Jump to content
civicgonemad

Разправии по смяна на блок

Recommended Posts

И таka... Дълго обсъжданата и хвалена d15-ka си отиде... и сега съм пред дилема... Да се отъpвавам или да слагам d16?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как така си отиде,колега.само мотора ли продаде.къде искаш да сложеш д 16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да получиш конкретен отговор, трябва да зададеш конкретен въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отиде си със 180 по магистралата... На няма и 5300-5400 оборота... не беше влязла във в-тек-а... до 160 нникъв проблем и изведнъж заби просто на 180 и до там... не дигна повече... изведнъж изгасна да почине и после почна да трака... Леко си отиде някои лагер.В КАТ какви разпрвии ще имам ако реша да сменя блока, и колко горе-долу върви едно долнище от д16?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те съветвам да слагаш стар блок от 1.6; Имам няколко познати дето йм изтропаха моторите, казват че 1.5 блоковете били по-държеливи. Защо е така, не знам. А в КАТ би трябвало (ако имаш документи за блока...което на старо рядко ще стане, освен ако не купиш блока от морга) да ти регистрират колата и без технотест, защото такъв мотор серийно се монтира в това купе. Ако имаш възможност и искаш performance бих те посъветвал да качиш 1 ниво нагоре...(разбирай друга серия мотор). Регистрация в КАТ, в случай че смяташ да продаваш автомобила. Ако ще си е вечно твой, няма голям смисъл от гимнастиките :) Иначе блок 1.6 смятам, че оборудван за около 300-400лв би могъл да намериш :)p.s. Все пак до колкото чувам във всеки град ситуацията в КАТ е различна, така че най-добре да те посъветва някой колега от Пловдив

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те блоковете по-издръжливи ама лагерите никви ги няма... За Б-серия пари нямам... Детска мечта ми е ама кво да се прави... Но пък не се знае... ако го взема НЕ от форума може и да има. Но... Пак остава въпроса с КАТ... Кои документи ми трябват от "донора"? ИЗДИРВАМ VIN на d15z1!!!

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От донора ти трябва големият талон от колата, от която е свален блока и договор за покупко-продажба. (разбирай, че в КАТ ще сменяш талон..)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Договор за покупко-продажба само за блока? Това че, ще сменям талон е ясно. Иначе за кво да си играя да го пререгистрирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми според мен ще се води двигател (защото реално номера е на самият блок) а ти дали купуваш глава и скоростна кутия) или не, в КАТ не ги интересува. Те искат номера на документа да е същият като номера на мотора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май ще вървя към продажба... едва ли ще й взема много пари ама кво да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стефан пасков(спаско) продава по евтино във форума.в момента има много добър двигател,б серия на цена,различна от на другите търговци.предполагам,при желание ще ти направи цена.пак и няква схема на разсрочено да ти направи,не е невъзможно.все пак си от Пловдив.друг които се продава от как сам регистриран е колегата airbrush.лично на мен,ако ми изтропа така,направо го сменям.забравих-в Белащица(знаеш го на 5 км)от Пловдив има морга.мой приятел е пазарувал блок от d15b3,някав келяв за арабския свят.монтирал му го е,вързал му е газовата и му е сложил съединител.момчето бил точен и имал 5-6 сивика в двора.пред него заминал един вти ски мотор.що не отскочиш от там.мои да изкочи някав заек

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иван от Белащица го зная. От него съм си взел суапа, интериора и доста неща още.И твоя човек мярнах с черния Сивик. И двигателя мярнах ама хич не беше келяв... работеше по-тихо от моя докато беше здрав. Колата дето го свалиха никък не беше зле. Питах първо него ама каза, че 1,6 няма. Имал добро долнище за 1.5 ама не ми се занимава повече с 1,5... До скоро имаше и 1 б16а2 ама го продаде... А и както казах нямам толкова пари за него. Ако изкочи вал от д15б ще се навия на ремонт... Ама тва д15б е ебати Рядкостта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега не мога да те разбера какво и защо точно ти е темата? Изтропала ти е сгъстената кола- еми така е с кофти лагерите... Намери си читави и читав майстор и си карай колата без да се притесняваш. Е са- ще отидат едни 600-700 кинта за ремонта, но ще си заслужава. Новото долнище може и да не изкара и 5 мин. п.п.Избора си е твой все пак, но моят съвет е ремонт ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция франция, зависи от лагери, вал, майстор :) Вечни неща няма. Като гледам, явно си песимистично настроен, тъй че каквото и да ти напишем...след като си взел решението няма кой да те убеди друго яче. Като за начало може да отворите мотора поне да видите на какъв хал е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако се шлайфа... само шийката? 4-те биелни шиййки? Шийките на основните барат ли се(ако има нужда много ясно, но ако няма?) И основните лагети ли са на цветови групи?И имам един въпрос който лично на мен ми е страшно интересен... Как се кара подобен двигател със сток карантии и с турбо? А при мен се "на ака" от едни 5-6 хиляди оборота?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами турботата и те тръцкат, к'во си мислиш :lol: Истината е, че е пълен късмет всичко. Темата за шлайфане на вал се превърна в спорове и сплетни и затова я затвориха (май). Аз лично бих си взел читав фабричен вал в нормите, вместо да шлайфам заминал такъв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да вариант е читав вал. Просто гледам да дам по-малко пари за работа и гледам да си запазя и номера на двигателя... Или ако не го запазвам поне да гледам да успея с нащ'та велика бюрокрация да се преборя. И като се замисля... май го измислих... (голяма мисъл). Единствения смислен вариант е да продам главата и компа, и с тея пари да си платя ремонта... Да си я оставя във вариант д15б2+mpfiМай на там отива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам няколко въпроса преди да реша да я продавам на части или да я ремонтираме, че намерих читав вал на добра цена. 1. Мога ли да взема бутала и биели от д13б2? Дължината на биелата на д13б2?( то само 1 де която е превъртяла, ако не ще си търся д15-кова )2. Буталата от д13б2 или д14-ка ще ударят ли клапан на стокова глава от д15б2/б7?3. Има ли разлика в главите на д13, д15б2/7 и глава на англичанка d16y3?4. Колко върви един комп на д15б7-ца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С началото на първия ти проект не ти бяха ясни нещата и сега не са като гледам. Седни и чети няколко дни например за да можеш да добиеш представа какво искаш точно. Сега задаваш хаотични въпроси през ден и накрая резултатът има голям шанс да е същия както сега !!! Това е съвет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си блок д15 без да сменяш бутала или си оправи твоя вал и карай с Д15 бутала това ти го казах още като искаше да прекаляваш със сгъстяването и да слагаш д13 бутала. Портни главата леко. Щом е претропал или шлайфаи вала или го смени с друг читав и ХУБАВИ ДА МЕРИТЕ хлабините на лагерите защото ТОЧНО заради тях ти е изтропал мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си блок д15 без да сменяш бутала или си оправи твоя вал и карай с Д15 бутала това ти го казах още като искаше да прекаляваш със сгъстяването и да слагаш д13 бутала. Портни главата леко. Щом е претропал или шлайфаи вала или го смени с друг читав и ХУБАВИ ДА МЕРИТЕ хлабините на лагерите защото ТОЧНО заради тях ти е изтропал мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да мерихме...ама 440 лв за лагери... не ми се дават... бяха 3 зелени и 1 жълт. А темата за шлайфането не я открих...В СМИСЪЛ как се отразява на вала и колко издържа после.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам няколко въпроса преди да реша да я продавам на части или да я ремонтираме, че намерих читав вал на добра цена. 1. Мога ли да взема бутала и биели от д13б2? Дължината на биелата на д13б2?( то само 1 де която е превъртяла, ако не ще си търся д15-кова )2. Буталата от д13б2 или д14-ка ще ударят ли клапан на стокова глава от д15б2/б7?3. Има ли разлика в главите на д13, д15б2/7 и глава на англичанка d16y3?4. Колко върви един комп на д15б7-ца?

1.Буталата със сигурност.2.Определено НЕ .. и със втек главата няма да има проблеми.3.Естествено. Вала е различен4.Кам 50-60 лв е прилична цена според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора на номер 3 не го разбрах...Не са ли еднакви главите на д13б2,d16y3 и д15б7/б2. Някъде мярнах, че и 3-те са като на д16а6. В една тема гледах че бяха сложили д13-кови бутала на в -ек глава, и буталото беше удряло съвсем леко клапана. Но мойта глава ще я продавам и за това се интересувам от горе посочените глави.

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само вала и портовете също... само по отливката си приличат ...

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok. Ще мога ли да ползвам d16y3 глава? Но пък н нея не мога да й открия колко е горивната камера. Сега намерих че главата от д15б7 е като на д16а6. (ако не одисва от англчанката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам проблем и да ползваш главата от y3-ката.

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за тиа бараки на по 20 год кой дава 400лв за лагери,:rolleyes: и сега аз карам В20 атмосферен малко сгастен портвана глава шлаифан вал на 1ви ремонт осн и биелни със MOTUL 300v вече 2 год само във червеното...При нас един шлаиф е 60лв лагери 90лв и газ а за компа от а15в7 тои е същия като твоя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами кой дава... който иска да не му изтропа... че тея Цветови групи са страшно изнервящи поне за мен. А шлайфа не е скъп знам... ама нали се води една дискусия, че шлайфания вал вече за нищо не ставал , а и един вал 2-ра ръка е 50-60 лева-колкото шлайфа. В момента целя да я докарам макс 10:1 и да си е като д15б7-да е без в-тек и таква неща... Просто MPFI. А за главите... просто търся по-добрата между д15b7 i d16y3. Бутала-ще си ползвам сегашните, че сегментите са им на 12 000 км. И... Глава от d15b7 или от d16y3?

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намери си цял блок д15б2 оборудван или само вал и биели,защото твоите може да не стават и си решаваш проблема и цялата работа ще ти излезне не повече от 200лв,двигатели д15б2 се намират много лесно,мога да ти помогна с намирането,ако те интересува пиши на лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вал и биели мога да си намеря лесно. Въпроса е коя глава да избера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам темата е "Разправии по смяна на блок струва ли си?" от къде тръгнахме до къде стигнахме ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...до никъде :D Като вземеш вал и биели,какво правим с лагерите ?Пак опираш до осреднените или оригиналните по цветове ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

civicgonemad, без да се засегаш, от година насам те гледам кви експерименти си бараш и сметам че нема да я направиш скоро колицата, ма ти не се отказвай, продължавай да опитваш!

 

Сори за оффа ама темата е за разправии по смяна на блока и разправиите около такава трансплантация а не за вала или лагерите!

 

civicgonemad пусни си тема за вала и лагерите и така ше разбереш много повече от колкото тука в таа тема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...