Jump to content
Sign in to follow this  
nta

Турбо на CR-V 2.0 i-VTEC 2009г?

Recommended Posts

Някой правил ли е или да е чувал някой да е слагал турбо на 2.0 i-VTEC CR-V автоматик.....мерси предварително

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кола набор '09 е още гаранционна, и едва ли някой ще тръгне да пипа сам по моторя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кола набор '09 е още гаранционна, и едва ли някой ще тръгне да пипа сам по моторя.

гаранцията изтича другата година.... трябва да се видят опциите

Share this post


Link to post
Share on other sites

слагането е най -малкия проблем,въпроса е надува и електрониката която ще управлява всичко това :) ,но и тя не е кой знае колко сложна,следващия въпрос е финансов,и накрая дали си струва всичкото това заиграване :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Електрониката е на Хондата К-Про.Никъв проблем да се турбинира, или другата опция е компресорПубликувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeepers, Policeman.... дайте малко повече детайли около тези идеи.... аз съм изцяло бос по темата.... единственото ми желание е да напрява колата да понавървява малко повече.... да кажем, че ще изкарам кинтите..... къде, какво са въпроси от една бяла книга за мен

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

щом е малко повече ,да разбираме 50 80 коня отгоре и малко въртящ момент? Това се постига лесно и джипката ще стане доста здрава,т.е няма да страдаш от проблемите които ни връхлитат нас да се чудеш ка да укрепваш блок полуоски кутии и др.Щом е автомат наистина не те съветвам да качваш повече от тез коне което ще ти е около 0,5 налягане на турбината.Другия момент който идва е кога искаш да се развърта турбината .Ако искаш да тръгваш от много ниски като дизелите 1500 2000рпм ти е нужна някоя малка турбинка Т2 или т25,но мисля че трябв ада е т25тица защото да не ти тапи в горните рпм.Ако желаеш да тръгваш по-късно една т28 или т3,но според мен е излишно да си с такава тъй като си автоматик,а идеята е да чукаш педала и да тръгваш.Като търбо пътища 55мм ширина за да не те лагват допълнително,можеш по принцип и без кулер,но не ти пречи да сложиш едно съвсем маллко кулерче което почти да не се забелязва/даже може да се пръсне черно /само една мъгла/ турбината задължително с вграден гейт за да недаваш излижни пари /то няма натоварвания и налягания за да държиш на външен/ едно дъмпче за 80лв ,мапа си го ползваш твоя си /К про ако използваш мисля че си има мап ама несъм сигурен/ трябват ти едни инжектори около 360 380сс коитоса около 150лв.Общо взето е това ,само един колектор ще ти трябва или се прави или купува пак не е скъп окоо 300те лв.После утиваш за настройки на дино стенд и накрая раздаваш пълна гас и се кефиш на макс.ПП: Ако се откажеш от турбо конверсията ,поне си сложи един смукател от К20 тайп р той е доста по добър от твоя /вътр ее направен с тромпети като ИТБ/ с дросела ще усетиш доста по-добре колата

Edited by JeepersCreepers
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напротив колега,турбинирането е адски лесно настройките и те вече/има доста хора които могат да помогнат/ Но здравината упра до финансите и желанията.Разбери че няма как да нямаш проблеми с 1,6 хонда на голямо налягане и да кажим 400 500 коня.Ако всички бяха решили да карат на 0.5 повярвай ми един добър ремап на колата и кадърно сглобен сетъп няма да има счупена кола,но големия проблем е във нас самите че от нищо правим нещо,разбирай с малко финанси се мъчим да гоним сериозни надуви.Другото което е на ръка както всички знаем рали автомобилите са също малка кубатура но много изцедени резултат къс живот,така става и с нас,просто колкото е помпим все нещо изниква да сдъде багажа,ако имаме неограничени средства като врц повярвай ми всички ще карат много натокани хонди ама уви.... Та относно сетъпа който предложих на колегата е не с меного пари едни 50 80 коня отгоре и ЗДРАВ АВТОМОБИЛ !!! ПП: Аз за моя автомобил лично заявявам че единствено лакомията и простотията ми го съсипва,имам доста качествени неща по него,но целите са ми особени нереални за БГ ,и в стремежа си да ги достигам все нещо дребно изкача.Например миналата седмица на диното от 6 до 3 без нещо я мъчихме мойта кола,всички от сервиза казаха че няма да издържи този напън кйто и даваме ,ама тя пък устиска,ама пък армировката на водния маркуч се скъса,абе някви дребни неща ама спъват процеса.Така че няма смисъл да казваш че нищо неразбираме,аз и още поне 5 човека има в този форум които развиваме и постоянно се учим,ако някой ти каже аз знам всичко и няма какво да науча ,спокойно може да му се изсмееш.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nta, всичко зависи от финансите! ;)

Интересното е че в БГ има малко здрави турбини и вашите Хонди не са сред тях за какво се опитвате да давате съвети ми е интересно след като опита вие е малък или се свежда до гоогле а резултати още по-малки,някак си е смехотворно защото и аз мога да давам съвети но за смяна на свещи хода на майстор а Вие не сте по различни от мен

Всички писали тук имат коли с налягане.И опита изобщо не им е от "гоогле"Ако потърсиш малко из форума ще откриеш много турбинирани ХОНДИ без проблеми. Edited by darius
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси на всички. Ще се похваля, ако извърша експеримента.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте много търсих някоя тема за турбиниране на ЦРВ 2 бензин, но не открих, разбрах че някои колеги са турбинирали ЦРВ 1 и други Хонди, двигателя на двойката не подлежи ли на това? Ако е възможно да стане и се направи както трябва, дали ще държи ли двигателя целта не е някъква голяма мощност, предполагам от порядъка на 200-250 к.с. не са проблем? Има ли хора които извършват такава услуга срещу заплащане? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става, точно в този диапазон е и сейфти лимита на двигателя. Вече има готови и достъпни изпускателни колектори и всякакви неща. Всичко зависи от бюджета. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

На двойката смукателния колектор е пластмасов, а до колкото знам трябва да е метален за турбо, предлагат ли се такива или трябва да се изработи? Двигателя сигурно ще трябва да се разреди, някой има ли информация за такава кола вече турбинирана?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма чак такава нужда да се подменя всмукателния колектор, няма да се гони толкова високо налягане. И няма нужда двигателя да се разрежда, нали все пак въпроса беше за фабричен двигател?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да за фабричен двигател става въпрос, не съм се интересувал каква е степента на сгъстяване на Хондата, но съм чувал че някои атмосверни двигатели ако се турбинират ги разреждат с гарнитури или по - къси бутала, може и да е защото гонят големи налягания и коне не съм на ясно. Щом и смукателния не е нужно да се сменя още по - добре, колата има и газ. Каква турбина ще е подходяща, бензиновите инжектори ще трябва ли да се сменят с по - големи, търсих в нета и така и не ми излезнаха данни колко СС са оригиналните, до колко коня ще стигнат?  За бюджета имам някаква идея, но може и да е грешна не съм много в час, какви точно части ще трябват и колко ще струват, ще трябва и за Майсторите, аз не мога да си правя сам всичко, както повечето които се захващат с тия работи. Колата е семейна и експерименти не искам да си правя, малко повече да дърпа като трябва и да понавървява , ама ако за 50 -80 коня от горе ще тябва да платя още една такава ще се замисля. За това и търся и питам, ама не намирам някой да е направил двойка с турбо и да знам какви неща да търся и дали ще имам бюджет. Ако някой от Вас има на представа това да стане, какъв бюджет трябва да сподели.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Турбокомпресора се подбира според крайната мощност, която ще де гони. Китайските турбини автоматично ги изключваме от уравнението, от тук отпадат и универсалните евтини турбо изпускателни колектори. На К24 до 2007 инжекторите са 310 кубика, но на К20 различни от type r, са по-малки. Съединителя предполагам, че трябва да издържи, но може и да се предаде, все пак да се вземе под внимание. Бензиновата помпа за след 200-та коня трябва да се подмени също. Като части по груба сметка говорим за нещо от рода на 1500, като може спокойно да стигне до 3-4000, зависи  кое ще се предпочете да се използва. Това е само за части, ако ще трябва друг да го прави, нещата отиват нагоре. И последните две най-важни неща са, къде ще се направи и как ще се настрои, понеже ако нещо не е както трябва и ефекта ще е финансово негативен.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...