Jump to content
Nuco

Cr-v или Hr-v

Recommended Posts

Пак аз с моите проблеми. Карах cr-v,но по стечение на обстоятелствата собственикът на cr-v то си е купил hr-v....ЗАЩОНякой би ли ми казал каква е разликата по точно предимства и недостатъци т.е кое е по доброто:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
ТЕСТ ДРАЙВ: Хонда HR-VТест драйв CR-V видеоНе знам дали ще са ти от полза, но може да научиш нещо ново. Колегите запознати с моделите ще споделят подробности. :) Редактирано от Gaze.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото му е толкова акъла :lol: сигур си мисли че ХР-В е по малкото ЦР-В и на скъпия бензин може да гори по малко :) е верно е гори по малко ама също толкова по малка кола е :) Купи си ЦР-В не за друго ми щото и аз съм си купил :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ви за отговорите, а ти СЛАВИ доволен ли си от твоето CR-V,щото аз си карам една витара ама не е за дълъг път това нещо, а я използвам само по асвалт за по тежки пътища си имам УАЗ.,но пък зимата витарата ме е изумявала с проходимостта си.Дали хондата ще е толкова добра.?

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам приятел ловец, тои има витара ама преди 6 месеца му взехме и една Хонда, от тогава казва че не е слизал от нея, с витарата ходел на лов само ако ще е някъде с тежък терен. Аз не карам извън асфалт, не ми се е налагало, зимата съм я карал с кални гуми (конти АТ-контакт) в сняг 30 см не отъпкан и върви без да се замисля. Не мога да кажа как ще е по някоя снежна урва, но все пак си имаш и витара за такива месности. На пътя в снега с Хондата нямаш абсолютно никви ядове. Като машина от нея съм изключително доволен, това е наи здравата ми кола до сега, имал съм немски френски италянски но с тая ми ръждясаха инструмените.Разбира се има и кусури, наи големия кусур за мен е че е шумна, особено ако си с гуми с по големи граифери кат моите си е доста шумна, купето не е обезшумено добре и направо ги чувам как се търкалят :) замислил съм се за шумоизолация да и правя ама ме мързи. Разсхода ме изненада доста приятно в града никога ама нокога не е изгорила повече от 11.5-12 газ. Е, извън града пък никога не е изгорила по малко от 10,5 :D дължи се на късите скорости, с 3000 си на 100км тук обаче идва и друго предимство, изпреварвам без да свалям скорост, газ и она полита :) а по повечето проходи си карам на горе на 5 та :) абе нема начин да не ти хареса, дори по шумна пак е по тиха от витарата, а возията е като на мерц :) , ходи покараи някоя и ще видиш кво впечатление ще остави.Ооо ти си от Габрово, там пък кви фенове има на Хонда, ако случаино вземеш нещо ще те свържа с много точен човек да ти я обслужи и със сигурност можеш д аразчиташ на него за всичко свързано с колата и като съвет и като помощ! Много свестен ЧОВЕК да знаиш.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И извън пътя се справя много добре црвето.Бая съм обикалял по черните пътища.Основен недостатък е липсата на "бавни".Иначе автомватичното включване на задния мост е удобно нещо.Може да те изненада зимата в завои.Получава се поднасяне.Но това си има лечение - повечко газ преди завоя да зацепи задното....Относно возията-не можеш да разбереш че си в жипка.Имам приятел с гранд витара-тва вози кат каруца в сравнение с цр-в. А и хич не е "гранд". Цр-в е с доста по широко и голямо вътрешно пространство.Разхода е нещо относително. :lol: Да не забравяме ,че има аеродинамика на тухла с колела. :lol:.Карах по магистралата със 180 и ми даде разход около 18-20 на 100 :DИначе при нормално каране 10-11 извън града и градско 12-13. Тва на газ (инжекцион).Много здрава ходова част и изключителен двигател. (че къв да е... :D )Това за модела от 2000 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Решил съм вече ще карам такъв автомобил,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И извън пътя се справя много добре црвето.Бая съм обикалял по черните пътища.Основен недостатък е липсата на "бавни".Иначе автомватичното включване на задния мост е удобно нещо.Може да те изненада зимата в завои.Получава се поднасяне.Но това си има лечение - повечко газ преди завоя да зацепи задното....Относно возията-не можеш да разбереш че си в жипка.Имам приятел с гранд витара-тва вози кат каруца в сравнение с цр-в. А и хич не е "гранд". Цр-в е с доста по широко и голямо вътрешно пространство.Разхода е нещо относително. :lol: Да не забравяме ,че има аеродинамика на тухла с колела. :lol:.Карах по магистралата със 180 и ми даде разход около 18-20 на 100 :DИначе при нормално каране 10-11 извън града и градско 12-13. Тва на газ (инжекцион).Много здрава ходова част и изключителен двигател. (че къв да е... :D )Това за модела от 2000 година.

Вярно и точно,Взимай ЦРВ първа генерация,много универсална кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хондаджии!Стара тема, но знам че не се толерира постоянното отваряне не еднакви теми.Трябва ни малко по-проходим автомобил, с който няма да ходим из нивите, а само по леки черни пътища и зимата на ски. След доста четене по форуми, съвети от познати ... решихме , че трябва да е honda cr-v или hr-v.Тук има няколко подобни теми.Стана ясно, че HR-V-то е по-икономично, но по-тясно. Скоро покарах едно и ми се стори добре(cr-v не съм карала) На външен вид също повече ми харесва. Та явно това ще е.Но ме интересува има ли голяма разлика в обема на багажника на 5-вратото с този на cr-v- то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете не са с особено голям багажник, на ЦРВ все пак е малко по голям, ХРВ клони повече към лека кола, не че ЦРВ е джип :D ама вози по добре и вътре в купето определено е много по широко, а за разсхода разлика от 1-2 литра газ едва ли ви събаря :) Другото кофти е че ХРВ по трудно се намира 4х4 а ако искаш и 4 врати мисията става сложна, а ако тряя и да е читаво..... Аз лично много бях харесал едно черно с 4 врати тука в пловдив и 4х4 адски запазена кола, ама така и не намерих на кои да я предложа тогава, сега гледам отнесли са я вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в старите теми всичко е казано,въпрос на вкус.Питал си ровил си и стигаш до истината.Здрав и икономичен автомобил.Няма да слагам НАЙ отпреде да не обидя някой върл ФВ фен.Разликата между двете Хонди е само в возията.Пак въпрос на вкус.За мен ЦР-В вози като платноход сравняван с мерцедес.Да ама аз мерцедес не харесвам нито возията му.ВИнаги съм карал коли стани да седна.Ако имаш голямо семейство,така или иначе нямаш избор-трябват ти 5 врати.За разхода дето вика СЛави е вярно 1-2 литра не те събарят,за градско стават 3-4.Ако седнеш в Харви и в ЦРХ тясното пък е наопаки.Най добре вземи пробвай и двете.Седалката на ХАрвито е много смотана,На ЦРВ-то е много по- удобна.За офроуд няма разлика.ТАм всичко е до майсторлък и гуми.Ниските не са ми проблем.ХАрвито пък е обезшумено по- добре.Глупости пиша -изобщо не е обезщумено,но пак со е по-тихо.Дължи се на по-тесни гуми и по-добра аеро динамика.СИвика съм го обезшумявал с 30 кг допълнително битуми и вати и пак е по-шумен.МНого работи може да се изпишат още.Всяко купе има по два мотора.ПОвечето потребители харесват по-големия.Явно си падат по големи патки :)Формулата е по-голям мотор=по голям разход.ПОследно е визията и самочувствието.Спирам на бензиностанцията до БМВ Х5 и зареждаме.СОбственика на БМВ-то ме погледна снизходително и влезе да плаща.Зареди за 200лв нафта ,а аз за 20 лв газ.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голям мотор не винаги = по-голям разход. Особено 126 и 147. Повече коне = по-малко усилие при потегляне, например :D И автоматик не означава (много) по-голям разход. На градско, нормално каране, си тръгва сам, например, за сметка на по-високите обороти на магистрала.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално при ЦРВ с тея два мотора е голяма галимация, големия го даат по икономичен от "малкия" е с 200 грама ама пак, тея 154 коня са равни точно колкото са 128 те на "малкия" щото ако се загледаш в показателите веднага откриваш ква галимация са направили японците. И двата мотора ускоряват за 10,2сек (по спомен) до 100км, с тая разлика че големия в ниските обороти е по силен, но малкия подмине ли 3000 и полудява :) 2-3 пъти съм се дърпал така с колеги да видя има ли разлика и до сега нито едно 154 кониово не ми е направило няква дистанция голяма, или остава зад мен или ме минава с малко, само при самия старт и в началото ми дръпва към една кола ама посел го настигам. Верно че си е и до маисторлък ама ако тея 26 коня разлика бяха реални щях отдавна да му изгледам задния номер. Така че съветвам, при избора на ЦРВ не гледаите и не се тръшкаите с къв мотор е, улучите ли читав екземпляр наи малкия дерт е тва, дори аз предпочитам малкия щото и данъка му е бая по малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.Като писах за разходки, имах предвид че няма да се кара из горите на тежък офроуд, не че нямя да се кара много. А и не мисля да я газифицирам.Не съм фен на газта(лично мнение).Литър бензин отгоре си е литър бензин ... а и с тези цени в момента ... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тука половината форум не бяха фенове, ама ела ги виж сега и сбирки си правят, тайно, отделно от общите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно въпросче... :wub:Има ли разлика в цените за поддръжка на дватата модела? Имам впредвид части, консумативи, ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HR-V = ~ 320 лв - ролка, ремъци, масло (10w40), филтри - не съм ползувал отстъпки. Поръчах и г/д от уж по-хубавите марки :) В цената е включен и труда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз платих долу-горе толкова преди година за моето HR-V.Нека някой от колегите CR-V от около 2000г да изкажат мнение. (Знам че има тема за тези неща, но е трудно да се направи сравнение за конкретнните модели, така че това ще е полезно за хорат които тепърва им предстои да направят своя избор.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз платих долу-горе толкова преди година за моето HR-V.Нека някой от колегите CR-V от около 2000г да изкажат мнение. (Знам че има тема за тези неща, но е трудно да се направи сравнение за конкретнните модели, така че това ще е полезно за хорат които тепърва им предстои да направят своя избор.)

за cr-v смяна на ремъци с труда ми излезе 230 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...