Tokyo 27 #1 Публикувано 18 Май, 2011 (Редактирано) Колеги дайте съвет как се прави самодиагностика на тази кола.Двигателят е D14Z2 EURO3.Така и не намерих букста с двата пина,които трябва да се укъсят за да се броят миганията на чек ламата.На Англичнка 1996г.буксичката е до десния крак на предния пасажер.Но на 6ген. Японка фейслифт 2000 год. никъде не намирам подобна буксичка.Има само ОБД букса отляво до дръжката за отваряне на предия капак.http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1305724816l.jpgАко някой има такава 6ген. след 99-та и знае къде е буксичката за самодиагностика нека пише. Редактирано 18 Май, 2011 от Tokyo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 18 Май, 2011 Отдчсно в краката на пасажера, дето е компа я търси буксата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 18 Май, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #4 Отговорено 18 Май, 2011 буксичката е до десния крак на предния пасажер.Точно там е. Ако трябва я махни тази кора, наври се хубаво под жабката и погледни нагоре вдясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #5 Отговорено 18 Май, 2011 Хм утре ще расглобя всичко отпред вдясно под таблото около компа.С два или с три извода е буксата?На Англианката беше с Три извода като средния беше празен(без проводник).На Японските с колко извода е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 18 Май, 2011 Не я търси.Твоята е с 16 пинова букса и няма самодиагностика.МОЖЕ БИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 18 Май, 2011 Има ги и двете, като двупиновата е в ляво / показано е къде /. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #8 Отговорено 18 Май, 2011 (Редактирано) Колега сам виждаш,че на снимката която съм дал 16 пиновата букса е отляво до левия крак на шофиора.На снимката,която ти си дал колата е с десен волан(ако има някакво значение) и мястото за 16 пинова букса е посочено съвсем другаде(някаде около централната конзола) демек не е като на Сивик 6-та Фейслифт след 99-та.Как тогава да търся двупинова букса там където е посочено,като дори и на 16-пиновата мястото на твоята снимка е объркано(или не става дума за въпросната кола).Има ли някой с Японска Сивик 6-та към 2000год. който да е правил самодиагностика с кламера? Редактирано 18 Май, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #9 Отговорено 18 Май, 2011 В понеделник имам малко работа в Пловдив, до тогава ако не си я намерил ще ударя едно рамо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 18 Май, 2011 Тая снимка не я давам аз, а аутодата, ако има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #11 Отговорено 19 Май, 2011 Е то в Аутодата за D14Z2 дават 4л. даже и повече масло в двигателя.А всички знаем,че 3л-3,3л събира макс със филтъра.Един познат сипа 4л както пише в аутодата и нивото дойде 1см. над максимума.В последствие просълзи гарнитура на кратера.Не че има нещо общо с темата ама все си мисля,че не всичко е точно в аутодата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #12 Отговорено 19 Май, 2011 Моята е 2000г., но е с б16а2, буксите са на гърба на централната конзола, точно зад запалката някъде се падат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #13 Отговорено 19 Май, 2011 А какви точно са буксите с 2 или с 3 пина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #14 Отговорено 19 Май, 2011 (Редактирано) При мен да. Една с 2 и една с 3 и се мушкат на едно като стойка зад запалката, на гърба на конзолата. Сини са.П.С. Пропуснах да кажа че са на пасажерското място. Долу ляво от жабката и от дясната страна на конзолата, като застанеш срещу нея. Редактирано 19 Май, 2011 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #15 Отговорено 19 Май, 2011 Цял ден ровя колата явно на този модел от последните 6-та генерация няма букса за самодиагностика.Отпред вдясно до краката на пасажера има една букса с два пина,която като се укъси почва да мига лампата на АБС-а.Около нея няма друга букса с три пина както при англичанката.До краката на шофьора отляво има 16 пинова букса(мисля,че е ОБД2).Други букси няма всичко разкачих отпред под таблото.Дали със 16 -пиновата букса може да се прави самодиагностика с мигания на чек лампата?Както е указано тук: http://www.k20tuned.com/xcart/pages.php?pageid=10И дали може към тази 16 пиновата да се свърже Инфоборд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #16 Отговорено 19 Май, 2011 Тази двупиновата която си намерил е буксата за самодиагностика и на абс-а също. Свети ли ти въобще чека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #17 Отговорено 19 Май, 2011 Чека светва и гасне при палене.Но искам профилактично да тествам за грешки и да закача инфоборд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #18 Отговорено 19 Май, 2011 Ами ти вече си я проверил профилактично, когато си укъсил двупиновата букса и е нямало грешки. Можеше първо да закачиш инфоборда и той щеше да ти покаже евентуалните грешки, а не да се мъчиш със самодиагностиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #19 Отговорено 19 Май, 2011 Нещо съвсем ме обърка.Когато укъсих двупиновта букса и дадох на контакт всички лампи загаснаха остана да свети само маслото/акумулатора и лампата за АБС-а почна да мига.На англичанката ако няма грешки чек лампата свети постоянно при укъсена трипинова букса.А ако има грешки мигаше с определена честота и показваше грешката.Според мен тази букса на японката си е точно за тестване на АБС-а,а за диагностика на ЕКУ-то има или друга, или е от ОБД-то(16пиновата). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #20 Отговорено 19 Май, 2011 (Редактирано) Аз съм с Crv, 1999г., B20Z1/147к.с./-според autodata: 16-пинова букса, т.е. без възможност за самодиагностика. Обаче: имам старата букса, самодиагностика и мига лампата на abs?!, a не chek engine?!!! KOЙ списък от грешки да гледам? Само Trouble code identification, или Trouble code identification EOBD PO, или Trouble code identification EOBD P2, или Trouble code identification EOBD UO ??? Това е въпроса!?Имам "Мануел" на руски. Там се коментират ОБД1 И ОБД2, съответно 2 и 16 пинови!? има и още един списък с грешки за ОБД1, и той различен??!! Каква е тая "междинка" дет карам!? Редактирано 19 Май, 2011 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #21 Отговорено 19 Май, 2011 Колега Токио, незнам какво съм те объркал, но щом си окъсил буксата и чека не ти мига, значи няма грешки. Ако държиш да имаш грешки това е друга работа . В мануала пише че грешките на абс-а също се четат през таз букса, затова ти мига абс-а като окъсиш, защото има няква грешка записана. Това че по принцип не ти свети абс-а, не значи че няма грешки . Дръпни си мануала за 6генерация и почети малко, има си и таблица за грешките на абс-а.Към колегата с црв-то - ами щом ти мига лампата за абс-а, логично е да гледаш таблицата за грешки на абс-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #22 Отговорено 20 Май, 2011 ZERO колко букси има на твоята кола долу в дясно на пасажерското място до ЕКУ-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #23 Отговорено 20 Май, 2011 Букси там има много, но за диагностика е само една - двупинова, която и ти си намерил. Щом те кефи да ровичкаш из колата си изтегли мануала , както ти казах по горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #24 Отговорено 20 Май, 2011 Изтеглих го и днес четох мануала,но има някакво разминаване.Нарочно се опитах да предизвикам грешки в Еку-то като махах буксите на дюзите за впръскване на горивото,разкачих ТПС,Мап сензора-паля,гася колата,но когато укъся въпросната букса за която ти твърдиш се е за самодиагностика свети само лампата за АБС-а.Ама каквото е това няма да я тормозя повече.Просто исках да разбера дали мога да си сложа инфоборд,но така и не стигнах до точен отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #25 Отговорено 20 Май, 2011 Пич аз ти отговорих по рано . Нямаш самодиагностика. Сложи си Инфоборд и си гледай грешки ако има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
. . . 17 #26 Отговорено 20 Май, 2011 За съжаление D14Z2 нямат връзка с инфоборд,иначе бих ти дал едно рамо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #27 Отговорено 19 Юни, 2011 (Редактирано) Намерих проклетата букса за самодиагностика на ECU-то за D14Z2. Днес Chek-лампата светна и оборотите на двигателя се забиха в диапазона 200-300об без колата да гасне. След като прочетох тази тема останах с впечатление, че този модел (фейслифта на 6-та ген. хеч)нямат букси за диагностика и може би не е възможно да се сложи и инфоборд. Rulemaker и Zero обаче са прави. Нали съм си тъп и упорит реших и аз да потърся. Открих въпросната букса при ECU-то, което се намира в краката на пасажера от дясно. Двупинова е и е набутана в една зелена гума. В тази гума има и друг слот за някаква друга букса предполагам. След двойно прекръстване с тройно поизпотяване укъсих въпросната букса. И оооо чудо та даже и две чудеса. Първо не изпуши нищо и второ чека взе да мига. Първо 5 пъти бавно и после 4 бързо. Предполагам грешка 54. Какво е, сега започвам да търся.Дано съм бил полезен. Редактирано 19 Юни, 2011 от sAsKE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #28 Отговорено 19 Юни, 2011 АБС-а не ти ли светна като я укъси тази букса?Или направо чека взе да мига? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #29 Отговорено 19 Юни, 2011 АБС-а не ти ли светна като я укъси тази букса?Или направо чека взе да мига?Направо Чек-а. Явно, както са ти писали по-горе нямаш отчетени грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #30 Отговорено 19 Юни, 2011 Грешка 54 CKF - crank fluctuation sensor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #31 Отговорено 23 Март, 2013 (Редактирано) Здравейте! Днеска и аз се рових за тая букса и намерих една под жабката в дясно, която беше извадена от зелената гума. Може ли да видите на снимките дали е тя? http://dox.bg/files/dw?a=8f1f406677 http://dox.bg/files/dw?a=6acd6c2a4d http://dox.bg/files/dw?a=1cb2140cae Може ли да ми дадете кодовете и грешките, които отговарят на тях? Мерси! Редактирано 23 Март, 2013 от stockbroker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #32 Отговорено 24 Март, 2013 http://honda-tech.com/showthread.php?t=978933 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #33 Отговорено 27 Март, 2013 Направих кламер теста и ми изкара грешка 45 Fuel system too rich or lean, но това е нормално, защото съм с обикновена газова и от време на време горивната смес е или по-богата или по-бедна и ламба сондата го засича това. Странното беше, че АБС също взе да мига и изреди няколко кода при положение, че без кламер не свети лампата и като съм го пробвал на сняг си е работил нормално. Вие какво мислите по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #34 Отговорено 27 Март, 2013 възможно е да си бачка, да не свети и въпреки това да има грешки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #35 Отговорено 8 Април, 2013 Привет на всички! Чека отново светна и боднах кламера да видя какво става Очаквах, че ще изкара пак 45 код заради газта, но започна да мига постоянно през еднакъв интервал от време. Да тълкувам ли това за грешка 1 в първа ламбда сонда, която именно засича работата на газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове