velioto4en 2 #1 Публикувано 27 Май, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги въпроса ми е кога трябва да се включи витека на б18ц4. Редактирано 27 Май, 2011 от velioto4en Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 27 Май, 2011 B18C4 [*]VTEC [*]Found in: [*]1996-2000 UK Civic 1.8i VTi 5-door Hatch (MB6) [*]1996-2000 UK Civic 1.8i VTi-S (Limited Edition) 5-door Hatch (MB6) [*]1996-2000 UK Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2) [*]1998-1999 EU Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2) [*]1998-1999 EU Civic 1.8i VTi 5-door Hatch (MB6) [*]Displacement: 1,797 cc (109.7 cu in) [*]VTEC engagement@4,300 rpm [*]IAB open@5,750 rpm [*]Compression: 10.0:1 [*]Power: 169 hp (126 kW) @ 7600 rpm & 128 lb·ft (174 N·m) @ 6200 rpm [*]Limit: 8,100 rpm [*]Transmission: S9B w/Torsen LSD. [*]0/100 km/h : 7.9 seconds (8.5 Aerodeck) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 27 Май, 2011 Освен от оборотите май зависи и от показанията на мап и тпс сензора, т.е. колко е натоварен мотора и в какво положение се намира дроселовата клапа (колко е натиснат педала на газта). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 27 Май, 2011 С фабрично ЕЦУ ли си, или с доработка и чип? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #5 Отговорено 27 Май, 2011 (Редактирано) Тъй като монтирах мотора малко преди новагодина,незнам дали ецу-то е оригиналното или е чипнато(ако е претърпяло смяна или подобрения не са били при мен).Въпроса породен в мен дойде от там че един приятел взе Хонда със същия мотор , но при него витека се вклучва кум 5500-5700 и се усеща,доколкото при мен се чува разлика в звукъ на мотора(със спртен филтър съм) но трудно мога да кажа че има промяна във вървежа.Друг приятел е със б16а2 и при него разликата след ветека е драстична. Редактирано 27 Май, 2011 от velioto4en Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 27 Май, 2011 Знаеш ли си кода на ЕКУто? Ако е това, което фабрично върви с мотора, значи не е чип-вано. На Б18 витека не е толкова осезаем, както на Б16. А на твоя приятел витека на Б18ката се включва доста късно (според мен). Твоята кола си е нормална. Не трябва да рита, а трябва да ускорява плавно и равномерно. Точно и това е идеята, да имаш равномерна сила в целия диапазон, а не да умира в някакви обороти. Твоя на колко се включва? Предполагам около 4800?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #7 Отговорено 28 Май, 2011 На мойто б18ц4 витека си се включва на 4500-4600 и доста се усеща,даже направо ме рита.Трябва да го усещаш някъде в тези обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #8 Отговорено 28 Май, 2011 И моя се включва към 4500-4600,но немога да кажа че ме рита.Понякога ми създава проблем и гасне в движениесменям палеца или го почиствам с шкурка и след това работи.Чека показва грешка 41. Дали е възможно от този проблем да оказва влияние? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogydm 11 #9 Отговорено 28 Май, 2011 Както са казали и други преди мен, компютъра определня на какви обороти да се "вкючи". Трябва да кажеш с какво ECU си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #10 Отговорено 23 Юни, 2011 На самото еку ли пише кой модел е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 23 Юни, 2011 Да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 23 Юни, 2011 Ето ти снимка, кода на ЕКУто се вижда на горният ред надписи посредата (в този случай P28) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #13 Отговорено 23 Юни, 2011 И моя се включва към 4500-4600,но немога да кажа че ме рита.Понякога ми създава проблем и гасне в движениесменям палеца или го почиствам с шкурка и след това работи.Чека показва грешка 41. Дали е възможно от този проблем да оказва влияние?Проблема ти идва точно от тази грешка. След като я отстраниш ще усетиш огромна разлика във вървежа !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #14 Отговорено 24 Юни, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #15 Отговорено 26 Юни, 2011 ECU то е Р9. Незнам дали това е стоковвия за този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #16 Отговорено 29 Юни, 2011 ECU то е Р9. Незнам дали това е стоковвия за този мотор.Четох че някои колеги със б18ц4 слагат други екута.Дали ще има някаква разлика във вървежа и какво еку трябва да си търся(евентуално)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове