civicgonemad 60 #1 Публикувано 2 Май, 2011 (Редактирано) Колеги скъсах болта/шпилката за захвашане на джантите... Може ли да се смени само самия болт или трябва цялата главина? Редактирано 2 Май, 2011 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 2 Май, 2011 Маи се сменят, щом продават само болтове начи се сменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 2 Май, 2011 А как става? В смисъл кое трябва да сваля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 2 Май, 2011 Идея няма, можеби като свалиш гумата да видиш ще ти се изясни, не би трябвало да се сваля главината, щото тва значи лагера отива фира. Един приятел си беше купил болтове за смяна щото му прецакали на неква гумаджиинца неговите. В краина сметка обаче смени цялата главина не знам що. Явно се избиват по някъв начин. Ама нека да изчакаме някои по компетентен да се изкаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 2 Май, 2011 Ако е предна се сменява само шпилката. Лошото е,че става с кютек със съветника и после ще ти извие лагера най-вероятно. Задна се сменява. Тя и предната е най-добре да се смени. Малък джокер- когат правих спирачки на англишманката майсторчето каза , че с д13ката/5 хеч/ главините са еднакви. Д13 и д15 карат с еднакви външни карета. Разходи се до спаско и си купи една главина с монтажа да ти е мирна главата. Не ти е обаче ултра спешна. Хеча го карахме 3 месеца на 2 предни болта, които даше и не бяха на кръст Нямаше дертове. Как я скъса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #6 Отговорено 2 Май, 2011 (Редактирано) Ами как я скъсах... навих я НА РЪКА... ама видях , че е на криво хванала... и като реках да я изкарам... ни на пред ни назад и след това е ясно кво стана... А главината как се сваля ? Само от голямата гайка отпред или?? Зная че не е спешно толкова ама пак... много ме е яд... Редактирано 2 Май, 2011 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #7 Отговорено 2 Май, 2011 (Редактирано) Никаква главина не сваляи аз карах 1 година с 3 гаики акорда.Сваляш джантата удряш 2 пъти въпросната шпилка и тя изпада назад в главината е набита и е на шлици.После някои с по тънки пръсти отзад да ти подпъхне новата и като стегнеш гаиката си я прекарва.Това е за задна шпилка за предната е малко по различно-ти коя трябва да смениш? Редактирано 2 Май, 2011 от росенKN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 2 Май, 2011 Предна е колега, но болта излиза супер леко. в смисъл не трябва да се бие силно. Видях, че е на шлеци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 2 Май, 2011 Значи имаш късмет. Намираш си друга и монтираш. По обратния ред. Ако извие лагер вече го сменяваш и те така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #10 Отговорено 2 Май, 2011 Е щом е предна шпилките би трябвало да са набити на един фланец които трябва да се държи с 4 болта към главината-поне на акорда е така,ако и при теб е така отвиваш ги сваляш фланеца набиваш си новата шпилка и го връщаш обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #11 Отговорено 2 Май, 2011 Колега на дали някоя морга ще ти изкара само една шпилка,по-добре карай на 3 или си купи цялата главина смяната е супер лесна .Стига да знаеш какво правиш .На един познат му се скъса,по-точно му скъсаха шпилката и се наложи да купува цяла главина,защото не му изкараха само една .Успех с начинанието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #12 Отговорено 2 Май, 2011 (Редактирано) Е тва наистина е проблем,никои не иска да вади само една шпилка-аз затова карах почти година докато един приятел не си смени главините на ТДИ-то и така се сдобих и за 5 мин я качих. Та мисълта ми беше че имам една,две шпилки за акорд и ако са същите като твоите мога да ти пратя една,само да провериш дали задна от акорд е същата като предна на сивик. Редактирано 2 Май, 2011 от росенKN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #13 Отговорено 3 Май, 2011 Не знам при теб точно как е,но на "англичанката" предните шпилки не се сменят без да се смени и лагера.Задните могат.Гумаджиите ми бяха скъсали предна и задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #14 Отговорено 3 Май, 2011 Възможно е да е различно не съм заглеждал никога как е на сивика но явно са набити в корпуса на главината,и това малко усложнява нещата,незнам доколко защото все още хондова главина не съм разглобявал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #15 Отговорено 3 Май, 2011 На CR-V за да смениш шпилки отпред се сменя и лагера. Не предвиден отвор да се извади избита шпилка от фланеца. Знам защото некадърника от когото купих джипката беше скъсал по 2-3 шпилки на колело и за да ги сменя избивах легери. Шпилки се продават и по магазините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 3 Май, 2011 На сивика става ваденето на шпилката и без да буташ лагера(или поне аз успях )при слагането пречи леко ламарината,която предпазва диска ,но ако се огъне малко може и да стане номера.Не съм тествал,но така като оглеждах, ми се стори че има шанс да влезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #17 Отговорено 3 Май, 2011 Колега ти да не говориш за задна шпилка?Аз смених така задна на акорда без да свалям нищо само малко огънах ламарината предпазваща диска около2-3см. колкото да си вкарам пръстите но отпред е по различно,при акорда е лесно шпилките са на фланец но явно на колегите по горе със сивика и ЦР-Вто е по друг начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 3 Май, 2011 На сивик-а предните имах в предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове