Jump to content
POPAYE

Последни литри гориво в резервоара

Recommended Posts

Jap... не се впечатлявай, спама е затова, да не му обръщаш вниманииие ;)

 

Иначе, на схемата, поплавъка сочи напред. Предвид това, че отворът е в задния край на резервоара, поплавъка би трябвало да е в средата му. Значи, при пълнене на резервоара поплавъка описва дъга напред и нагоре.

 

Нямам идея, как наклона на колата влияе на отчитането на нивото.

 

п.п. Вкарай едни 50 паунда в резервоара и вдигни цената в обявата със 150. Шанса да си избиеш парите е голям ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic: Ако напоследък имаше тема, в която не гледате да се захапете за щяло и нещяло, този форум щеше да е едно много хубаво място. Каквото беше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

 

Нямам идея, как наклона на колата влияе на отчитането на нивото.

 

---------------------------------------

 

п.п. Вкарай едни 50 паунда в резервоара и вдигни цената в обявата със 150. Шанса да си избиеш парите е голям ;)

Очевидно замисъла е да влияе колкото може по-малко, което е и логично.

С £50 пълня целия резервоар. Количеството гориво въобще не влияе на цената. Веднъж когато купувах кола продавача все пак опита- ама резервоара е почти пълен, отговорих- аз се интересувам от колата, горивото можеш да задържиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off topic: Ако напоследък имаше тема, в която не гледате да се захапете за щяло и нещяло, този форум щеше да е едно много хубаво място. Каквото беше!

То офтопик и спам, все същото :)

Съгласен съм, бих искал форума да е технически за споделяне на опит, знания. Въобще не ми е целта да хапя, да се доказвам.

Може би не всеки го знае/забелязва, но по принцип във всеки един БГ форум, не само автомобилен, има лека волна или неволна неприязън към живеещите в чужбина, отделно винаги си има няколко "джънгъзъ" потребители, които не могат без да се заяждат, критикуват, наставляват...

Приемете го само за мое мнение, без да съм параноик и нека не става повод за дискусии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви да се придържате вече към темата, която започна за 5-генерация и D15, имаше коментари за D14 и т.н. За конкретния Акорд така и не стана ясно :)

Давайте информация, дори и субективна за конкретен модел и оставаща резерва. Не мисля, че няколко литра разлика в преценките са от огромно значение...

 

Весел уикенд на всички Хондаджии, независимо в коя държава са избрали да си плащат винетките :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да твърдя, че съм технически грамотен, но за съжаление не и електротехнически. Мога да се справя с очевАден ел.проблем и до там. Откриването на ел.проблем за мен приключва с фазомер у дома и пробна лампа в колата. Казах "нямам идея", защото наистина нямам идея, как точно информацията от поплавъка достига до уреда на таблото. Иначе това с паркирането по и срещу наклона, и светенето на лампата ми е ясно.

 

Сега, за уреда и поплавъка.

Според мен, тази система от уреди е информативна, но не точна. Единствената точна информация е "Пълен резервоар", всичко останало е "Около" - около половин резервоар, около 10л. резерва ... Това е така заради неправилната форма на резервоара. Предполагам не само на мен ми е направило впечатление, че с първата половина резервоар (според стрелката на таблото) изминавам почти 2 пъти повече км, отколкото с оставащата половина. Така е с повечето марки коли, дори и с първата ми Жигула преди 20-и-нещо години. Виж, борд.компа е друга бира, но и там не смея да твърдя, колко точен е.

 

п.п.

... С £50 пълня целия резервоар. Количеството гориво въобще не влияе на цената. ...

Именно.

 

Идеята ми беше да накараш лампата да изгасне.

А, защо искаш да изгасне ми стана ясно още в началото - и аз не бих се излагал, продавайки кола със празен резервоар. Друг е въпроса, че в случая той не е празен :)

 

п.п.п Офтопик и спам не е едно и също, но ефектът от тях Е.

Казах - не им обръщай(-те) внимание ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...