Jump to content
K1r1L

КАкъв въздушен отвор да сложа на предния капак ?!

Recommended Posts

Чакам предложения колеги какъв въздушен отвор на предния капак, целта е да охлажда смукателния колектор. СТава дума за 5 генерация седан. ;) Очаквам предложения и от къде може да се намери и на какви пари. :cool::P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

със сигурност капака ще е по ефтин от на някое сuбару

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От субару за всмукателния ми звучи подходящо. Що не ги прозвъниш тея:http://avtochasti.cars.bg/u79490http://avtochasti.cars.bg/u442057http://avtochasti.cars.bg/u264791http://avtochasti.cars.bg/u214919http://avtochasti.cars.bg/u277480Всичките са със въздухозаборници.Успех с новата заигравка! ;)

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире нали знаеш, че на субару тоя отвор в капака не е с цел охлаждане на колектора? Изолирай си хубаво филтъра и интейка и докарай към филтъра приток на въздух, а за по бързо охлаждане под капака можеш да повдихнеш леко планките му по този начин Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро трябва ти някой много нисък ,ако желаеш да вкарваш въздух директно в него.Ако е висок ще прави много голямо съпротивление и по-кофтито е че ще вкарва прекалено много въздух който няма да имаш как да го изкарваш,което води до доста по сериозен проблем,защото ще се опитва да излиза под двигателя и като караш бързо ще се получи и надигане на предницата.Ако въобще слагаш заборник в никакъв случай над 5мм отвор,защото при едни 140км/ч нямаш си на идея колко литра въздух ще навлизат.Аз лично бих те посъветвал да се опиташ да изкараш целия този горещ въздух,вместо да набутваш при него и студен.Снимката на с2000 ми се струва много много удачен вариянт ,защото няма да задържа или ще е доста малка част от топлината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и аз съм го замислил същото като на с2000 то ама като завали няма ли да ми засмуче водица филтъра на турбото ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичкия въздух го изкарвам по далеч по хирър начин от колкoто да дупча капака.Както каза иво трябва ми наи ниския възможен модел ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай може би нещо такова:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

По дисткретно.

Редактирано от zarrick
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този вариант от Mazda 323 дизел според мен е доста приличен

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя вариант също не е с такава цел. и тук целта е да се обдуха кулера и въздушния поток спира в него, а при кирето ще се получи адско завиряне под капака с доста отрицателен ефект !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти един вариант

Публикувано изображение

Публикувано изображение

така си карам колата вече 3 години

склупа е от сти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,вдигай капака с около 3 сантиметра откъм пантите - тва е простата и най-ефективна истина.ПС:Получаваш и жокер - подобряване на аеродинамиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го направих ;) ама с по малко вдигане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се че съм виждал подобна реализирана идея :lol:http://www.youtube.com/watch?v=LfWScRkqqRo"it's definitely sucking"Не е напълно "off", ама все пак... се извинявам за лекото забавно оклонение. :lol:

Редактирано от keel
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега е почти така ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в момента съм с ето такъв вариант и съм доста доволен http://pavvkata.snimka.bg/automobiles/honda-civic.623218 по добри снимки може да кача тези дни

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил какво се случва с охладители на капака в дъждовно време... :unsure:

 

И кой от двата варианта за прекарване на въздуха е по-подходящ?

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето так при мен охлаждам всмукателния колектор и компресора.

Колато се движи с 240 без никакви проблеми отностно стабилност.

И изобщо нищо не я повдига, защото под нея е зона на подналягане и "засмуква" колата към пътя!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил какво се случва с охладители на капака в дъждовно време... :unsure:

 

И кой от двата варианта за прекарване на въздуха е по-подходящ?

Публикувано изображение

 

Нещо не ми е ясно от къде измисли варият 1 !!! Всеки гледа да гони въздуха който се опитва да влезне под колата, а ти го вкарваш, то верно че всеки кара "самолет" ама поне аз неискам да летя :lol:

 

 

 

 

А доколкото по темата бих ти препоръчал нещо от сорта на това от линка + един деликатен отвор на капака или калника отстрани като при турбо дизелите на мерцедес W124

 

http://www.google.bg/imgres?q=air+box&um=1&hl=bg&sa=N&biw=1280&bih=620&tbm=isch&tbnid=CDKb1eZMsefFTM:&imgrefurl=http://www.jhpusa.com/store/pc/viewPrd.asp%3Fidcategory%3D0%26idproduct%3D1751&docid=4Em-YOKAGn2n1M&w=648&h=488&ei=70CATp-hJIrvsgaqhuQ-&zoom=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам предложения колеги какъв въздушен отвор на предния капак, целта е да охлажда смукателния колектор. СТава дума за 5 генерация седан. ;) Очаквам предложения и от къде може да се намери и на какви пари. :cool::P

Ами с отвор на капака как ще минава въздуха според теб, Valio_ :rolleyes: Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв отвор ?Какъв въздух ?и за какво ти е да преминава ?

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Валио, такъв е въпроса на Киро! ;)

Чакам предложения колеги какъв въздушен отвор на предния капак, целта е да охлажда смукателния колектор. СТава дума за 5 генерация седан. ;) Очаквам предложения и от къде може да се намери и на какви пари. :cool::P

Ама май няма кой да чете заглавието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

 

+

 

 

Публикувано изображение

 

Невиждам защо трябва да слагаш нещо на капака сложи си някъде един технологичен отвор по броня или до маската както е в този случай ще е по изчистено и красиво ;)

Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е филтарут!В момента обаче е по-назад и в кутия от картон :P , която ще стане от пластмаса!

Въздушният поток бие директно във филтъра! :o

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А водния поток къде бие?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек въведи малко ред и хигиена под капака и сложи една интейк тръба (не е случайно че има разстояние между филтъра и всмукателния колектор заводско)

Редактирано от Valio_
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека иска да си охлади колекторите, не въздуха минаващ през тях... вие къде отидохте незнам :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Колектора искам да охладя,колата си смуче достатъчно свеж въздух получава се голмо загряване в смукателя и при малко по толпо време е много зле. (температурата достига подобни нива като на турбо кола)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай един въздухозаборник като на субаро с насочен поток към колектора и си ок!

Човек въведи малко ред и хигиена под капака и сложи една интейк тръба (не е случайно че има разстояние между филтъра и всмукателния колектор заводско)

Добре колега, измих си краката и си лягам в подреденото легло.Или си пил бензин снощи, лъскай си твоя двигател и си го подреждай, за мен е важен вървежа,ти си дръж колата в гаража и и робувай.И да не забравиш да изчистиш камъчетата от грайферите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: за първи път чувам за някой който иска да охлажда колекторите. Според мен търси начин да не се задържа горещината под капака напримерно азбестови ленти и по агресивни отвори на капака

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валио, недей така бе колега, става въпрос за охлаждане на всмукателния, не на изпускателния.Не следиш темата!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай един въздухозаборник като на субаро с насочен поток към колектора и си ок!

Човек въведи малко ред и хигиена под капака и сложи една интейк тръба (не е случайно че има разстояние между филтъра и всмукателния колектор заводско)

Добре колега, измих си краката и си лягам в подреденото легло.Или си пил бензин снощи, лъскай си твоя двигател и си го подреждай, за мен е важен вървежа,ти си дръж колата в гаража и и робувай.И да не забравиш да изчистиш камъчетата от грайферите.
Колега нещо много си се засегнал, аз ти давам приятелски съвет ти ми се надуваш. Прави каквото искаш то си е за теб, но повечето хора по колата съдят що за стока е собственика ;) А по темата следя я но немога да си обясня как до охладиш всмукателя без да изолираш приченителя на жегата Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лента даже 2 пласта. (интеикове и другите неща които ги продават и слагат ги имам.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе мой човек, кирето иска да охлажда всмукателния колектор, а не изпускателния. Това със Субару капака НЕ е опция, а пълна глупост. Както ти казах във първия си пост, повдигни капака от планките (ама не 2-3мм, а 3см), за да си излиза топлия въздух, без да ти пречи на въздушния поток по, над и около колата

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай смело въздухозаборник горе на капака и ела до Съни да разпилим мръсния двигател!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Субарото това е сложено да охлажда кулера на въздуха а не всмукателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам от къде другаде ще насочи въздух за охлаждане на всукателния колектор освен от капака.Отстрани е невъзможно, отпред и отдолу идва вече затоплен въздух.

..........(не е случайно че има разстояние между филтъра и всмукателния колектор заводско)

A случайно да си чувал за ITB, щото там няма разстояние.Питай чичко гугъл!

А водния поток къде бие?

А за водния поток, няма такъв поток колега.Колата я карам така от 2008г.Не съм влизал още в морето.Трябва да сипя кофа вода във филтъра за да стане беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да се извиня на Автора на темата че, я оспамихме но нали в спора се ражда истината :D

..........(не е случайно че има разстояние между филтъра и всмукателния колектор заводско)

A случайно да си чувал за ITB, щото там няма разстояние.Питай чичко гугъл!Колега запознат съм колега, но доколкото виждам ти не си тази система дросели (или карборатори) ;)П.П. Колега darius явно си много компетентен и не се нуждаеш от съвети и мнения :rolleyes:Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...