ozonbg 1 #1 Публикувано 22 Юли, 2011 Здравейте колеги,имам един малък проблем с колата, който е от няколко години, още като я купувах. Тогава предишният собственик ми каза за него и ме увери, че може да се кара и така и че не е за спешна смяна. И аз го послушах и досега не е имало някакви странични проблеми. Но сега имам някой друг почивен ден и съм решил да я ремонтирам. Обаче не знам каква е точно причината. Значи похлопването се чува единствено и само при пълен ляв завой. Няма проблеми при пълен десен, при каране направо, при каране върху неравности. При пълен ляв потропването е ритмично, няма друсане, само този шум. Колата няма хидравлика, сивик, 4-та генерация хечбек. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 22 Юли, 2011 дали не е външното каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #3 Отговорено 22 Юли, 2011 Външното каре е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #4 Отговорено 22 Юли, 2011 Какво ще рече това, какво трябва да се сменя и знае ли се колко приблизително ще струва? Какво става ако не се смени и аварира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #5 Отговорено 22 Юли, 2011 Ако е външно каре е около 80-100лв.Какво значи потропва?Потропват(чукат) Накраиници ,биалетки,,шарнири.Същоможе да е от разбити тампони.Ако е каре то щрака.Както казваш е от няколко години.Ако е каре с времетощракането става по силно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 22 Юли, 2011 Точно са ти го казали копегите...при ляв завой се чува тракане от диагоналното..тоест дясното външно каре. Трябва да си купиш комплект: каре заедно със смазката,гайка и шайба, маншона и скобите за стягането му...това поне съдържа комплаекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #7 Отговорено 22 Юли, 2011 Ако е външно каре е около 80-100лв.Какво значи потропва?По-скоро похлопва, тоест няма друсане, вибрации, само шум. Сякаш нещо е разхлабено и при завоя се чува. Не е щтракане, не е силен щум, няма някаква нестабилност по колата. В случай че е карето може ли по някакъв начин да се диагтостицира че е точно от него а не от нещо друго. Като се свали гумата или като се мине в канал под самата кола, някакъв симптом конкретно да се гледа за нередност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 22 Юли, 2011 (Редактирано) Опиши каква по-точно е колата ти !Англичанка ли ,марсианка ли ,японка ли!Сигурен ли си че не прихлопва по леки неравности като павета като караш бааааавно и тем подобни лайнярски настилки и пряпядствия?Я си хвани лявата и после десната гума и ги раздрусай ,ама яко и кажи дали прихлопва някъде. Редактирано 22 Юли, 2011 от borko 30 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #9 Отговорено 22 Юли, 2011 според мене е кормилен накраинк но пак незам и аз го имам тва и пука а не щтрака поне моито де !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 22 Юли, 2011 Ако е външно каре е около 80-100лв.Какво значи потропва?По-скоро похлопва, тоест няма друсане, вибрации, само шум. Сякаш нещо е разхлабено и при завоя се чува. Не е щтракане, не е силен щум, няма някаква нестабилност по колата. В случай че е карето може ли по някакъв начин да се диагтостицира че е точно от него а не от нещо друго. Като се свали гумата или като се мине в канал под самата кола, някакъв симптом конкретно да се гледа за нередност?Няма как да провериш карето / без сваляне /, но ако провериш десния горен шарнир - може проблема да е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 22 Юли, 2011 Като се свали гумата или като се мине в канал под самата кола, някакъв симптом конкретно да се гледа за нередност?Щом е тропане, а не щракане и то само при ляв завой, най напред си провери втулката на кормилната рейка (дясната) като влезеш в канала, ако не е тя, тогава търси друга причина по окачването .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #12 Отговорено 22 Юли, 2011 Благодаря на всички, особено за последното мнение. "Втулката на кормилната рейка (дясната)" - мисля че точно това е проблема. Ако беше рейката за 4-5 години фигуриращ проблем трябваше да аварира сериозно досега. Утре отивам на майстор, благодаря отново! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #13 Отговорено 25 Юли, 2011 Извинявам се за двойния пост.Оказа се че дясното каре е заминало, влязла е вода от скъсания маншоан и се е прецакало. Смениха ми карето в сервиза на Апостолов и вече не хлопа. След като дигнаха колата се оказа, че и левия маншон се е скъсал, но там карето още е в ред. Явно ще трябва по-скоро да сменя маншона за да не замине и това каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове