъра - има си стрелки за посоката на въздуха!

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това не съм я пипал.Лесно се оправя,но не мога да го сваля. :lol: При теб не знам как е моята е прелюд 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на Прелюда не е много трудно, но пък отнема известно време. @ VatoOoКогато натиснеш копчето да духа на прозореца, духа ли от други места или спира съвсем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на търсачката спрях да се нервя отдавна.Търся направо с GOOGLE и то пак ми ги изкарва от форума нещата. Проблема с парното е отдавна дискутиран ,смени филтъра все пак ще е от голяма полза.Друго, ако имаш климатик, пускай го поне в началото да изсуши въздуха и после си обърни само на топло (това ако имаш климатик подчертавам).Успех в борбата с влагата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата 4ushi е прав за климатика и аз го пускам когато стане така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да го избършеш с хубав препарат и да включиш да дърпа въздух от вън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на Прелюда не е много трудно, но пък отнема известно време. @ VatoOoКогато натиснеш копчето да духа на прозореца, духа ли от други места или спира съвсем?

Дааа духа доста от другите места.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно управлението на парното нещо не работи както трябва. След като смениш на предния прозорец трябва да духа само на него и на страничните. При Прелюда ( и повечето Хонди от тези години) се оказват кофти спойки. При теб, вероятно е същото не не мога да кажа със сигурност, че е така, защото не съм запознат със Сивик 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно управлението на парното нещо не работи както трябва. След като смениш на предния прозорец трябва да духа само на него и на страничните. При Прелюда ( и повечето Хонди от тези години) се оказват кофти спойки. При теб, вероятно е същото не не мога да кажа със сигурност, че е така, защото не съм запознат със Сивик 6.

Може и това да е.Аз ще го проверя.Мерси много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли копче което контролира дали да вкарва въздух отвън или да върти тоя в купето? Ако имаш и е сложено да върти въздуха в купето ще ти е запотено каквото и да правиш. Пускай го да вкарва въздух отвън и проблема ще се реши. Дори и колата да не е загряла ако по пуснеш на 1-ва или 2-ра степен да духа на стъклото въздух от вън и няма да се запоти стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли копче което контролира дали да вкарва въздух отвън или да върти тоя в купето? Ако имаш и е сложено да върти въздуха в купето ще ти е запотено каквото и да правиш. Пускай го да вкарва въздух отвън и проблема ще се реши. Дори и колата да не е загряла ако по пуснеш на 1-ва или 2-ра степен да духа на стъклото въздух от вън и няма да се запоти стъклото.

Маи нямам такова копче.Какво представлява.Ама по принцип от дупките под прозореца изобщо нищо не духа.Няма клима колата и копчето което е за АЦ като го натисна и светва.Да не е то? (съжалявам ако задавам глупави въпроси) Просто искам да го оправя тва нещо защото като се запоти и имам 30% видимост карам на магия кофти работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Не знам как е при 6-та ген, но при мен на 5-ген е така. тия копчета са двете от ляво на АС копчето. Под тях иконките са два автомобила, в единия стрелката е вътре в купето и автомобила е оцветен в бяло, а другия е само контур и стрелката преминава през него. Това второто е позицията за въздух отвън. На 6-та ген май беше с едно копче цялата работа, натиснато е едната, ненатиснато е другата позиция, но не съм сигурен. Колегите с 6-ци ще кажат.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За копчето в ляво от климатика става дума (с картинката на автомобил :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една хитринка за тези запотени стъкла, поне докъто си отстраниш проблема който и според мен е породен от мръсен филтър на купето. Вземаш едно парцалче, намокряш го и му слагаш малко веро или сапун и намазваш стъклото от вътрешната страна и го оставяш така да си стои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички.Днес намерих някакво решение съвсем случайно.Като е натиснато първото копче (това със стрелката направо) тогава ми духа от дупките под прозореца.Утре сутрин ще видя дали ще чисти стъклото.А информативно да попитам това копче с кола под него за въздух от вън какво му е приложението?Трябва ли да е постоянно натиснато?П.с.Отново много се извинявам ако съм ви изморил с глупави въпроси. :D

Редактирано от VatoOo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото виждам снимката на панела от 6-та ген. Като е натиснато и свети, върти въздуха в купето, а като е угасено си вкарва от на вън. Ако греша, нека колегите ме поправят, все пак карам 5-та ген.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не включваш да циркулира въздуха, в купето. Вместо да тегли от вън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и аз от вчера собственик на 5-та генерация купе 95-та, вечерта като реших да си пусна парното на топло и не започва да духа топло а е студено, лостчето дето е за топло-студено ми се движи много трудно и по средата прескача, искам да попитам ако е откачено лесно ли ще се мести и другото което е, конзолата за управление на парното не е на стандартното си място, конзолата е изместена по-надолу и на нейното място е поставен телевизор, това оказва ли някакво влияние на жилото.а относно това за запотяването на парното, ако не съм натиснал нито да вкарва въздух отвън нито да върти въздуха вътре може ли за това да се запотяват стъклата или е по добре да седи натиснато това за вкарване на въздух отвън.мерси предварително и се извинявам че ползвам темата на колегата но според мен така е по добре вместо да пускам нова тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко докато бях в колата пуснах парното и натиснах това копче дето е да вкарва въздух отвън и нещата са по-добре, сега прозореца се изпотява съмсем леко, но си мисля че ако го почистя с препарат за стъкла няма да се изпотява.Остана да реша само проблема с топлото.а искам да попитам това лостче дето го бутаме за топло и студено то в другия си край движи някакво кранче дето е зад джапката, или се бъркам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранчето е в двигателния отсек на тръбичките които са за радиатора на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабо парно + лоша вентилация = запотени стъкла. От тук нататък има теми и за парно,и за вентилацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...