Jump to content
robota

Не пали след смяна на палец и дистрибуторна капачка

Recommended Posts

Здравейте , колеги,Колата е ЦР-В 98г. 2.0-128к.с., аситуацията е следната:реших да сменя палеца и дистригуторната капачка.Свалих капачката , но на палеца болчето за освобождажане не се виждаше.Погледнах едно ръководство и там видях , че се сваля цялото делко,което и направих.Белязах си положението с една черта и развъртях трите болта и делкото излезе.След това почна една борба с винтчето на палеца , която доведе до счупване на една пластмаса ,която е между палеца и бобината.Преборих се с винтчето (вече има ново на негово място), залепих пластмасата , сложих новия палец и новата капачка , сглобих всичко,кабелите са както трябва 1-2-3-4 и в следващият момент колата не иска да запали, само върти без дори да си помисли да запали.Ще бъда благодарен за всички съвети.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, явно си оплескал центровката. Реда на палене е 1-3-4-2. Вадиш свещта на първи цилиндър (най в дясно) взимаш една дълга отвертка, оставяш колата на 4 скорост и почваш да я дарпаш към себе си и търсиш горна мъртва точка. След това вкарваш делкото, палеца трябва да сочи към първи цилиндър. От там нататък ако запалиш отиваш при някой със стробоскоп да ти направи ъгъла на запалване. За твоята кола е 16 градуса.

Редактирано от CR-V B20Z1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си объркал реда на кабелите 1-3-4-2 по часовниковата стрелка.Пробвай първо това,ако пак не пали следвай съвета на

CR-V B20Z1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите са както трябва , не съм ги размествал от предходната позиция , най-долу ляво е 1 над него 3 след това 4 и 2 е доло дясно.Утре ще правя упражнението с първи цилиндър :(Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност да си обърнал фланеца на делкото(забеляза ли че не е в средата) и макар и малко с усилие делкото може да се монтира на главата и след стягането с 3-те болта всичко изглежда ОК,но или чупиш разпределителния вал или самото фланче. Не дай Боже.Само предположение споделям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а имали искра или при някой от опитите е изгоряла бубината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има искра , колега. Извадих един кабел сложих една свещ и я опрях на маса и прехвърча искра. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има искра , колега. Извадих един кабел сложих една свещ и я опрях на маса и прехвърча искра. :(

Значи си на 180 градуса прехвърлил.Въпреки,че би трябвало да пука или в ауспуха или в всмук.колектор.Ако си сигурен ,че кабелите са подредени правилно ,само свали делкото и завърти фланеца(дето се куплира с разпр.вал)на 180 градуса. Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес правих процедурата с горна мъртва точка на първи цилиндър, но при поставяне на делкото палецът не застава на позиция 1 .А винаги е изместен на 90 градуса съответно застава на позиция 2 или 3 (в зависимост ако обърна фланчето на 180 градуса).Резултатът е отрицателен - не мога да запаля двигателят.Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни едно лично да дойда и да запаля тоя непослушен звяр и да приключим с темата.Ще опишеш цялата процедура и ще помогнеш на много хора,които с интерес следят развитието на проблема.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ако си обърнал центровката смени си кабелите;1/3 и4/2 и пробвай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малчо,мисля,че след Омбре е доста рисковано да се обаждаш;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и това с кабелите съм пробвал. Започвам да си мисля ,че съм оплескан нещата още в самото начало, защото първия път слагах делкото в 9 и половина вечерта и беше доста тъмно, а аз си светих сам с телефона.И направо стегнах трите болта и си мисля че може да съм го обярнал на обратно .Незнам фланчето не е счупено. Възможно ли е валът да е превъртял.Знам, че ако е превъртял няма да има компресия, но и нея не мога да измеря.Кофти ситуация като цяло :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми омбре нали ти каза да се разберете да дойде да ти я нагласи за 10-15мин и да се отърваш. нема нужда от проби, че да не строшиш наистина нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел .И аз съм нов в тоя сайт,но ще пробвам да си дам мнението.Ако мислиш че си зацепил правилно делкото ,вътре има една пружинка.Тя дава ток от бобината на палеца,който пък го праща на кабелите по реда на паленето.Да не би да е паднала.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там си е , искра има .

Да не си го зацепил обратно.Понякога влиза.Трудно но става.Ако е износено там дето се зецепва,става и на обратно.Тогава ще пука в тръбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една картинка която може да ти помогне Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,преди месец от скука реших да сменя палеца на хондата.Купих един,смених го,колата не запали.Сложих стария-пали безпроблем.Огледах новия и видях,че е пробил хвърлих го в кофатаза боклук и си карам със стария.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Цр-В-то, отново е в движение по улиците :)Резултатът от това , че първия път зглабях на тъмно сам е оказал голямо значение.Както казаха колегите, делкото може да се сложи и на обратно- не пасва, но след стягането на 3-те болта всичко изглежда ок.Явно точно това съм направил и аз (защото нищо не виждах и направо стягах и то с камък и рамо , така че не усетих голямо съпротивление) :(Резултатът при мен :единият вал бе превъртял с половин оборот :blink: За мое щастие всичко вече е наред :)Благодаря на всички за изразените мнения.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...