Jump to content
tanyo

Питане - кой двигатели стават за газ

Recommended Posts

Здравейте, аз съм нов на форума и се интересувам кои бензинови двигатели на Акорд и Сивик между 1999 и 2004 стават за газифициране. Или кои не стават.Търся си Хонда на която ще сложа газ и искам да знам до кои модели да огранича търсенето. Също така дали 1.4 двигателя не идва слаб за газифициране а и съм чувал че е по-висикооборотен. Затова си мисля че 1,,6 или 1,8 са по-подходящи.Всякакви идеи и мнения са добре дошли. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип на всеки модел и двигател може да се сложи газ, друг е въпроса цената, ако е обикновена газова - може и с 300-400 лева да се мине, инжекционите вече са по скъпи :rolleyes: По простите двигатели са по удачни за газифициране - моноинжекция или карбураторни, но ти търсиш след 2000 година. Щом идеята ти е да слагаш газова, значи логично е да търсиш икономичен мотор 1.5 или 1.6 :rolleyes: Успех в избора! Поне откъм марка няма да сбъркаш! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, на Акордите главите по-бързо си отиват от на сивиците и се слагат някакви допълнителни неща към газовата за да живеят по-дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, на Акордите главите по-бързо си отиват от на сивиците и се слагат някакви допълнителни неща към газовата за да живеят по-дълго.

Нормално е да се амортизират по-бързо при работа на газ, то това си е за всеки двигател :rolleyes: Но все пак няма да се търси от него пробег на половин-1 милион километра :rolleyes: Вече зависи от избора на човека, ако харесва Акорд ... и на него ще му сложат газова и всичките допълнителни подобряващи работата елементи :) Вече ако се търси най-евтиния вариант - някой по стар модел - хем части бол и цени народни, хем дуракоустойчиви :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исками се да е 1,6 - 1.8 т.е. 90-120 коня защото има запас от мощност. А 2литра вече данъка расте. А също така искам да попитам дали всички бензинови Хондиса с VTEC двигатели и дали VTEC се газифицира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички са с Vtec двигатели,а тези които са с Vtec стават за газова уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, данъка ще бъде малък(30-40 лв) на кола под 100 коня и с подтвърдено наличие на катализатор.Дали ще вземеш 120 или 140 коня все ще ти е над 200 лв,вече гражданската отговорност се влияе от кубатура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така е тръгнала темата и ми е любопитно дали D16V1 става за газов инжекцион? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При кадърно монтирана газова всеки един двигател става за газ !!! Просто трябва да е настроена корктно и с правилно подбрани елементи. Неща като реглажи на клапани, примерно, са задължителни независимо на кое гориво е колата. Хубавите свещи, кабели и т.н. също. Газта не скапва мотора, а пробега, който му правих впоследствие. Ти за 5 години му направи 150-200 хил км, пък после нека се скапе :D Ако го караш бензинов сигурно също след 200к само при теб ще е същата работа. Е-има и един друг момент. Като си бензинов и икономисваш и не товариш мотора, щото литъра е 2.5, ама газта е 1.2 и не ти пука особенно много :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...