borko 30 465 #1 Публикувано 31 Май, 2011 Значи днес сменихме спирачната течност продухахме и промихме цялата система вкл и спирачната помпа-беше пълна с гъста маса като мед-обезвъздушихме както си му е реда милион пъти и качам се да тръгвам и пак че навреме усетих че няма спирачки,едвам хващат при педал до ламарината-при изгасена кола натиснат педала не потъва въобще.Закарах я в сервиз и след проверката казаха че единия кръг прави едвам налягане и помпата не е добре-та утре сутрин ще им я закарам и трябва да реша нова помпа или ремонтен комплект.На вас какви са ви впечатленията от ремонтните комплекти -достатъчно надеждни ли са и ако не тогава каква помпа да взема като марка и цена според вас.Понеже единия майстор вика че ремонтния комплект ще държи една седмица и толкоз пък другия вика че не си струва цяла помпа щото много скъпи и трябва сам да реша,реших да питам съфорумците какво мислят по въпроса защото спирачки са това в крайна сметка и трябва да са сигурни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 31 Май, 2011 Като отворите помпата, ако цилиндъра е много износен или надран забрави за ремонтен комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #3 Отговорено 31 Май, 2011 Аз също се чудя, дали да сменям спирачната помпа. Питах за ремонтен комплект ... беше 7 лв , но го нямаше наличен дори с доставка до България.Намерих много добра помпа на много добра цена от сайт в САЩ. Ако мислиш да купуваш нова и имаш малко време да поизчакаш доставката, пиши да ти пратя линк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 31 Май, 2011 Те в сервиза утре ще я отварят и после ще ми звъннат ,но майстора е скиптично настроен към ремонтните комплекти та затова питам!Колко струва нова сигурна помпа-в сайта който си ми дал не можах да се ориентирам кое какво е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 31 Май, 2011 Хайде чакам мнения от колеги или претърпяли процедурата че утре е късно вече!Терориста ,Калмара и другите спецове ги моля да си дадат тежката дума понеже на тях разчитам!БЛагодаря на модовете и за корекцията в заглавието.Хората от сервиза искат моето мнение а аз разчитам на ваз и чакам отговор!Аз работя в телевизионен сервиз и от телевизори разбирам предимно, по колата ме няма много-старая се да правя каквото мога сам ама тя козата си иска КОЧ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 31 Май, 2011 Ко става бе що никой нищо не казва Аз сериозно питам че после може да е късно-утре сутрин!Стегнете се бе може някой от вас да блъсна Мене хич не ми е смешно ама на ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 31 Май, 2011 Щом до сега няма мнениа на колегите можете да триете темата като безполезна-утре сам ще решавам какво да правят с помпата!Темата е за триене! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #8 Отговорено 31 Май, 2011 Купи си помпа 2 ра употреба и се моли всичко да е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 1 Юни, 2011 Щом до сега няма мнениа на колегите можете да триете темата като безполезна-утре сам ще решавам какво да правят с помпата!Темата е за триене!Izanagi вече ти даде мнение, не знам какво още очакваш ..Без да са видяли състоянието на помпата и Терориста и Калмара не могат да ти дадат точно мнение какво да правиш ..Единствено майстора който е отворил помпата, може да вземе правилното решение, защото е видял в какво състояние е ..А като толкова държиш на мнения, моето е, че единственото нещо по хубаво от една нова помпа, са 2 нови помпи .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 1 Юни, 2011 Отивам сега в сервиза и ще видим какво ще стане .Пък за помпа втора ръка въобще и не помислям така че отпада като вариант.Повече клоня към нова ама да не е някое менте че после пак ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 1 Юни, 2011 Затова ли на мен отказаха да ми сменят спирачната течност когато си сменях дисковете и накладките? За да не увехне помпата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 1 Юни, 2011 (Редактирано) Мда,и при мен се получи нещо подобно.Смених спирачната течност и помпата започна да пропуска, при мен и 2-те кръга.Явно старата течност става гъста и няма проблем и като сипете новата и си показва, че помпата е на годинки.Нова помпа за японките в щатите е около $150, в Бултрако 600лв.Ремонтни комплекти има само за 5-та генерация в щатите, за 6-та продават само цели помпи.За икономика ми поръчах Primari piston от щатите, защото е същото като на 5-та и го има за $25А Secondary от Бултрако за 70 лв. Редактирано 1 Юни, 2011 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 1 Юни, 2011 И как пък така се развали помпата точно когато реши да си смениш сп. течност? Обезвъждушаването е проста ,но чалъмска работа. За това когато си сменях моята не посмях да я източа напълно и после да наливам новата, а източих и избърсах казанчето,налях новата и после обезвъздушавах докато спре да тече мед и се покаже сп. течност. Така не допуснах въздух в системата.Иначе за рем.комплект съм ползвал комплект бутало,пружина и гумички на SAIKEN,и са много истински.http://i54.tinypic.com/2en5mo0.jpg[ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #14 Отговорено 1 Юни, 2011 Хм, от Евро07.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #15 Отговорено 1 Юни, 2011 1/1 с оригинала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #16 Отговорено 1 Юни, 2011 Значи се оказа днес че нова помпа за този модел не може да се намери и достави !Евентуално можели да доставят ремонтен комплект ама майстора до сега от сутринта не се обади и се чудя какво ли става с колата .Ще чакам до утре вечер и после отивам да си я взема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #17 Отговорено 1 Юни, 2011 1/1 с оригинала.Дано не само на външен вид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #18 Отговорено 1 Юни, 2011 На мен днес ми дойдоха частите от щатите, вторичното буталце (46120-SD2-003 Genuine Honda PISTON ASSY PRIMARY $24.36) ми се връзва на 48,50лв.Другото го взехме от Бултрако за 70лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #19 Отговорено 1 Юни, 2011 (Редактирано) Хм, от Евро07..И аз така. Купих я от Италия с налято двигателно масло в спирачната система. Без да обърна внимание на цвета я карах така около 10000 км., след което почнаха проблемите. Минах през вариантите за помпа втора употреба, нова и т.н. Оказа се, че за коли с D14z2 двигател(японски хечбек -6 ген 1999-2000г)помпата е различна и съответно по-скъпа. Смених гумичките в сервиз в Пловдив за сумата от 35лв (предполагам от Евро07). Досега за година и половина нямам проблеми. Редактирано 1 Юни, 2011 от sAsKE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 2 Юни, 2011 Значи се оказа днес че нова помпа за този модел не може да се намери и достави Няма такъв вариант колега .. Помпа винаги може да се намери и достави, докато не спрат да ги произвеждат само че цените на тези помпи не знам защо са доста завишени 150-160 лв. а за други Японки помпи се намират и за 70-80 лв.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #21 Отговорено 2 Юни, 2011 Току що взех колата но пак в същото състояние -нямало помпа нова ,нямало такъв размер гумички а пък и цилиндъра бил надран!Значи вече търся нова помпа ,ама чисто нова и да не е 600лв ако е възможно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #22 Отговорено 24 Юни, 2011 Абе как може да не може да се намери помпа за мойта каляска под 700лв!Даже и в Англия алтернативните помпи както ги наричат са над 400 лв!Как така няма ментета за тез англичанки за по-малко пари ,с какво са толкова уникални че нито ремонтни комплекти нито нищо по -като за нас цени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #23 Отговорено 24 Юни, 2011 Що не идеш при Сашо / Омбре / и не сложите "алтернативна" помпа? Тато на москвичо "тури" помпа от волга, та на една Хонда ли не може да се преправят нещата... П.П. Не съм запознат с цените на помпите - сигурно щото не сменям спирачна течност и затова пиша глупости... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #24 Отговорено 26 Юни, 2011 колега потарси втора рака от някаде пробваи я и си реши проблема с тея ремонтни коплекти може да изкара 2 натискания на спира4ката и пак да се прецака наи добре намираш помпа втора ръка или нова но новата ще ти е доста пари!По добре втора ръка да си я пробваш и така!Не се занимаваи с тея ремонти защото накрая ще ти излезне доста по скапо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #25 Отговорено 26 Юни, 2011 Ангажирал съм хора в Англия да търсят нещо по-тънко,за помпа от морга никой майстор не ме съветва да взимам.В Английски сервиз на Хонда помпата струвала 335 паунда оригиналната.Те там алтернативни части викали на такива от други производители които пак ставали (тъй наречените ментета у нас)ама не са оригиналните пък и не са опасни и са покрили изискванията за даден чарк,не каквито зверски ментета се намират у нас на шарнирни болтове и други части с които можеш да се убиеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #26 Отговорено 26 Юни, 2011 По вина ти излиза това.Много е странно да ти е нисин помпата, би трябвало да е лукас до колкото знам, да не е сменяна ?Исках да проверя дали комплекта гумички вътре не е съвместим с някоя американска помпа, от щатите нещата са по-евтини, аз от там си взех ремонтен комплект и си оправих моята. Но не са съвместими и има само в англия за теб, а цените са помпа £310.86 или ремонтен комплект £113.66 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #27 Отговорено 27 Юни, 2011 (Редактирано) Искам да попитам нещо спецовете във форума ,значи от смяната на спирачната течност до сега усещам че педала постепенно губи празния ход и почва да хваща почти както беше преди да разбутаме системата!При продължително зверско натискане не пропада педала !Възможно ли е по -някякъв начин да се възтановява помпата сама с времето !Днес качих майстор пробвал я като не хващаше и вика не може да бъде -сигурно си имал въздух-да ама не съм обезвъздушавал нищо от тогава!На какво може да се дължи това и може ли да ми изиграе лоша шега точно като трябва да закова някъде спирачките-в момента пак започнаха да хващат почти само с докосване на педала!Абе всъщност всеки който има идея какво става да пише. Редактирано 27 Юни, 2011 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #28 Отговорено 29 Юни, 2011 Не разбрах нещо сменяваха ли ти по помпата или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #29 Отговорено 29 Юни, 2011 Не е сменене само е отваряна и почистена -но не намерихме ремонтен комплект пък и майстора каза че и цилиндъра бил износен.Всъщност в предишния си пост съм избързал със заключението че започва да хваща по-добре,явно започвам да и свиквам да лови чак долу и затова .Всъщност на моменти става по-зле и имам чувството че няма и най долу да хване и ръката ми е все на ръчната в готовност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове