Jump to content
civicgonemad

Дертове с Мобилен оператор...

Recommended Posts

Колеги вероятно и вие имат дертове с един наш мобиен оператор( да не му казвам името че да не би да е реклама) та така и аз... Как да постъпя? Страшно съм недоволен от него... Сметки идват когато и по КОЛКОТО СИ ИСКАТ... И по колкото на брой си искат... С удоволствие бих си платил оставащите ми такси и да почерпя че съм се отървал от него, но кофти е съм взел и телефон на изплащане и ще ми дойде тежко да ги дам всички на 1 път.Как се подава жалба? Какви разпечатки да поискам?И имат ли право да взимат по 2 пъти ДДС?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи си ги направо Мобилтел :( тъпо е колегаЗначи ДДС се облага 1 пътЗа жалба на място в някой офис ще ти дадат един екземляр да попълниш и да пишеш свободни съчинения от какво се оплакваш и кое не е редно“ не си единствен. Не очаквай чудеса от жалбата, защото постъпват хиляди на ден По горни институции са комисия по защита на потребителите те всичко оправятПС Господари на ефира също е вариант ако става въпрос са много нагли кражбиСъжалявам колега :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че не съм само аз... за 1 час и нещо в който чаках да ми издадат една касова бележка... щото трябвало да ОДОБРЯТ... че искам разпечатка... Та в тоя час и нещо дойдоха около 15 недоволни Някои от които крайно недоволни като мен... И не знам вече... а да по искам разпечатки пак могат да си ме излъжат като си ги надпишат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели малко по точно какъв е проблема зада можем да помогнем ;) ДДС неможе да са ти начислили два пъти просто ти неможеш да им разчитеш "завързаните"фактури :D Относно жалбите при тях постъпват хиляди на ден :rolleyes: всичките ги слагат в "кръглия" шкаф /кошчето за боклук/ :D Разпечатката ще е изфабрикувана като ти кажат че ще я получиш евентуално след няколко дни ;) При тази модерна техника можеш да я получиш на мига ;) Знам много добре как стоят нещата в "кухнята" на родните ни оператори :D Държавата позволява на операторите да се гаврят с клиентите ;) не гледай какво разправят медийното пространство ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм работил за другите два оператора, а тоя съм го зачеркнал от списъка преди 10 години.Може би единствените фактури които не могат да се разберат от първо четене, че и второ и трето.По принцип ако си много настоятелен и стигнеш до по-висшестоящ може и да получиш разпечатка и на момента, всичко друго забавено във времето може да се изфабрикува.Жалба може да подадеш в комисията на потребителите до пеещите фонтани ако не са се преместили, че не съм ходил там 3 години/става въпрос за Пловдив/.Ама като слушам разни познати не е само тук там тоя проблем а си е май при всички ползващи въпросния - няма фактури 2-3 месеца, после наведнъж ти идва всичко и те затова мисля че пуснаха разсрочено някакво плащане на сметките. А за да се откажеш - плащаш или колкото такси ти остават или минимум 100 лева + цената на апарата.Дай нещо по-подробно и да видим какво може да се прави.М/у другото и комисията не е много сигурна за помощ защото аз като управител на магазин съм печелил няколко пъти срещу клиент и то не само в Пловдив.А за ДДС ти го казаха.

Редактирано от chooby

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз някак си успях да се разведа с Мтел :D .Случката е следната:Някога миналата година започнах да не получавам фактури,нито можех да си ги проверя нито нищо и така 6 месеца.Странното е,че телефона не ми се спря а си говорех колкото си искам :D .След тези 6 месеца си получих всички фактури накуп :blink: и сами се сещате какво става.Разбира се неможех да ги платя и ми спряха телефона.След няма и месец започнаха да ми се обаждат от агенциите за иземанията и да ме тормозят,но с тях се разбрах някак си да си платя фактурите една по една,да не са всичките накуп.И така започнах да си ги плащам една по една и като си платих последанта фактура поисках да се пусне молба за прекратяване на догора(трябва да се пусне най-късно 1 месец преди изтичане на договора).Разбира се започнаха нещо да ми говорят че е много рано и до изтичане на договора имам 4 месеца.Отидох в друг офис на същия ден и там пуснах молбата без никакви проблеми.3 месеца след пускане на молбата не си включих телефона :lol: за да си платя само фактурите и да се разкарам от Мтел,но фактурите пак се бавеха и накрая пак дойдеха накуп.Платих ги,бяха ми казали,че ако искам да се откажа завинаги от номера трябва да се обадя на оператор 7 дена преди изтичане на договора,за да потвърдя отказването.Обадих се и се започна една прехвърляне на оператори и така 3 часа си седях на телефона докато накрая не ми казаха че трябва да отида в офис и да си платя 1.20лв за да ми дадат една прима карта със същия номер.Отидох в офис,странно как системата им не работеше и нищо не направих а ако им бях казал,че искам да подпиша договор съм сигурен че нямаше да има проблем :angry: .На другия ден отидох платих си 1.20лв,дадоха ми една сим карта и ми казаха да ходя да си я регистрирам.Днес намерих време и отидох и си я регистрирах,беше излезнала и последанта фактура и нея си платих и си казах че повече в офис на Мтел не влизам :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таксата ми е 25,90 С ДДС апарата е около 25 С ДДС(лизинга). Интересно че преди 2 месеца когато плащах предпоследно ми казаха че ми остават 15 вноски... Преди 3 дни платих около 70 лв, защото ми дойде 1 фактура за 169 и нещо... И интересно защо пак ми оставаха 15 вноски...Обикновенно имам около 70 лева сметка(общо). Изведнъж спряха да ограничават ... нали УЖ има лимит от 50 лева... спряха да пращат смс-и за сметка... не мога да си вкарам номера в семейство и приятели... нито през *88 нито през мтел-менюто в телефона. За ддс-то ме съмнява че правят следната схема:Такса с ддс+ лизинг с ддс+ изговорено ако има= цялата сметка ама +ДДС... Щото аз така си го обяснявам... 25+26+15(рядко говоря за толкова пари)=65... да кажем 70 макс 75 (в най лошия сличай) Ама кво е тва изведнъж 100 лева... при условие че си ги следя...Веднъж платих 213 за 2 месеца... Ся си слагам скапаната карта в рамка и ако дойде 1 стотинка отгоре ще ме гледате по телевизията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И да е сложиш в рамка и в каса все тая, всичко става с много разправии и много пилене на нерви, лошото при теб е че имаш лизинг за телефон ако беше само карта можеше да се отървеш по лесно. Единсвения жокер който мога да ти е да прочетеш много внимателно договора(ако си получил такъв въобще), и да търсиш дупка да се измъкнеш(смисъл такъв това което се случва в момента може да се използва като основание да прекратиш договра защото не получаваш пълноценни услуги за които е договорката). Като пак ти казвам за да стане трябва много разправия(но има вариант и си в право), най добре някой вътрешен да ти удари рамо с малко инфо,съвети и т.н. Само тоя телефон където си го взел не знам как ще се разберете. И друго телефона от офис на оператора ли е вземан или от дилър(хедни,моби и т.н). Ако искаш звънни един тел(пиши ми на лично да ти го пратя) да се чуем или видим да поговорим аз имам наблюдения и от трите оператора ;) та ако мога ще помагам и така.П.П. Дано не съм те омотал още повече ,че много лошо обеснявам :D

Редактирано от Balinkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от оператора не е от дилър. Айде утре че днес си шумоизолирвах колата и се чупих от прегъване и въртене... много малка :D трудно се сабирам вътре :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картата в рамка не помага.Правил съм вариант в плик и с печат от нотариус за 1 месец запечатана и случайно или не- помогна.С този лизинг влизаш в такива договорни отношения, че трудно ще се откачиш.Мога и аз да се пробвам ако колегата не успее, поне да разчета фактурата и да я сметна да видим тва ДДС.За съжаление си загубих всички връзки с този оператор, за другите два имам още хора ама пак ще прегледам контактите за всеки случай.Не знам какво стана с тези комисии които направиха скоро срещу операторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите приключения с Мтел също нямат край. Не съм си плащал фактурите от септември 2010, а телефона ми го спряха чак на 6 април тази година. Сметките (повечето излязоха още през март, но аз съм твърдо решен да не плащам за месеците от 2010, поради простата причина, че Мтелчковците ми начисляват такси за услуги, които са ми безплатни по договор. Пример:Аз съм с тарифа MegaLoop включващ: безплатен интернет 100мб на месец и безплатен достъп до Vodaphone live! портала им. Тъй като от офиса ми казаха, че има разлика по кой от стандартите за връзка се свързвам, аз оставих те да ми го "настроят" за работа. Но въпреки това в 4-5 фактури имам начислен трафик за интернет (при използван под 100 мб по фактура ?!?!?!?) и за Vodaphone live!Да не говорим че сметките идваха на куп и в началото получих съобщение, че имам неплатени 3 фактури за един и същи период на фактуриране и то към един номер.Жалбите до колко знам се разглеждат в 40 дневен срок и ако им кефне правят проверка и ако тази проверка "покаже нещо" е възможно да редуцират стойността на фактурите (голяма фантазия нали).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че ни гаврят и то жестоко.Трябва да се вземат мерки,не може да продължаваме да се примиряваме със своеволията на Ментел.Ако ще си вадиш картата от телефона,направи го при адвокат или нотариус и я остави там,и после по схемата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можете и да ме линчувате ама аз съм си доволен от Мтел и аз имах проблем с тях и подадох 2 жалби за сметки от ноември и декември и ми ги оправиха даже после ми пратиха и подарък вино и кутия с бонбони!Не умрях от тях нищо ми нямаше...други колеги са получили хладилна чанта, мп3 плейър (елит), флаш 2-4-8гб...Но трябва да се бориш това е...Мтел си правят пари от тези които не им се занимава!

Редактирано от VoDo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен като подам жалба ще си го преместат от единия крачол в другия... Чакам сега да дойде разпрчатката и да видим ква ще е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен като подам жалба ще си го преместат от единия крачол в другия... Чакам сега да дойде разпрчатката и да видим ква ще е...

Точно за това си правят каквото си искат, защото разчитат че не НИ се занимава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя Мтел ми се е случвало да седя с един приятел на една маса ( и двата телефона бяха на масата) и по едно време аз му звъня. :huh:Един пък имах 150лв сметка от разговор проведен от Търция към България. Проверих на фактурата... пише 25 мин... аз имах разговор който е не повече от 6 мин. Освен това по времето в което разговора беше провеждан вече автобуса беше в България...ще кажете не се е сменил опреатора... ама не тва беше час след като бяхме минали границата.:huh: Доказахме им го там в Мтел като показахме Тахо-шаибата за кога става дума. Те ни казаха, че трябва да си платим. Да но не си платихме въпросните 150лв и по някакъв начин фактурата ни беше отчетена като платена. Не са пускали нито жалби срещу нас нито каквото и да било. Ако някои има подобен проблем съм склонен да вярвам ,че това е решението. Ест всичко си зависи от обстоятелствата. Поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи аз говоря някаде за около 30-50лв месечно..ляотото започнаха да ми прашат смс-и че дължа по 70-80лв,спиратр ми телефона Август средата аз отивам да го платя началото на Септември 2-3 седмици демек ми е бил спрян телефона поради неплатена фактура.И отивам аз в офиса добър ден господине номерчето кое ви е един кво си и тая маца на касата като изръси някви 129лв сметка ? :blink: :blink: викам има грешка моята е неповече от 80лв и тя ами господине това са някви такси пускане някви чудеса абе с думи ме н^баха яко...плащам аз какво да правя минаха 5-6-7 часа нямам телефон.. отивам на другия ден пак в офиса им викам пак на мацата нямам телефон още не ми е пуснат и тя ми казва ами господине вие не казахте че искате да ви го пуснем.. :ranting: КАзах им че искам да си прекратя договора и там платих някви 10-15 за спиране както и да е това...но Аз го спирам Октомври и МАрт месец другата година получавам плик с това че им дължа някви пари ???? МАДА ФАКА кви пари дължа след като от половин година съм спрял картата счупена и изгорена в печката и съм ан друг оператор ????? отовам там викам на тоя сопол слушай ве кви пари трябва да давам след като картата е спряна вече отдавна оня смешник взе там да ми говори някви глупусти и аз му акзах че той ше ги плаща и си тръгнх да не ме търсят пойчее... и това е

Редактирано от fresh4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сигурно ще те привикат... Държава, банка и мобилен оператор не губят пари... а това което са ти пратили е може да е последна така наречена изравнителна(макар че кво има дасе изравнява след като си спираш телефона и нямаш нищо общо вече...) сметка... Ся нали стана модерно да се продават дългове и веднага те викат в съда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - за да няма изхвърляне на жалбата в кофата за боклук, то за нея изисквайте Входящ Номер!Второ - нали като си плащате сметката, вие получавате разписка за съответната сума. Най-малкото (ако не ви се занимава в повече подробности) е да събирате тези суми и след това при пристигане на всички фактури, да направите равносметката. При разлики, каквито несъмнено ще има, направо ги почвате. Несъмнени всеки от вас знае колко средно говори, а надвишените сметки се забелязват. Трето - вече работи порталът в сайта на оператора. Там може да си следите разговорите. П.П. Никога не съм бил на Мтел. Иначе разправия му е майката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни олигофрени са тия ... Преди 2-3 месеца един авер си смени номера и аз си го сложих в групата за безплатни, пратиха си ми смс от м-тел, че е добавен този номер.И аз следващи месец получавам сметка от рода на 70-80 лв.и гледам така :blink: , а то какво се оказа изобщо този номер не ми беше добавен и аз имам разговори с него към 1 час че и повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май разбрах от къде идват големи сметки... не ми вървят безблатните минути... Вървят само тези които са към всички мрежи... а към семейство и приятели си стоят непокътнати... сигурно не върви и номера към който имам неограничени минути...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много е вероятно колега, при мен беше точно така ;) Тия мтел човек да си няма работа с тях !

Редактирано от v1k7or

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво направиха изведнъж... Вече съм може би 4 годин абонат и изведнъж се осраха на макс...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с тия и аз си имах разправия. Двигам аз един "малък" скандал и след една жалба, в която описах, че без предупреждение са ми спрели тел-а и цял ден системата им не работи и с оператор не мога да се свържа, едното ми чакане беше 40мин !!! Написах, че това за мен е неетично и неморално. Пратиха ми входящ номер на жалбата и после ми се обадиха и ми казаха, че ме компенсират една усреднена моя месечна фактура/ 30 кинта/ и даже много ;юбезно ме попитаха дали това ме удоблетворява. Тая беше много спокойна, че приех :D п.п.Искай изследване на номера ти и подробна разпечатка на разговорите!!! Запалши ги с Агенцията за защита на потребителя :)п.п.2 стана ли шпилката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охх Комисията за защита на потребителите не зная къде се намира в Пловдив. А и лошото е че не знам в какъв вид(форма, формат) да подам жалбата.Шпилката стана. Благодарен съм ти за нея! Който твърдеше че трябва да избия цялата главина и да счупя лагера и Т.Н. е в голяма грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен договорът ми изтичаше декември месец. Отидох октомври да го спрекратя - казаха ми много е рано, ела декември. Отидох декември - много е късно, съжалявам!!!! Направих скандал, че идвам сега, тъй като те така ми казаха. Погледнаха си в програмата и се оказа, че СЪМ СИ ПОДНОВИЛ ДОГОВОРА ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ!!!! Ей, Бога ми, направо им срутих офиса! Поисках да си видя договора от септември - нямало такъв! Стигнаха до извода, че грешката е тяхна. Написах жалби както и до когото ми казаха и трябваше до края на декември да получа отговор. До сега няма такъв! Не използвам картата, не плащам, никой не ме търси, не знам какво става.. Пълен абсурд са тия мтел!Друг случай - плащам си актурата за юни 13лв и нещо. На другия месец при следващото пащане ми казват, че за юни не е платено и имам 15лв. Нарочно спорих десетина минути, преди да извадя касовата бележка, която естествено пазих. Преди да я видят ме убеждаваха трима човека, че не съм платил. След като я видяха - ами наша е грешката.. Има ли нужда да се коментира просто??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си умреш от чакане ... бахти разпечатката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото спасение явно е да работиш за този оператор и да ти дадат безплатен телефон и да не го мислиш повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто трябва да си пазиш всичките им съобщения от рода- "имате нова фактура" до нейното прлащане, чиято бележка пък до следващото и съобщенията за безплатните номера. После като се окаже, че неправомерно са ти взимани кинти и се пише една жалба и готово. Накрая, за да не ги съдиш ще ти ги оправят двойно :D Колега, провери си фрее номерата през системата. После си погледни на мтел.бг фактурите как са ти ги отчитали. Пробвай да ги принтираш или поне ги копирай и накрая в офиса с фразата" може ли да си поговора с управителя" след това ако не ти оправят надвзетото си намери един адвокат и ги почвай до дупка. Аз така едно време ми бяха въвели номер за група с една цифра повече. Обаче през оператор и си нямах и на идея. И след 3 дни-спрян за лимит. А той 200 кинта тогава :o Права аз една справка, щото по други номера не съм звънял, записвайки разговора. Отивам в най0близкия им офис и кротко и спокойно/като скиваха, че съм перничанин и им стана тъпо и не се заяждаха/ им обясних дерта. След 10 мин тела ми работеше и ми махнаха 30 кинта от бъдещите задължения ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами проверих ги колега... имам 30 безплатни къв всички(интересни че те вървят) обаче семейство и приятели... като звъня на тях ми взима от тези 30... и си стоят 2000.А това за перник да не си си новил винкела а :D :D :D

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , комисията се намира до Пеещите фонтани или поне беше там в една стара и очукана сграда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май всичко си е до човека в тоя Мтел... Ако имате възможност не ходете да се разправяте в Мола с тях... идете направи на центъра там се държат ЧОВЕШКИ с вас. Ще има преизчисление и дано се оправят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така дерта още продължава... Платих си аз една разпечатка и си я чакам вече 2-3 месеца... Проблема бил в български пощи... Подадах жалба и да видим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, работил съм за следният оператор като сътрудник обслужване на клиенти а.к.а *88. точно в периода в който почнаха изцепките. Мога да Ви кажа, че всяка една жалба се разглежда в 30 дневен срок и след това се получава отговор по нея в магазин. Относно преразглеждането на фактури, да прави се, но до колко е вярно и ефикасно- един господ знае. Аз лично не съм потребител на този мобилен оператор и много се радвам от факта. Мога да Ви кажа, че и в "кухнята" (както се изрази колега по-рано) на М-тел не знаеха по времето в, което работех там, какво точно става, и как да се справят с проблема.Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо тогава аз още нямам отговор на жалбата си, която пусна декември месец, боже ??? Нито някой ми е искал пари, нито са ми пращали писма обаче? Което ще рече, че ми е разгледана жалбата, може би, иначе щяха да ме посипат с писма за неустойки, тъй като от декември не съм плащал? Не използвам картата естествено, ама си има няква такса там.. След като някак магически ми подновиха договора миналия септември, въпреки че изтичаше декември, сега август ще ида да си го спра и само да не ми искат 10000лв неустойки, че тогава вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз олекнах с 340 лв от сметки като забележете ходих редовно да си ги плащам, а от там ми казваха "Господине нямате непатена фактура" викам "Аз говоря не ме спира никой идвам да платя", а те ми казват "Нямате неплатена фактура" това беше януари месец, и не щеш ли преди 10 дни ми идват съобщения за няколко сметки накуп да платя и то арабийски сметки 340лв общо даже ми се обаждаха ако не се лъжа 088/ 133 и от там ме спашваха, че щели да ме съдят за нелоялен платец и такива работи платих си викам да не се разправям и в момвнта съм в проицес смяна на мобилен оператор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така дерта още продължава... Платих си аз една разпечатка и си я чакам вече 2-3 месеца... Проблема бил в български пощи..

И на тях да им таковам майката .. :lol: На мен вчера ми донесоха фактурата от април месец, а гледам от М-тел са я пуснали на време ..А тези за май и юни отдавна бяха пристигнали, даже вече съм ги изхвърлил ..Абонирай се за разпечатка, само 60 ст. плащаш повече, но така можеш постоянно да им следиш магариите ..Аз от години правя така и до сега не са се опитвали да послъгват :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разпечатката - проверката през Интернет сайта им е много удобна и позволява да се сортират всякакви разговори. Заявяването на т.нар електронна фактура мисля, че става в техен клон (ако имаш нерви и с това да се занимаваш). Иначе на мен след неуредиците с тяхната нова платформа, дето остаря, докато я въведат, ми бяха пропуснали да активират опцията за безплатните минути. Сметката от очаквани 20-25 лв. беше около 160 :blink: Обадих се и ми преизчислиха фактурата. Ама после пак смятам - пропуснали са ми другия вид намаление... Изобщо действат на принципа "ако мине". Абе... кво да говоримТва ако беше в Австрия, откъдето им е фирмата-собственик, досега да бяха изхвърлени от естествения пазарен подбор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята жалба е за изведнъж спряни минути... А като се замисля и аз що ли си спрях хартиената фактура... А за жалбата подадах я миналия петък и в понеделник дойде смс със входящ номер и пишеше че предстои обстойно разглеждане... Вижда се лека светлина в тунела... Скоро в дата.бг четах за някакъв закон дето позволява да си спреш договора когато искаш без да плащаш останалите сметки(от таксата по договора) но дали е приет... дали е в сила... ако го приемат ще ми дойде доста добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след много месеци на размотаване... Има развитие... Преди 1 ден ми се обадиха(по повод жалбата която подадах) и трябва да отбележа, че човека на телефона беше много коректен. Предложението беше да ми смъкнат 48лв и стотинки от пресрочена или настояща фактура също се извиниха, че са се забавил толкова... Обшо взето излиза че има хора дето ги мързи да гледат в тоя Мтел... и излагат цялата фирма. Но веднага след като ми свърши договора се махам от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...