Jump to content
bobar4eto899

Проблем със Сивик англичанка 1.6i LS D16Y3

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам Хонда Сивик англичанка 1.6i LS D16Y3 мотор.Та проблема ми е че все едно дали като изпреварвам или като се изкачвам по стръмно като и подавам по рязко газ глъхне и трудно наема докато набере.Ходих по сервизи насам натам и все различни версии един казва ангренаж друг клапани трети пак горе на инжекциона има едно черно датчик ли е какво и незнам какво да правя.. А за балкана неми се говори че повече от 50-60 км. на изкачване на 3-та неможе повече.Днес пак бях до 1 майстор и е прегледахме и клапани и ангренаж всичко си е наред и както трябва.От какво може да е моля ви пишете???Миро САДОВО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможни причина са запушен горивен филтър,провери компресията на цилиндрите

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете дебита на помпата и генерацията да не е запушена.Щом всичко друго е наред .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е запушване по изпускателната система.При мен беше катализатора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с дишането как е-чист ли е въздушния филтър,не е лошо да се видят и свещите в какво състояние са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с дишането как е-чист ли е въздушния филтър,не е лошо да се видят и свещите в какво състояние са.

Ами преди 1 седмица сменях ваздушният филтър и свештите.А катализатора съм го махнал оште преди 3 месеца и вътре целият светеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможни причина са запушен горивен филтър,провери компресията на цилиндрите

Горивният филър отнася ли се и за газовата уредба защото и на газ го има това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с каква газова си? И на двете ако го прави прочисти първо всмукателната система и изчисти инжекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с каква газова си? И на двете ако го прави прочисти първо всмукателната система и изчисти инжекторите.

Ами с обикновенна газова на ловато.Всмукателната искаш да кажеш кутията на филтала и на зад към двигателя работите ли до плочката на газта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.От плочката натам. Дросела и еацв-то. Инжектори се чистят на ултразвук, но и там съм пробвал с вд40 и ефект има. Откачаш рейката ги прескаш и леко ги зачистваш с памучно парцалче. Еацв-то като го свалиш също го пръскаш обилно с вд40. Само не разбрах-проблема на газ ли го има или на бенз. Или и на двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.От плочката натам. Дросела и еацв-то. Инжектори се чистят на ултразвук, но и там съм пробвал с вд40 и ефект има. Откачаш рейката ги прескаш и леко ги зачистваш с памучно парцалче. Еацв-то като го свалиш също го пръскаш обилно с вд40. Само не разбрах-проблема на газ ли го има или на бенз. Или и на двете.

И на двете го има .Извинявай но малко не ги чаткам някои работи какво ще рече ЕАЦВ ?????:blush::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз го имам същия проблем.Значи или наистина по всмукателния път има проблем (някой датчик също )от компютъра е малко вероятно така да са зададени таблиците, но пак никога не се знае.Това и аз съм сменял като тебе: нова изпускателна генерация, нов филтър горивен,нови свещи, въздушен филтър нов, даже имам и спортен филтър съвсем чист. Със него май повече се усеща глъхненето.То направо си забива мен ако питаш .Цедя първа, давам втора и при рязко натискане на газта забива муцуната и след секунди тръгва да набира пак.Ако подаваш плавно газ това го няма. Не знам къде е проблема. Сега ще слагам Витек глава и ще бутаме и компютъра.Така и така ще се сваля главата може да погледнем и инжекторите и всмукателя.Ако се оправи в което се надявам ще ти пиша ако разберем от къде е причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кошница е като твоята и отвреме на време прави тази магария и не е от свещи филтри и катализатори !Начи някога като настъпя рязко и сякаш свършва бенза и утихва мотора за секунди и после като се изстреля -ела да ме хванеш :lol: и после и да настъпвам и квото и да правя си върви пушка ,ама като е изгасена повече часове и като карам е добре ама реша ли да я опъна и се ослушва първия път няколко секунди и излита :huh: после докато карам както и да я режа е пушка,докато не престои пак няколко часа или една нощ изгасена :dry: Като ще прави тоз номер няма значение дали е студена или топла,така че изключваме еакв и други термозависими шашми!Пък някога с дни и седмици не го прави това :unsure: Някой беше ми подшушнал за бубина и комутатор че можело да правят тези мизерии ,ама като не е сигурно как да сменя работещи неща ,щото не са 10-20 лв все пак.Забелязал съм и нещо друго,понякога при рязко подаване на газ тръгва като ламя от 3500 до 4500 и после сякаш има няква "дупка" в ускорението и тъпче на едно място и бръмчи мотора и след 5500 излитам със осезаемо залепяне на седалката до прекъсвач-нямам витек!Иначе замислянето при ускорение го прави някъде от 3000 до 4000 оборота съм забелязъл!Като прави номера със заглъхването имам чувството че като я изрежа се отпушва нещо и после вече е окей!Пробвал съм всякакви добавки за инжектори и всички консумативи и филтри сменени ама на все тая!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата с газовата-да не е по малък диаметъра на отвора на плочката?Може да пробваш да я махнеш и да видиш тогава как ще е на бензин

Редактирано от steffff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като проблемът е и на бензин, и на газ, няма какво да търсиш в инжекторите, горивния филтър и помпата. Колкото и да е затлачен въздушния филтър, няма как да ти пада под 60 на трета на баир (а освен това си го и сменил). Не е от плочката - освен ако не са ти сложили плочка за Застава или Тико. Провери зацепването на ангренажния ремък. Поне аз това първо бих направил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата "nonamed",аз и ангренажния ремък скоро смених и съм сигурен, че е зацепен както трябва, "teror1sta" ми го сменя, а съм убеден, че знае какво прави.Дори той ми каза, че имам проблем със глъхненето след като я покара,сега като сменя главата ще търсим от къде причината и дано се оправи това нещо.Винаги съм усещал, че не е както трябва, но като почти не съм карал други хонди и знам, че си искат оборот да вървят не се замислях чак толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

OK. Благодаря ти много и ще чакам да видим от какво ще е. Но наистина като и подавам плавно гас си набира нормално и на високите обороти е фартуна.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами като е закарах в пловдив на бош сервиза я сваляхме плочката каточели съвсем малка беше разликата дори и ако не сащата само звука кадето се измени и може от това да ми се е сторило че има няква разлика. Редактирано от fenabg
цитати ,Колега �при да цитираш в�еки до�ловно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Зацепването е на 6 всичко си е както трябва миналия ден като гледахме клапаните погледнахме и ремъка дали е зацепен както трябва. Остават още 10 000км до смяната на ангренажа.

 

А със какво гърне си със Стоковото ли? Днес един колега ми каза да погледна гърнетата дали нещо тропат,защото и той е имал някакъв подобен проблем само,че на опел корса и на крайното гърне имал нещо като клапа и му правила мизерии ставало нещо като двигателна спирачка.Незнам дали и ние имаме нещо такова. Редактирано от fenabg
Цитати ,колега ползвай редактора ,а не пу�кай по�т �лед по�т!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като я купих беше с чисто ново гърне от италия.Като сме я вдигали на подемник съвсем случайно съм забелязвал като разклатя крайното новото гърне и вътре секаш с пясък е пълно и се чува точно така като го клатя наляво-надясно.Може ли от него да е това глъхнене ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпки 2 и 3: измерване на компресията и какво изсветва ЕЦУ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам поне по думите които чувам било възможно и това.Този колега които ми го каза това сам го е видял и директно е сменил гърнето със спортно и каза че сега е много по добре.Не знам колегите от форума какво ще кажат по този въпрос дали ще е възможно и това????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как се проверява това? Как мога да разбера дали ми е запушен катализатора? Извинете, че пускам въпрос в темата на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм коли дето са за сегменти и нямат компресия и си мисля че е абсурд да е от това този проблем ама знае ли човек.Какви са симптомите при хондите като няма компресия?Моята пали като като сух кибрит и при минус 20 градуса от половин оборот,плюс това пили гуми с много малко газ и като ускорява си ускорява добре ,обаче като заглъхне някога ей така и ти ебава майката като изпреварваш примерно.Не е от компресията според моите изчисления.Нещо друго е ама айде и Омбре да си каже тежката дума ,той не може да не се е сблъсквал с такъв проблем ,пък и мисля че сигурно е човека с най-много опит с нашите машинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам поне по думите които чувам било възможно и това.Този колега които ми го каза това сам го е видял и директно е сменил гърнето със спортно и каза че сега е много по добре.Не знам колегите от форума какво ще кажат по този въпрос дали ще е възможно и това????

Относно клапите от предния ти пост ,не мисля че има каквито и да било клапи по гърнетата.Аз лично съм си сменил, както казах мисля в първия си пост цялата генерация включително и крайното гърне със спортно такова (тип пура).Няма промяна в ситуацията. Както каза колегата таман когато се наканиш да я изрежеш и трябва да го направиш ти прави номер, глъхне за малко и цялата работа отива на кино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...