Jump to content
K1r1L

ЗАщо дисквалифицирхте 60% от силните автомобили ?

Recommended Posts

Факт беше, че 3 от най-бързите "двувалови" атмосферни Хонди отпаднаха заради един фал старт. Колите на колегите Jivaka,EGocentric, rocnogap, бяха адски добре подготвени и доста бързи. Факт беше и, че доста по-слаби коли продължиха напред. Идеята ми е дали това с 1 фал старт-дискфалификация, не е за да има шанс за по-слабите коли в класа. Щяхме да гледаме доста по-интересен финал ако не бяха отпаднали колите. Колегата Enigma ЕВАЛА, колата върви на гръм, не съм очаквал, че Х22 ще ми хареса толкова как върви- поздравления за добре свършената работа. Остана само горчивия вкус в устата, на пот, средства и ентусизъм, потъпкани след един фал старт. Момчета които подготвят и нервите си и колите си месеци преди събитието направиха по 1-2 старта и ги дискфалифицираха. Факт е, че казахте, че пистата е ангажирана за 8 часа, моля кажете кога започна официално събитието на самата писта и кога приключи то. Все си мисля, че можеше да се направи по още един старт, наистина имаше и фал старт при едновалови, но с риск да обидя много хора в този форум (нищо лично) кой клас е по-интересен? Можеше спокойно да се направи компромис за колегите от клас двувалови които сбъркаха на старта, Факт е, че колегата Krelion и пича със синия рекс витек(да ме извини не знам нито ник, нито име) предоставиха своето участие напред на Жоро и Стефан(EGocentric i rocnogap) за да има интересни и зрелищни стартове, но това било против правилника. Правилника на място ли го писахте господа организатори?На последно място, искам да искажа своите благодарности на всички които застнаха зад гърба на избързалите със старта момчета.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, ето тема за размисъл на Вас и на колегите от Организацията - Къде е фал старта ?http://www.youtube.com/watch?v=8kQerz5aWcs&feature=player_detailpage#t=152s2:32 секунди, потеглят колите на Krelion ( супер точен и пич) и EGocentric ( момчето с обЕците)Оставям на Вас, да прецените има ли фал старт

Редактирано от LOSER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

или на 1.12 -малко лошо се вижда ама все пак,но вече мина всичко ,няма проблем

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам jdm works да качи суровият (необработен) снимков материал, от стартовете на драга, за да може да се види дали наистина е имало фалстарт. Защото и аз имам претенции за моята гонка на драга (без да обвинявам никого). Просто искам да видя дали е имало фалстартове, и на кого?А относно това, че видиш ли някои от хората не са били превъзбудени на старта защото се изправят срещу много по-силен противник, и това им е дало предимство, и за това не си давали зор, и не правели фалстартове.....пълни глупости. Всеки който застава на старта, е там с идеята за победа. На всеки ме у трепвало сърцето при старта, без значение дали е с 90 или 200кс под капака.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А някой от гореизброените колеги имаше ли шанс срещу Куков?
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе аз те уредих, щот ми дигаше шум по магистралата много :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам се към организаторския екип , достатъчно време мина за да са готови материалите с фал стартовете , дайте да се видим къде сме грешили. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От постнатото видео аз лично виждам , че Егоцентрика тръгва преди паднали флагове и по-рано от Креолина :( Държа да отбележе , че не съм пряк свидетел нито на стартовете , а си правя заключение от видеото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е все едно да кажете, че фал старт е ако тръгнеш на светнал зелен светофар, състезателите стартират, когато флага тръгне на долу а не когато се спре в долна позиция.... Аз лично фал старт не виждам (само да отбележа че egocentrika не го познавам дори за да не си помислите че заради него пиша...), надявам се да се появят още видео материали за да се види по-добре :)

Редактирано от Sako
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А някой от гореизброените колеги имаше ли шанс срещу Куков?

Естествено :) Всички видяха, че колите в клас макси бяха с ужасно изравнени сили.Не е имало хегемония , ако това питаш :)Просто всички момчета бяха много добре подготвени - респект за което :) Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И горе споменатите, и колегата Enigma имаха реалният шанс срещи Куков, да не говорим, че на финала един от стартовете Енигма излезе с кола пред Куков :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И горе споменатите, и колегата Enigma имаха реалният шанс срещи Куков, да не говорим, че на финала един от стартовете Енигма излезе с кола пред Куков :)

да така е но на куков съединителя беше много зле и от там на тези стартове не даде максимума от себе си и колата си въпреки че и така стана лидер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой от гореизброените колеги имаше ли шанс срещу Куков?

Естествено :) Всички видяха, че колите в клас макси бяха с ужасно изравнени сили.Не е имало хегемония , ако това питаш :)Просто всички момчета бяха много добре подготвени - респект за което :)
Не бе, имам предвид, че така или иначе нямаше да успеят да го бият и пак щеше да си е пръв. (поне според мен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно някои хора не са чували за реакашън таим... за на куков колата и аз мисля че заради съединителя не е дала всичко на което е способна. :cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Куков колата ще се разбере какво може на 17-18.09/2011 год.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Респект пред куков,егото,господаря,живко,Крелион и всички други ,които бяха в клас двувалови.Живи и здрави!

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе аз те уредих, щот ми дигаше шум по магистралата много :)

xa xaПредполагам, че за мен става въпрос. Ама на старта човеко ти ми откъсна с една кола, аз докато тръгна още.... Искам да направим реванш. Способен съм на много по-добро време, от това което дадох на драга онзи ден. ;)Респект към всички двувалови! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радооо, не си си пил хапчетата май, аз ако се бях пуснал с тая 7-ма генерация 1.4 сега щях да съм в рубриката най бавна хонда на националната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Куков колата беше по-силна от всички ни ;) спор няма ама с тоя превъртащ съединител можеше и да го нагласим :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, заблудих се frisкo приятелю. Четох през ред. Ама във връзка с твоята кола.....мога да ти изтъкна че имаше предимство на магистралата. Докато ние се пекохме на бавен огън - ти си свиркаше с климатика в колата . Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе свиркахме си с кака ти,ама на Вакарел и тя се беше включила с един крак да даваме газ да не спре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със или без видеоматериали изводите трябва да са еднакви за всички, най-вече за да им е споко на организаторите и да не се занимават да спорят с всеки, който реагира като седне на РС-то, вместо на пистата...

- написва се един правилник за състезания на Хонда среща и се спазва Хапсолютно стриктно!

Ако искате да се кара според свеобщите правила - Първия фалстарт да води до повторение на старта, а Втори фалстарт за същата гонка да означава дисквалификация - мисля че е редно.

По абсолютно същата логика е редно да се спазват и правилата за обемите:

- до 1600сс,

- до 2000сс,

- Над 2000сс.

Без забележки, без "ама тва е Хонда, те имат всякакви двигатели".

 

Не вземам страна, това е моята гледна точка - омръзна ми от негативни чатове във всеки раздел!

Искам да видя колко от тези, които спорят ще дойдат на Japan Car Festival :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...