sa6o46 21 #1 Публикувано 11 Юни, 2011 ето това е лагера за който става въпрос, продава се само като зглобка лагер+главина и е доста скъп, мисля си дали ще може да се смени само лагера, примерно да се изпили на струг главината за да се извади и смени лагера или нещо такова..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #2 Отговорено 11 Юни, 2011 На практика може, но е направи си сам. Японеца е преценил и направил да се сменя цялото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #3 Отговорено 11 Юни, 2011 Аз смених лагер главина , защото стигнах до извода, че не си заслужава и не е сигурно дали след като ктрошиш стария дали има достатъчно метал за престъргване за ново легло и пр. Ще спестиш 20-30лв. в най добрия случай . Аз си купих японски КОЙО за 115лв. с доставката , но може да го намериш и за по малко. Смяната е елементарна , можеш и сам да си го смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #4 Отговорено 11 Юни, 2011 А ти защо си мислиш, че сваляне, тичане по магазините за лагер с точни( не горе-долу) размери, самия лагер, струговане, набиване и обратен монтаж на колата ще ти излезе по-евтино?И на мен един "майстор" се пробва да ми го предложи това. Отсвирих го веднага. Много скоро тоя лагер който се набие в главината ще превърти и пак си "on square one", демек всичко наново.Вземаш си нов лагер-главина, паркираш пред къщи, вдигаш задницата, сваляш гума и барабан, развиваш голямата гайка, старата главина пада, буташ новата(влиза като у тях си) и си готов за има-няма 20 минути. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #5 Отговорено 11 Юни, 2011 Аз като взех моята на задно дясно колело трябваше да се смени лагер-главина 120лв. Майстора за 15 мин смени главината и предните накладки и ми взе 20лв. Ако знаех, че всичко е толкова просто щях пред нас да си го сменя.Както каза колега Player101 е елементарно само не си спомням тая гайка голямата с къв ключ се развивашеУспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #6 Отговорено 11 Юни, 2011 Да , мнението на Player101 е най добро. Аз също реших проблема по този начин. При мен задните спирачки са дискови и се сваля спирачния апарат. Като развиеш гайката , главината излиза свободно и по същия начин влиза новата. За този ремонт в сервиза ще вземат поне 20лв. труд , може и по вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #7 Отговорено 11 Юни, 2011 моя майстор ми каза 180лв за SKF, а един лагер струва 20лв и 20 за стругар 40 общо, пак е доста по добре от 180...знам ли ако намера по ефтин за около 100-тина лева или по малко дали ще е истински? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 12 Юни, 2011 Смени си майстора или иди и си я купи сам. Има и Koyo и NTN на доста по-малко пари. Вземи си цяла главина, не се занимавай с лагера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 12 Юни, 2011 Да , мнението на Player101 е най добро.И кое му е най доброто ? .. Че никога не е пробвал, обаче знае, че лагера ще превърти .. Е те това и баба Ванга не можеше да го каже със сигурност .. Пък и практиката показва друго, на мен преди 8 години ама хич не ми се даваха 546 лв. за заден лагер главина и си го направих по същият начин ..Все още не е превъртал лагера, само преди 2 години се появи виене и си го смених пак, ама друго си е лагер за Рено от 18 лв. sa6o46, хубаво си правиш сметките, само , че като идеш при стругаря, ще се окаже, че няма такъв твърд нож и може да се наложи да разкалявате .Търси направо координат фреза, даже по възможност абразивна ..Номерът е да избереш възможно най подходящият лагер, за да може, нито да отнемате от остта на шенкела, нито да изтънявате много стената на главината .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 12 Юни, 2011 Да , мнението на Player101 е най добро.sa6o46, хубаво си правиш сметките, само , че като идеш при стругаря, ще се окаже, че няма такъв твърд нож и може да се наложи да разкалявате .Търси направо координат фреза, даже по възможност абразивна ..Номерът е да избереш възможно най подходящият лагер, за да може, нито да отнемате от остта на шенкела, нито да изтънявате много стената на главината ..Кинти, кинти.... и проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #11 Отговорено 12 Юни, 2011 с пари всеки знае :DDmar_tod - лагера нее ли под парт-номер , би трябвало да го има точно същия размер, или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #12 Отговорено 16 Юни, 2011 Да ,би трябвало да го има и ако го намериш, пак би трябвало да може да се избие стария някак,и да набиеш новия. Но за престъргване не си мисли,че няма да ти го направят ,а и не е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 16 Юни, 2011 mar_tod - лагера нее ли под парт-номер , би трябвало да го има точно същия размер, или греша?Грешиш .. Лагера е изработен в главината ..Самата главина всъщност е външната черупка на лагера ..Вариантите са два, или нова главина, или стъргане .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #14 Отговорено 16 Юни, 2011 (Редактирано) Колега ако те интересува,аз сменях заден лагер на главината преди 2 месеца,лагера ми струваше 120 лв. японски,даже ако не се лъжа,е на същата фирма,като оригиналния!Закупих го от колега от форума,ако те интересува пиши ми лично да ти дам телефон или контакт,за не правя реклама тук!Поздрави Редактирано 16 Юни, 2011 от Emeca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #15 Отговорено 1 Май, 2013 (Редактирано) Днес ми смениха лагер предна главина без никакви проблеми. На преса се изкара стария и по същия начин се сложи новия пак на пресата. За 1 час работа, 30лв за лагер и 20 за майстор вече всичко е ок ПП: Имаше лагери за двойно и тройно повече левчета Редактирано 1 Май, 2013 от Palko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 1 Май, 2013 (Редактирано) Само,че темата е стара и става въпрос за заден лагер-главина Редактирано 1 Май, 2013 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #17 Отговорено 1 Май, 2013 (Редактирано) Видях, че е стара темата, но за другото нещо съм пропуснал ПП: Задна главина от 6та генерация става ли на 5та? Че имам оферта от приятел за без пари Редактирано 1 Май, 2013 от Palko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #18 Отговорено 2 Май, 2013 Само,че темата е стара и става въпрос за заден лагер-главина ;)/>И отделно лагерите за двойно и тройно повече левчета, обикновено изкарват тройно и четворно повече километри и така избягвяме няколко срещи с пресата .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #19 Отговорено 2 Май, 2013 Който има пари да дава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #20 Отговорено 2 Май, 2013 Имал съм и 6-та и 5-та ген, задните лагер-главина са еднакви... NTN (Made in Japan) по 95 лв парчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #21 Отговорено 2 Май, 2013 (Редактирано) Благодаря, точно такава made in japan ми предлагат :)/> Редактирано 2 Май, 2013 от MIYAMOTO Цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове