Mkilla 985 #1 Публикувано 7 Юли, 2011 Колеги , кажете какъв трябва да взема за люда.Гледам ги и българските , не били лоши но пък цените им са горе-долу като Varta или Exedi.Мисълта ми е незнам точно по книжка ( търсих в нея не видях да пише ) какъв точно акумулатор трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #2 Отговорено 7 Юли, 2011 Кажи първо какъв е прелюда и ще ти кажа какъв акумулатор му дават в каталога на Varta. Аз съм с такъв между другото,хубав е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #3 Отговорено 7 Юли, 2011 (Редактирано) За 2.0 мотора 5та генерация.Незнам 55 ли трябва , 62 ли да е.Хем гледам да не е малък , но и да не е пък прекалено голям.Сигурно го има някаде в темите и ще ме извиняваш ама не можах да намеря.Цялата работа е , че не искам и да ми падат леко оборотите кога се включат перките примерно и така а и с този в момента 42 ампера който е и сдал багажа не се търпи Редактирано 7 Юли, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 7 Юли, 2011 (Редактирано) Дават го 60Ah за твоя автомобил.Ей това му е парт номера по Varta,утре бих могъл да ти кажа и цената му че не е работно време.560 410 054 3132 VAНа Акорда съм с такъв,доста приятели имам с Хонди и не само с Хонди дето ги карат,няма проблеми.2 години им е гаранцията. Редактирано 7 Юли, 2011 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #5 Отговорено 7 Юли, 2011 (Редактирано) Мерси колега т.е 62 ако взема няма да е фатално предполагам ? Ще ги видя на Varta сериите че компромис не ми се прави че ей сега ще дойде зимата Все пак Искра или Монбат някакви впечатления с тези 2 годишни гаранции и 50 лв по-ниско ? Редактирано 7 Юли, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #6 Отговорено 7 Юли, 2011 Нямам наблюдения над Монбата и Искрата.Относно 62-ката.....дават го 60-ка че май 62 е с по-големи размери и явно няма да се събере,но само предполагам.Трябва да се види,да се измери ако трябва поставката за акумулатора и да се премери 62-ката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #7 Отговорено 8 Юли, 2011 Имам Искра, мисля, че е 55, взех го за 100 лв (около) от Юбико преди две години, скоро ще му изтича гаранцията. Никакви грижи (чук по дървото), на Сивик 1.5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nixs 17 #8 Отговорено 8 Юли, 2011 И аз съм с "Искра", но мисля, че 62. Цената беше около 120-140лв., нямам ясен спомен, беше преди 4год. Абсолютно никакви проблеми съм нямал досега, но имам някакви опасения, че на зима ще почне да си изпява песента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 8 Юли, 2011 За нищожната разлика в цените ,не си струва да се набутваш с български! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #10 Отговорено 8 Юли, 2011 Акумулаторите скочиха като цени драстично от година-две,та цените които казвате е хубаво да пишете от кога са.Моят на Акорда е 63-ка,но стандартен и е 195лв ако не се лъжа.Твоят за Прелюда го проверих като цена и е също толкова - 195лв с две години гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #11 Отговорено 8 Юли, 2011 Толкова колега , 180 лв на Bosh.Мани мани аналога на MONBAT e 133 лв та съм се зачудил и ще видя скоро какво да правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Concord 12 #12 Отговорено 8 Юли, 2011 Купих си Монбат необслужваем с "око" 65Ah новичък с 2 години гаранция за 100лв като върнах стар акумулатор. С такива параметри "марковото" е 180лв и нагоре - няма смисъл за мен (особено откакто поскъпнаха). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 8 Юли, 2011 За нищожната разлика в цените ,не си струва да се набутваш с български!Дообре,Само че аз съм с монбат на сивика от 2 години. На около половин година си му гледам колко чорба има и си му доливам. Е веднъж от комбинацията фарове+музика+окис по клемите акумулатора отиде. Дадоха ми ток, прибрах се и след 3 часа беше зареден на макс и нямам дертове. Излишно е 50-100 отгоре, при положение че в тия 100 кинта имаш Фирмено лого+мито+акциз+транспорт+още надценка/все пак е бош или банер/такъв имаше само като потребва и д13ката е с такъв. Няма ядове.Добра марка// Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 8 Юли, 2011 (Редактирано) Да бе и аз като взех сивика и беше с издъхнал акумулатор и за КАТ и насам натам трябваше да му купя и за момента намерих само Монбат-голяма грешка,още като нов не държеше ток повече от три дена ако не се кара и трябваше зареждане.Носих го няколко пъти за рекламации да си го зареждат и тестват-през това време не ми дадоха оборотен и стоях без кола -и ми го връщаха с думите нищо му няма перфектен е .В началото на втората година почна едвам да завърта сутрин лятото въпреки че пробвах да го дозареждам,гаранция маранция хвърлих го и взех ЕКСАЙД и никога не бях чувал стартера да върти така весело даже и досега е пушка!Ти си явно единствения доволен от монбата откакто ги произвеждат в нашия град ,знаеш ли!Ако се съмнявате потърсете инфо от другите форуми за монбата в последните 3-4 години кой не е пропищял от него.edit:Само да добавя че докато монбат не купиха старт в Добрич стартовските акумулатори бяха едни от най добрите -лично съм ги пробвал с години на старата ми кола и на служебни ,бяха железни-а сега монбата от 3-4 години нищо не струват,монтанските монбат от преди 10 години също са били на ниво но сегашните нямат нищо общо! Редактирано 8 Юли, 2011 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #15 Отговорено 8 Юли, 2011 И от мен едно рамо за ЕКСАЙД. На предишната ми кола бях с такъв, никакви ядове. Сега на Акорда е някакъв, на който никъде не му пише марката /с дребен шрифт пише Даймлер/ и ме е яд щото не знам кога е слаган ама при мен изкара вече 2 зими без да изглежда в първа младост, пък и не вярвам, че уважаващ себе си автотърговец ще ми остави нов акумулатор, а дизеляка си пали от раз. МОНБАТ съм чул /уж от "сигурен" източник/, че произвеждат "голи" акумулатори - тоест кутия без обозначения, изнасят ги и в Европа стават БОШ, БАНЕР, ХУГЕЛ, ВАРТА и т.н., зависи кой им е направил поръчка за изработка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #16 Отговорено 9 Юли, 2011 В крайна сметка взех една Варта.Разликата беше 20тина лева , та дано да е по-читав от поне българските.Благодаря на колегата prelude за информацията относно ампеража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #17 Отговорено 9 Юли, 2011 Акумулаторите са:1. Оригинален хондов с по-пресен ДОТ2. Varta3. Bosch4. Banner .... Optima...n. Всичко останало е компромиси.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgmiro83 1 #18 Отговорено 9 Юли, 2011 Искрата е по добър от Монбат,аз купувах Декември,за Аудито,62Ah -125лв.,от дясната страна на Арката на Технически Университет,при инж.Гешин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #19 Отговорено 9 Юли, 2011 От 3-4 години всеки акумулатор е по-добър от Монбат!Ако някой тоооолкова много държи на българското да скача на искрата,въпреки че не си струва спрямо западните!Тука ги гледам от няколко месеца по наште магазини в Добрич едиколко си процента правят намаление на скапаните монбати ,да ама те хората ги научиха що за стока са -кой сам патил кой чул от друг-и тяхната работа няма да стане!Който му се рискува да троши пари за монбата но това е руска рулетка и при този акумулатор винаги като ти дойде реда има патрон в цефта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #20 Отговорено 9 Юли, 2011 Аз лично си взех "Варта" след като се напатих с "Монбат". Купих си "Монбат" и след като си измих колата на автомивката спря тотално. Върнах го в магазина и от там ми казаха, че бил намокрен и бил повреден и нямало как да ми признаят гаранцията(като не съм отваял капака на двигателя, за да го намокрят). Хвърлих го във витрината и ми казах много поздрви. От тогава си карам с "Варта" вече 1 год. и няма никакъв проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #21 Отговорено 10 Юли, 2011 (Редактирано) За това говориме! Българските акумулатори генерират и още много други проблеми и дефекти, освен че не са толкова надеждни. Докато си карате с Монбат-и и разни Искри и Светкавици, няма да разберете какво е истински акумулатор. Това не са онези акумулатори от преди 25 години, които са се правели в България....в днешни дни българското качество на производство е под равнището на китайското... Редактирано 10 Юли, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #22 Отговорено 17 Юли, 2011 когато си купих предната кола беше с варта на нея пишеше 99 година изкара до 2009г и ако го бях поддържал можеше и още да е здрав но от колега купил варта от тук знам че имаше проблеми с нея. патил съм си от момбат не искара гаранцията ,старта свърши с гаранцията ,после взех гигават бил по лиценз на бош първият не изкара 1 година смениха го вторият шего видим така че трябва да се внимава какво се копува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове