Jump to content
dufosvti2

GOCYCLE-елвелосипед

Recommended Posts

днес като се прибирах,мернах едно наистина уникално колело.беше подпряно на една стена.оказа се,че било на собственика на магазина отсреща.понеже ми събра очите,а аз си обичам колоезденето от малък,рe6их да вида предлагат ли се в бг....имало.цената обаче е :o:o:o .точно този модел видяхhttp://ecopowersport.eu/product/16/gocycle-.htmlслед като се позачетох,открих,че в европа на хората им дават пари да ходът на работа с подобни велосипедието и една статийкаhttp://ecopowersport.blogspot.com/дано го вида това и в бг.,преди да стана дядо :(

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.dragbicycles.com/?menu=product&id=47Цената му е малко под 3000 лв. Аз това лято исках да си взема колело за движение предимно из града, но си харесвах само такива на цени от по 600-700 лв и нагоре и така и не спестих пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три бона за електрическо колело ? То това е на цената на една кола, да не кажа, че е на цената на кола + скутерче. Хубаво нещо е колелото, ама малко ми се губи смисъла, ако ще върти тока . Иначе за града мотор или колело са идеални, само дето е Европа, хората си имат вело алеи и наистина може да се кара колелото безпроблемно, а тук рискуваш да те прегазят, да се разбиеш в дупки, някой пенсионер с 2 чанти рязко да ти свие в траекторията на колелото или просто да се чудиш откъде да заобиколиш 4те майки, които бутат колички и за заели целия тротоар. А колкото до хубавите колела - алуминиева рамка + качествени скорости това е важното. Няма защо да се хвърляте по дискови спирачки, ако няма да се дадат 200+ лв само за спирачките. Скоро ми се отдаде възможносто и видях колко по-добри са едни обикновенни вибрейкс от прехвалените дискови спирачки ( ефтини ) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велосипеда притежава система, подпомагаща усилията на колоездача с помощта на електрически мотор

Не си мисли че само се возиш :DЗа спирачките си прав. Заглеждах тези дисковите със жило... някаква безсмислена работа, само за да се напише че имат дискови спирачки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно спирачките,зависи за какво ги използваш има в-брейк,механична дискова и хидравлика(дискова).До колкото самата работа на една спирачка всичко е въпрос на настрйки,калодки и накладки.Факт е,че за тези пари 3500лв се сглобява колело от доста висок клас,гарантиращо истинско удоволствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл от такава гъзария. Вярно, яко е, но е безсмислено.Виж тук: http://scoot.bg/home/64-2011-03-25-19-47-45.html Това са комплекти, които правят обикновеното колело в еко колело. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е, че няма нещо което да е на батерии и да може да се нарече "еко". Според мен целия този шум около "еко" колите, вятърните електроцентрали и т.н. псевдо-еко технологии е прах в очите...Иначе от гледна точка на електрическия велосипед би трябвало да е най-малкото зло, защото колкото е по-леко превозното средство, толкова по-малко (електрическа) енергия ще консумира => по-рядка смяна на батерии => по-малко замърсяване. Пък и въртиш и педалите, не е като еко-колите, които освен че горят по 5/100 л. гориво, накрая хвърляш и един багажник батерии

Редактирано от aλexandro
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам евтино колело за 300лв от Метро вече 3 години и нямам грижи. Можеше и по-евтино да е ама и аз се изкуших по дисковите спирачки :rolleyes: Не знам даже и защо 600-700лв трябва да давам за колело, което се краде толкова лесно и бързо. Купувайте си колела, които да ви вършат работа и да не плачете много ако не дай си боже изчезнат.Това е моя съвет :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В саита,който даде колегата в първия пост видях само е-кит.Само задна гума,батерия, и контролна конзола за 1200лв най-евтиното. И става за всяко колело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам, че са интересни тези електрически колела.Но определено не бих си взел такова, дори и да имах излишни пари. Това е иновация, която тепърва ще трябва да се доказва пазарно. В посочените примери за Белгия и Холандия се казва, че се плаща на хората, за да ги ползват, но какъв е смисълът да си го купя със собствени пари, освен да бъда "модерен"? Вярно, не се използва гориво, но изхвърлянето на батериите не е ли също сериозно замърсяване? Не съм наясно с това.А за спирачките (малко встрани от темата) - всяка си има предназначение. Преценяваш къде ще караш и според това търсиш колело със съответните спирачки (и компоненти като цяло).И както е навсякъде, евтиното излиза скъпо - така е и за спирачките, били те дискови или вибрейкс.

Редактирано от greenex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-екологично си е класическото въртене на педали :D Колелото трябва да се подбира според нуждите. Всичко останало е ненужно изхвърляне или чиста мания. Представям си как ще закопчая колело за 3000 на някой пилон... Ще го гепят с все пилона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А представям си тази скъпа електричка да я закатанча с 3-килограмов синджир за някой ръждясал стълб. :lol:Малко повторих sCoff по-горе, ама не се сдържах...

Редактирано от greenex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е, че няма нещо което да е на батерии и да може да се нарече "еко". Според мен целия този шум около "еко" колите, вятърните електроцентрали и т.н. псевдо-еко технологии е прах в очите...

Можеш ли да се обосновеш? Каква ти е идеята?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

признавам,че много ми хареса колелото,но не очаквах да е чак толкова скъпо.

относно велоалейте в София,само шум дигат,а те са почти нейсползваеми от паркирали коли и майки с колички.имам подходяща снимка

Публикувано изображение

някои да се позна :rolleyes:

 

миналата година си закупих едно велосипедче от ибеи-сгъваемо.на картинката и по описанието изглеждаше много добре.изненадата беше като пристигна.пълен кенеф.сглобих го и от момента в които седнах усетих един дискомфорт,едно скърцане.абе ужас беше.уговорих се с едно момче,което представлява Драг за пловдив да ми центрова спирачките.човека се нави,като чу,че е от Англия и е сгъваемо.реши,че е от ония хубавите,качествено имаше предвид от незнам си ква марка.като му го тръшнах,на мига съжали,че е поел ангажимент.направи квото моja,но аз не можах да приема факта,че колелото е пълна скръб и го продадох на един такъв от подписа ми за 90 лв.(взех го за около 500)и дотук с мойта 2ра мания.

решил сам да си купа Драг или Сkотт като се прибера.в Пловдив поне има много хубава велоалея,по която няма паркирали коли.също и гребна баzичка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е, че няма нещо което да е на батерии и да може да се нарече "еко". Според мен целия този шум около "еко" колите, вятърните електроцентрали и т.н. псевдо-еко технологии е прах в очите...

Можеш ли да се обосновеш? Каква ти е идеята?
Идеята е че повечето батерии за да се направят материалите се събират от половината свят и се карат в Китай или някъде другаде из Азия, а после пак се разпращат из останалата част на света и за да стигне батерията до теб изгорихме не знам си колко гориво. Плюс, че батериите са си наистина замърсители и в край на сметка тоя ток дето го харчим пак идва от някой ТЕЦ. Че има бъдеще в алтернативните горивни източници и възобновяемите такива - има, гугъл инвестира в момента в слънчеви ферми, квантовите точки дават обещаващи резултати, както и различни нано тръби.Обаче все още цялата еко идея ми се вижда като поредния икономически балон, дето си го надуваме и някои хора си трупат пари на базата някаква масова тенденция да бъдем екологични. @Shotgun LUDA, не знам колко го караш, но са ужасни, обикновенно са лидер или спринт. Сглобките на тея колела са много слаби, разскърцват се, рамките са тежки, материалите са гадни. Аз лично съм късал рамка на колело Спринт и то не при екстремно каране, случи се при обикновенно градско каране. Колкото до дисковите спирачки - инвестицията в едни добри е прекалено голяма според мен, вибрейкс доста често с много по-малка инвестиция вършат отлична работа. Рам са много добри български рамки, бих казал доста по-добри от Драг, Рам не се правят в България, но са по български дизайн и са с качествени материали. Иначе по принцип за електрическите колела има и аларми, които са доста неприятни - пищят страшно силно и няма как да не привличаш вниманието, ако си свил такова колело. Макар че един бус и всичко се решава ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро и аз съм с Drag ZX4 и със сигурност колелата които се продават в "супер-маркетите" са "пълен леш" (както казва един приятел с колело от Практикер)! Най-малко геометрията им е тотално сбъркана и ако добавим 2-та амортисьора с ход до 1 или в най-добрия случай 2 сантиметра, наистина са леш. Също така ако някой повярва на табелката с надпис МТВ и направи някое друго планинско спускане придружено със скокове, гаранция няма да повтори :D Относно електрическите колела, мен лично не ме интересуват (поне на този етап), защото използвам колелото за спорт, разтоварване от глупостите през деня и горски или планински разходки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=PS-NfeO3ZMw@Иванов: Батериите сами по себе си са замърсител, защото рециклирането им не е масово. Самите батерии са скъпи, имат ужасно малък брой цикли заряд/разряд (от гледна точка на използването им в автомобили) и производстовото им замърсява околната среда. Отделно от това за производството на ток (основно от ТЕЦ) се изхвърлят огромно количество въглероден диоксид и т.н. Вятърните централи и слънчевите няма смисъл да ги коментираме има изписано доста в Интернет, пък и не ми се влиза в дълги спорове, но като цяло това е един икономически балон. Специално в ЕС, където въведоха квоти за електричество от ВЕИ, е твърде прозрачно, че става дума за чист лобизъм (аз лично подозирам германските производители на генератори). Единствено АЕЦ може да се смята като компромисно решение за производство на електричество, поне до момента в който не навлезе масово ядрения синтез (принципа на който работи слънцето). Когато имаме Ядрен синтез, достоен заместител на батериите и преносни мрежи от следващо поколение (японците правят интересни разработки по тази тема), чак тогава ще можем да наречем нещо което се задвижва от електричество "еко".Темата е много обширна и не ми се навлиза в подробности, но ако искаш може да отцепим една нова тема в която да си чешем пръстите :) Редактирано от aλexandro
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Александро, явно имаш познания по темата за енергоносителите на бъдещето. Аз лично ще се радвам ако направиш подобна тема и споделиш знанията си. По отношение на АЕЦ мисля като теб, а и са единствената алтернатива пред големите икономики за задоволяване нуждите на промишлеността. Темата наистина е обширна и сложна, но давай смело, пък до където стигнем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че тези велосипеди са по удачни в държави, където средната работна заплата е $7000 (да речем Норвегия пък и Скандинавските държави като цяло). В една Белгия минималната заплата е 700 евро (колега скоро отиде там). Та за в България е неприложимо от чисто финансова гледна точка. Иначе не мога да съм по-съгласен с мнението на @aλexandro. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=PS-NfeO3ZMw@Иванов: Батериите сами по себе си са замърсител, защото рециклирането им не е масово. Самите батерии са скъпи, имат ужасно малък брой цикли заряд/разряд (от гледна точка на използването им в автомобили) и производстовото им замърсява околната среда. Отделно от това за производството на ток (основно от ТЕЦ) се изхвърлят огромно количество въглероден диоксид и т.н. Вятърните централи и слънчевите няма смисъл да ги коментираме има изписано доста в Интернет, пък и не ми се влиза в дълги спорове, но като цяло това е един икономически балон. Специално в ЕС, където въведоха квоти за електричество от ВЕИ, е твърде прозрачно, че става дума за чист лобизъм (аз лично подозирам германските производители на генератори). Единствено АЕЦ може да се смята като компромисно решение за производство на електричество, поне до момента в който не навлезе масово ядрения синтез (принципа на който работи слънцето). Когато имаме Ядрен синтез, достоен заместител на батериите и преносни мрежи от следващо поколение (японците правят интересни разработки по тази тема), чак тогава ще можем да наречем нещо което се задвижва от електричество "еко".Темата е много обширна и не ми се навлиза в подробности, но ако искаш може да отцепим една нова тема в която да си чешем пръстите :)

Навит съм да отворим една нова тема и да обсъждаме електропроизводството, ВЕИ, атомна енергетика, лобита и прочее. Имам някаква любов към това нещо :wub: Според мен има тук таме нещо вярно в това, което казваш, но ще се справиш по-добре ако четеш по-малко български медии относно ВЕИ и си формираш становището без да се влияеш много от тях.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набявам си инфо предимно от Интернет. Не чета вестници, и много рядко гледам новини по телевизията. Работя в АЕЦ и интереса ми идва от там, не от медиите ;)Ако искаш срежи на две мненията които сме писали по темата "еко" и ги отдели в една нова тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие бих си купил подобно колело за топлата част от годината, стига в града ми да имаше АДЕКВАТНА инфраструктура за велосипеди, която да свързва безопасно дома с работата. Иначе рискът за живота и здравето е неоправдано ОГРОМЕН. Колко от вас могат да минат по някое трасе без да спрат 50 пъти, да слизат/качват бордюри, заобикалят коли по тротоарите, будки, маси и столове, натрошени плочки, дупки и т.н.? Човек трябва да кара по улиците, където почти няма очертани велоалеи или пък никой шофьор не ги зачита.Май колегата ще се окаже прав, че това не е за такива държави.Иначе най-много ми хареса, че мога да го сгъна в куфарчето това колело и да си го кача в офиса, а после евентуално да го заредя (пак там :devil:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набявам си инфо предимно от Интернет. Не чета вестници, и много рядко гледам новини по телевизията. Работя в АЕЦ и интереса ми идва от там, не от медиите ;)Ако искаш срежи на две мненията които сме писали по темата "еко" и ги отдели в една нова тема

Интернет сайтове за новини/информация, също са медии ;). Ще изтрия мненията относно ВЕИ-тата и ще отворя нова тема, в която първото мнение да е твойто ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ако нема истинско педалиране, кво колифло е тва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...