Jump to content
hahy

Разхода скочи в пъти ... !

Recommended Posts

Така да започна. Скоро я взех колата, някъде е сменян ангренажа и беше презацепен с 3 или 4 зъба, неможеше да се преброй , толкова бяха много - колата странно е че работеше и палеше и душеше къде да умре(сила никаква) Отворих, презацепих всичко си дойде на място, закачих на стробоскоп че и делкото бяха въртяли(заради тва с ангренажа) и от тогава почна да яде по половин резервоар за няма и 100км. От къде може да идва тоя проблем при всичко центровано, не тече, не го краднат нощем безина..? С нова дистрибуторна капачка е , нов палец , регулирах клапаните, дросела е центрован, чисто нови свещи.. кво да и прегледам друго ? Температурния датчик си е ок - студено палене има идялно.Свещите са кремаво белички - добра смес прави но стрелката пада ужасно бързо. Дайте моля съвет кво да сритам под капака вече? Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем и след много обстоино търсене констатирах,че имам спукан маркуч на входящия бензин!Толкова малко църкаше че не можеш да го видиш защото се изпарява почти мигновенно!Отвори капака и някои да ти форсира колата а ти се наведи и подуши за мирис на бензин!Пробваи и от долу на канал!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тва ме чака сега в неделя и ако от тва не е ше минавам на валерян. Странно е че след като я центровахме почна да изчезва. Предишната седмица и сменях и горивния филтър и дано да е теч щото малко опций остават. Ламбда сонда или да се примирявам и .... неща да се примирявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го намериш,споко! Само не се изнервяи и не бързаи! Прегледаите я основно цялата и виж там какво си правил с тея маркучи! Успех от мен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в зацепването! Логично е че преди колата макар "некадърно зацепена" да гори малко и изведнъж при добро зацепване и да и скочи разхода в пъти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,каквото и да са объркали ще скочи с литър два,даже и три! Но в пъти......това си е направо изтичане на бензин! Все едно да ти скочи от 8 на 16 на 100! Или даже повече! Все пак това е Хонда а не Волга,нали?Виж какво казва колегата половин резервоар на 100...сиреч 22-24-литра на 100! Е гати и центровката! Нека да си провери проблема и да пише от какво е като го открият! Интересно е все пак!

Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната седмица и сменях и горивния филтър и дано да е теч щото малко опций остават.

Започни първо от филтъра, може да не си затегнал както трябва щуцерите, пък и целите тръбопроводи на горивото провери (както ти каза колегата), може да има теч, който просто е съвпаднал с презацепването ..Ако не е от това, провери си и сондата, тя също е възможна причина за повишен разход ..И една забележка :P в Българският език няма дума, която в множествено число да завършва на "Й" .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

цицийсори за офа :D нз дали е българска думата :)според мен е теч по системата НО какъв двигател караш и как го караш :) Редактирано от atoma
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

цицийсори за офа :D нз дали е българска думата :)според мен е теч по системата НО какъв двигател караш и как го караш :)
Карам D15B2, карам си я нормално. Течове няма, дигах я на подемника днеска и всичко е сухо на барут по цялата система. Новото е че от ауспуха люти яко на богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,все пак забрави да споменеш колко всъщност ти гори колата? Защото в ПЪТИ звучи доста грубо и не е много ясно колко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

цицийсори за офа :D нз дали е българска думата :)според мен е теч по системата НО какъв двигател караш и как го караш :)
Карам D15B2, карам си я нормално. Течове няма, дигах я на подемника днеска и всичко е сухо на барут по цялата система. Новото е че от ауспуха люти яко на богата смес.
Колега същият проблем имах и аз и се оказа капачката и палеца(аз си ги знаех че ми правят мизерия, но чаках да пристигнат качествените :) )Също така си провери кабелите и свещите това нещо 100% съм сигурен че е от прекъсване на тока.Моята чак като отворих капачката на маслото си смърдеше вътре на бензин, а и педала на газта постоянно беше почти до половината му ход :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същият проблем имах и аз и се оказа капачката и палеца(аз си ги знаех че ми правят мизерия, но чаках да пристигнат качествените :) )Също така си провери кабелите и свещите това нещо 100% съм сигурен че е от прекъсване на тока.Моята чак като отворих капачката на маслото си смърдеше вътре на бензин, а и педала на газта постоянно беше почти до половината му ход :)Всичко е сменено с ново. Мотора работи чудесно. А казвам в пъти и писах че с почти половин резервоар не беше стигнала и 100те км. панически пада стрелката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теч :rolleyes: търси го къде е щом и свещите са нормални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата казва че от аспуха мирише на богата смес, вероятно неизгорял бензин има предвид. Дали има вероятност да има крив клапан като е била превьртяла с 3-4 зьба или проблема може да е в некоректни показания на ламдата или темперетурен датчик или нещо друго по инжекциона? Според мен почни да елиминирваш вьзможните причини. Почни с мерене на компресията за да отхвьрлиш вьзможен проблем с клапаните и след това продьлжи с датчиците. Виж дали ако закачиш кламера дали ще изкара някоя грешка .

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега , почвам го подред на номерата. Взех си днеск от тукашен колега цял колектор обурудван че мойта освен разхода има някво придърпване от 1500 до към 2500 оборота, нещо като задавяне, замисляне и т.н. След смяната и кламера ще играе че имам съмнения за ламбдата. Относно клапан съм на 99.9% че няма крив колата работи равномерно и то доста. Мерси отново , ще пиша до къде сме стигнали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес смених целия колектор със всичките му прилежащи. Запалих колата, работи си. Започна да прави странни номера. Паля-работи , гася и искам веднага след това да я запаля и неще. Изчаквам я 2-3-5мин. и си пали без проблем сеедно нищо не и е било. Случвало ли се е при друг този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нещо, което ако не помогне, няма и да навреди е да си презапоиш главното реле цъкни тук

Редактирано от Nikolay Kozloduy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сондата е фира, и сместа е богата защо свещите ти са керемидени, демек перфекни, с богата смес тряя да са черни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето го оправих - палиме от раз. Сега ще засичам вече разхода да видиме какво ще покаже с новото моно :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...