Vasilen_Civic_DOHC 55 #1 Публикувано 2 Май, 2011 Добър вечер колеги, бих искал да изкажете вашето мнение. Колебая се дали да си събирам пари за някаква Хонда ( влече ме Рекс Интегра и ДелСол) или да възродя един Акорд 1 ген от 1981. Количката е била на баща ми и съм израстнал в нея.Той я заряза преди 9 години и тя седи в гаража у нас.Учудва ме факта че когато дръпна смукача и колата пали от 3 до 5-6 оборота на вала(поняко се налага малко да натисна газта) . По нея трябва да се правят доста неща изкърпване, претапициране, спирачките са и в доста лошо състояние...тече спирачна течност отзад при барабаните.Но пък не ми е на сърце да я хвърля или да я продавам. Ако има хора тук които са се занимавали с това нека да изкажат мнението си и да ме насочат какво да правя, че аз наистина доста се чудя. Общо взето има какво още да кажа за колата ако някои иска и снимки ще кача. Бих ви бил доста благодарен за отговорите. П.с. Има ли колеги с такъв Акорд? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #2 Отговорено 2 Май, 2011 (Редактирано) Преди всичко колата трябва да е любов . Ако вече си на този етап, нищо не може да те спре да си я правиш Редактирано 2 Май, 2011 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 2 Май, 2011 Здравей колега , всеки от нас би се радвал ако се хванеш и започнеш да реставрираш Акорда . Но истината е че това е много сложен и дълготраен проект Изискват се много знания или много пари за правилната реставрация Като стар модел , за да ти се радват хората си длъжен да я изпипаш от-до , в противен случай ще си е стара изкърпена количка на пътя Лично аз си пазя една по-нова от твоята 86-та Сивик и чакам да се отвори възможност , че да налея сериозна сума пари , но да е изпипана до последния детайл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 2 Май, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42760Ако ти е от полза ,от 86година е ма си заслужава .Ако мога да помогна свиркай . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #5 Отговорено 2 Май, 2011 Малее фен проекта с твоя Акорд е направо уникат . Направо ЕВАЛА за труда налятите пари и ентусиазма. А колеги гледам никои не прави всичко сам. При мен бащата е на светлнинни години от колите въобще не иска да се занимава с тая кола. Приятелите ми се ми повтарят, че от това кола не става. Така че съм малко на принципа "И сам войнът е войн". И като я гледам така се чудя от къде да я започна. Колегата каза ,че се изискват много знания... като за начало съм решил да сменя маслото свещите дистрбуторната капачака и кабелите за свещите и да видя каква ще е промяната в работата. В правилна посока ли съм или съм бензадежден случаи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #6 Отговорено 3 Май, 2011 Ако се откажеш от мисълта да я реставрираш,свиркай.Няма да я изхвърлим.Ако пък почнеш,приготви си бюджет и нерви.Както е казал вече Тино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #7 Отговорено 3 Май, 2011 Колега пусни една снимка да видим в какво състояние е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 3 Май, 2011 Колебая се дали да си събирам пари за някаква Хонда ( влече ме Рекс Интегра и ДелСол) или да възродя един Акорд 1 ген от 1981....aз ако можех да събера за Интегра нямаше въобще да се замислям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 3 Май, 2011 Ми колега,Какво да ти кажа- в старите хонди/до 94та / има особен чар. Ретротата за още по-добри. Виж обаче с частите как ще си. Да не се окаже, че ще я оправиш външно и после няма части, освен в Бултрако... Гуми, всещи, кабели има сигурно, но шарнири, накрайници, тампони, части за двигателя намират ли се? Колата ако стане ще е мания. Попитай някой добър бояджия какво и как да стане по колата. Ако си намериш и от старите майстори, които ви огъват ламарините като едно време ще е добре, че иначе ще е тегаво. Ако решиш да я оправиш ти желая късмет и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #10 Отговорено 3 Май, 2011 Ами незнам дали има части относно ходова част, но намерих това http://balkanparts.bg/category/%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%85%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0-honda/ Дали ще ми свърши работа тая фирма? Пише, че имат части, списъка е малко от 2008. Ама проблема не е само ходова част и двигател, спирачките са ужас. Снимки ще има скоро щото съм почти готов да почвам проектчето. Относно тенекиджия имам човек които прави това от 30 години някъде. Наи много ме притеснява ходовата част за двигател все си мисля че има решения на проблемите (дано не се появят много), чел съм много легенди за безсмъртните двигатели на Хонда това е едно от нещата за което адски много ме кефи и марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 3 Май, 2011 Остави двигателя на мира за сега и реши какво ще правиш колата . тенекеджия от 30 години е двузначно малко .Едно е рашън техниките да си правил и друго е за толкова време да си натрупал опит и незаменими качества .Двете крайности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #12 Отговорено 3 Май, 2011 (Редактирано) Относно колата.. искам да си приведа в приличен вид и да си я карам с кеф , не се вкарвам е филми за друг двигател или много коне. Просто си я искам нея да си я оправа и да си я карам. П. Неделята някъде ще пусна тема за започването на проекта. Бих бил много благодарен ако можете да давате съвети и насоки,че не съм кои знае колко навътре в тея неща. Редактирано 3 Май, 2011 от Vasilen_Civic_SOHC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 3 Май, 2011 Бих бил много благодарен ако можете да давате съвети и насоки,че не съм кои знае колко навътре в тея неща. Абсолютно оригинален вид .Акорда за тва не видя някои неща кат турбо ,та си взех друго .Обхвана ме манията че една кола е хубава когато е оригинална . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #14 Отговорено 3 Май, 2011 Знаех си ,че някъде имам клипче на колата. Ето това представлява Акорда всички части,консумативи са на 10-11 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #15 Отговорено 4 Май, 2011 Красота! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #16 Отговорено 4 Май, 2011 Човек, всеки си има мнение. Няма как ние да ти кажем какво да правиш. Има хора, които ламтят винаги за най-новото и след като са си купили бмв-то 2008ма модел веднага след година го продават, без да им е мъчно за колата, и си взимат най-новия, защото е по-гъзарски!Но има и ценители като повечето от нас. На мен много пъти за ми задавали въпрос каква кола бих си купил, ако имам много пари. На него винаги съм отговарял, че ще си направя един црх 2ра или сивик хеч пета както искам, и всеки ме гледа като тръба. В старите хонди (до 91ва) хубавото е, че са 100% японски, че хонда все още е бил жив тогава итн. След това започват малките лигави двигатели, английските изпъления итн. Когато събрах пари за кола си взех ег сивик пета генерация, не защото имах пари само за него, а защото тая кола е любов от пръв поглед. Тогава можех и 2000та година сивик да си взема, ама не - мерси!Това беше като интро :) Аз съм за акорда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toyo 8 #17 Отговорено 4 Май, 2011 Пич , действай по Акордчето , гарантирано насладата от това да я съживиш ще е огромна , а накрая удовлетворението от постигнатият резултат не можеш да го сравниш със покупка на по-нова кола, то е несравнимо. Помисли колко нови модели се срещат по пътищата и колко от тези като твоя си виждал? Аз на твое място ако разполагам с финансови възможности и време с кеф ще се потопя във възраждането на една истинска Хонда Ако искаш съвет моят е: направи това Акордче като ново , и се старай да е пълен stock колкото и време и нерви да ти отнеме. Успех и се надявам да го четем във "Проекти" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda user 20 #18 Отговорено 4 Май, 2011 Ти най-добре ще усетиш на къде те влече!Ако имаш желание, сили и време - почваш да действаш по Акорда. Там ще е дългосрочен проекта. Ще трябва да си доста упорит и последователен...и то бая доста Ако искаш пък да минеш по тъч линията, по-лекичко и на готово и ако не ти се занимава много-много - взимаш някой Рекс, Интегра или ДелСол (както си ги изброил по-горе). И там ще има какво да ръчнеш (както по всяка кола), но ще е в пъти по-малко. Да обаче пък няма да имаш автентичен Акорд Какъв е извода ? Какъвто беше и увода, а именно - "Ти най-добре ще усетиш на къде те влече"УСПЕХИ !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ma3x_143 4 #19 Отговорено 4 Май, 2011 Колега, всичко хубаво ама така и не видяхме колата какво представлява освен таблото и... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #20 Отговорено 4 Май, 2011 Ами няма проблеми ще кача снимки... Мислех да ги кача като започна самата реставрация, но ок утре-други ден ще я изчипкам, че е малко прашна и снимки ще има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #21 Отговорено 4 Май, 2011 (Редактирано) 1. За една стара кола е много важно купето да се изчисти от ръждата и да се боядиса основно и качествено. За да стане като в някои предавания по Discovery ще са ти нужни около 3000лв само за това. Всичко останало е мърляво замазване за кратък период от време и ще си поредната ръждясала таратайка на пътя!2. Смяна на всички скъсани и изгорели уплътнения по стъклата и т.н. Безумие! От къде ще се намерят и на каква цена?3. Хромираните елементи?Този Акорд вече не спада към ежедневните коли особено България! За реставрация ще ти трябват пари като за нова кола. Ако мислиш, че можеш да си го позволиш ще бъдеш собственик на страхотен автомобил. Щях да реставрирам същия ('76), но купето беше необратимо съсипано и се отказах. Желая ти успех каквото и решение да вземеш.П.П. Дел сол-а ти е най-евтиния вариант за читава кола която да караш, но това си е мое мнение.П.П.2 Ако все пак държиш на Акорд 1 в немското мобиле се намираха преди 2-3 години читави за нормални пари. По-евтин ще ти излезе. Редактирано 4 Май, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #22 Отговорено 8 Май, 2011 Знам гледал съм ги тея в мобиле... този читавият беше сив с бежав салон струваше 3000 евро. Мамка му не мога да си намера USB-то да кача снимките които бях обещал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #23 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Сетих се,че имам на телефона . Колеги много се надявам да се вижда колкото се може повече от клипа и дано съм успял да покажа поне най-важните неща. Поздрави П.П Много яко се върти волана с тва серво... за тва специално го казах. Редактирано 9 Май, 2011 от Vasilen_Civic_SOHC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #24 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Нещо не показваше клипа за това пиша следващо мнение. http://www.youtube.com/watch?v=zP4fUygRruM Редактирано 9 Май, 2011 от Vasilen_Civic_SOHC 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове