Jump to content
Doomwisher

Олекотяване на купето!

Recommended Posts

Здравейте!Карам 6-та генерация купе B18C4 и купето ми се струва доста тежичко! Попринцип колата е за всекидневна употреба така че съвети от рода на (махни си фаровете и седалките) не са ми от полза. Мисля като за начало да махна резервната си гума и изолацията на предния си капак! Давайте предложения какво друго може да се хвърли! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задкормилното устройство :rolleyes:Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

65 кила съм ве ... :)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опразни жабката, всички джобове в колата. Махни цялото съдържание на багажника, включително кората която крие гумата, крика, резервната гума и инструментите но си купи спрей който е за спукани гуми - поне ще стигаш до гумажия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

музиката и климатика :) и преди да се качиш през вц-то :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика няма да се уволнява, а музика нямам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами щом не си готов да се лишиш от удобство то най-добре в случая наистина е опразни всичко от багажника инструменти гуми крикове и тн Купи си комплект леки джанти и си смени акумулатора с възможно най-лекият и пак ще смъкнеш не малко килограми от колата.Ако си по отдаден има безброй варианти от които можеш да спестиш някой друг килограмПоздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...a защо ще олекотяваш колата така и не написа :dunno: Какво ще спечелиш от 50кг. по малко примерно да не би ти да ги носиш на гръб :unsure:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи леки джанти, 1кг от въртящата маса се равнява на 2-8 пъти (не може да се каже с точност) килограми от купето. Нека съвсем теоретично приемем средата - 1кг от гуми/джанти/диск = 5кг олекотяване на купето. Наи леки са сликовете, но не знам как ще караш ако завали с тях, пък и полицаите ще те цакат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма такова нещо - хем искаш олекотяване, хем за нормално каране - няма смисъл. Най много 20-30кг. да свалиш, а то от тях файда - почти никаква. Ако е за да върви повече, то там се олекотява здраво - кори, задни седалки, и въобще всичко, което не е свързано със задвижването на колата. Аз така олекотих моята(с около 70-80кг.) и вървеше доста повече, и след като й се накефих, я сглобих пак да си я карам, че много шумна стана :). Можеш да пробваш и моя начин.И поздрави за мотора - малко хора имат такива!пп. и за джантите е истина - по-добре с 14'' алуминиеви от колкото с 15, 16...

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си наскагаш детайлиот фибростъкло хем ще ги имаш хем ще са леки.Ако имаш шибедах можеш направо нов покрив да си излееш без него ,само той с машинката е към 15кг.Сметни врати капаци калници,ще надминещ 100кг :)Хем ще са си там хем ще си по лек и няма да разбере никой ако не им дадеш да ти барат колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш,забрави да му кажеш на какво канче ще заприлича колата му с тия детайли от фибростъкло и прозорци от лексан:)Към автора-колега,що се занимаваш с глупости?Вози се и си прави кефа,пък един ден ако решиш че искаш бърза и лека кола просто си вземи втора каквато те кефи и я олекоти както трябва с цел перформънс.Не може и кура в гъза и душата в рая,чувал ли си я тая приказка?Много е вярна.Иначе от стокова кола можеш да махнеш изолациите по купето дето са под мокета и над гърнето в багажника,но само ше си ебаваш колата и няма да спестиш нищо кой знае какво.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш аз имах предвид само етайлите той може да си ползва отново стъклата,затова казах че никой няма да разбере че е олекотил,аз лично за сефте като видях такава кола неповярвах че така изглежда,аконе ми бяха казали нямаше да разбера :)Но е скъпо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ни съ занимавай :lol: . Щом е за ежедневка няма смисъл. Иначе можеш да махнеш всички седалки освен твоята ,климатика, гредите във вратите които са за подсилване машинките за ел. стъклата , резервна гума, крик и другите неща които споменаха колегите .Обаче вече не е ежедневка! Така че една 4 или 5 генерация хеч си вземаш, махаш всичко слагаш Б18-ката и една седалка за тебе и вече летиш ,но дали ще се приземиш не се знае. Успех колега ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Ще се фана днеска да видим колко ще сваля! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни подкалници , вторите тампони , които държат двигателя , пластмасовите кутии на въздушния филтър , някой пластмаси отзад също можеш , тапицерията на багажника , средната пластмасова конзола , самата джабка :) Може някой метални подпорни метални пластини да ги изрежеш с флекса , които са предназначени за да подпират пластмасовите детайли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам 2-ра кола иначе щях да я обезкостя! :P Мерси за съветите! Дават ми насока от къде да почна. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени си изпускателната система ;) двоен ефект хем ще свалиш не малко килограми хем ще качиш сила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата от край до край е сменена! ;)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олекотен преден капак от фибростъкло-10 кг по-лек от фабричния ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ходих в Гърция видях едно расово конче, отвътре корите на вратите бяха изчистени карбонови плоскости, а отдолу с мрежи за багаж стори ми се доста хитро ще потърся снимки мисля че го снимах от това хем ще свалиш килограми хем ще има по спортен видМежду другото колко кг искаш да свалиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми са забавни такива теми :D Това да не е москвич, като го разглобиш след това да зглобиш два :D В този ред на мисли можеш да махнеш някои и друг болт където ти се струват в повече :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като много ТИ са забавни ако нямаш какво градивно да споделиш по-добре мълчи ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагай те на момчето, не го ебавайте или спамвате темата

Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не те мързи претегли я някъде и аз ще претегля моята и ще постна малко снимки и после ще пишем на лични :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я претеглих в Металекса! Излезе точно 1100 кг колата е с B18C4 двигател още нищо не съм свалил освен инструментите си от багажника поради дефицит на време. По талон я пише 1160 с D16Y8!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е с д16у7 и като я мерих също ми даде 1160кг :blink: е вярно имаше малко музика в багажника ама ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с колко бензин я мериш в резервоара :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя винаги е почти празен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си като я мерих е била с макс 15 литра в резервоара! Един приятел имаше същатата кола с D16Y8 и ми каза че е 1060 кг и той даже позна че с B18C4 ще е около 1100 кг.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще я кача на кантара но последно беше 960 това е със д16з5 мотор стабилизиращи щанги от тайпр ел пакет големи спирачки хидравлика и още боклуци но както се казва всичко излишно е премахнато като имам време ще постна малко снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква кола става въпрос? Хеч или купе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6та ген. хеч днес ходих на кантар малка неточен мери до 20кг. разлика и показа 940 но за по точно ще отида на друг другата седмица ще отрежа капака отпред още две три работи и пак ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и на мен го казаха това за 20-те кг! Кантара се колебаеше между 1080 и 1100кг.Имаш ли и парно, климатик и задни седялки, или те са в графата "излишни" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам си седалки нямам си климатик но реално съм премахнал абсолютно всичко което не е нужно за да се движи гледам националната е скоро по добре да се види на живо защото има много за обяснение :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сподели тук че и на мен ми е интересно как с пълен интериор си свалил толко много кила от 6тица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А изтрили са ми поста в който споменавам че, съм решил да си махам климатика и ще ми е излишен! :lol: сметнали са го за реклама ли какво ... :angry:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно олекотено купе :) Не знам колко тежеше, но беше 220 коня ;)

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...