civicgonemad 60 #1 Публикувано 8 Октомври, 2011 Колеги в една тема бях прочел, че можело да се сложи стокова ролка от d16y8 за да се компенсира изместването (ще ме прощавате ако са еднакви на z6 и y8 не успях да им открия щампите). Понеже продадах моята(тогава замисъла беше да я правя стокова) и не, че е много пари, но ще трябва да я чакам 1 месец, че и повече.Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #2 Отговорено 8 Октомври, 2011 Колега и аз бях чел и то в скорошна тема .Продаваше се глава от D16z6 и там човека който продаваше главата беше написал, че с ролката от Y8 (която беше сложил на главата) се компенсира изместването. Предполагам е проверил информацията преди да го напише. А колкото до раздвижната ролка на мен ми я поръча един приятел от EBAY и пристигна след 2 седмици(нямаше и толкова).Въпроса е от къде идва от Китай или от Щатите поне така той ми обясни.Сега съм си поръчал всмукателен колектор и ще видя за колко време ще дойде.Между другото от Y8 може и да не намериш (ако нямаш вече)толкова бързо и лесно. Все пак се слага на Американското купе ,а то не е толкова разпространено тук.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 8 Октомври, 2011 (Редактирано) Да но той не беше писал дали е за д15 предвидена и затова питам.Иначе от еbay при мен забавянето идва от това че се попълва обща поръчка, и докато се запълни... затова се бави така и после на наща Управна митница... Моля някой компетентен да се изкаже по темата, че да не гадаем . И разбира се може и от друг двигател да става, но за y8 съм видял за него питам. Редактирано 8 Октомври, 2011 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #4 Отговорено 8 Октомври, 2011 Относно шайбите на D16Z6 и D16Y8, да различни са и с различни белези. Видимо разликата между тях също е съществена. Тази от Z6 прилича на дебела пресована ламарина, а тази от Y8 е като звезда с 5 лъча.Аз ще ти кажа как са направени две D15-ски в Поморие, но не ангажирам никой с мнението си Зацепва се ремъка, съответно се получават зъб срещу зъб. Внимателно се маха шайбата, избива се втулката по средата, завърта на 60 градуса и се набива обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 8 Октомври, 2011 Аз съм този, който е писал за ролката от д16у8. Да отместването е точно половин зъб спрямо ролката на д16з6. Сравнявал съм ги двете една до друга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 8 Октомври, 2011 А при зацепването нали се ползва и задната пластмаса? Тази която ляга въру главата. Коя се ползва на z6 или y8? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 8 Октомври, 2011 Ползваш си на з6 пластмасата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #8 Отговорено 8 Октомври, 2011 Колеги аз също карам мини-ми д15+з6 глава и съм с оригинална ролка,но с разпилени уши на делкото.Кои от трите варианта е по добър понеже ми престои ремап:1:оригинална ролка с разпилени уши?2:ролка от у8?3:раздвижна ролка?извинявам се че пиша в темата на колегата,но предполагам че на него също ще му е полезна информацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #9 Отговорено 8 Октомври, 2011 за разпилените уши не знам кво им е предназначението,но аз съм на същото дереже.със стокова ролка съм.очаквам още категорични отговори.някои нещо ако е чел да пуска линкове.p.s. какво им е на китайските ролки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 8 Октомври, 2011 Магията с делкото и аз не я зная. За пръв път я чувам.И аз бях с китайска ролка, май малко не съответстват белезите въру нея. Зацепих ме я по една стокова (утре ще й видя щампата, че не е при мен) и детонациите спряха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #11 Отговорено 8 Октомври, 2011 При моите настройки какво се случи....Сложиха главата и хоп....няма шпонка за раздвижната ролка и се настройва по белези старата....Не тича колата,ама хич.....И хоп,след 2 седмици има шпонка,настрои се ролката както си трябва и иииии,От там усмивка като на ряпа и от там прякор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #12 Отговорено 8 Октомври, 2011 Целта на разпилените уши е да се докара центровка,но си мисля че още не е както трябва цялата работа на мотора в смисъл нямам детонации и тем подобни,но ми се струва че трябва да може и още да се изцеди от този сетъп затова и ще я ремапвам и мисля че ако сменя оригиналната ролка ще е по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 9 Октомври, 2011 Това че си центровал делкото не значи ,че вала е както трябва.Слагай раздвижена или стоковата от У8,и тогава настройвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #14 Отговорено 10 Октомври, 2011 Пиленето на делкото е различно. Нали двата вала са физически свързани и се вътрят заедно, в синхрон? Ако не пасва шайбата синхрона се разваля. Метода който дадох горе, не знам колко е точен но е много по-добре от половин зъб разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове