Jump to content
Street-warrioR

Коя е кутията с най-къси скорости?

Recommended Posts

Грам не разбирам от предавателни числа и файнъли (не е лошо някой да ми обясни за файнъла) и за това директно питам, с коя кутия ще ускорявам най-добре А9-ката си? :) В момента съм с S20 мисля че беше, от Д15Б2 и като включа 3та всичко свършва (силно казано)! :ranting: А ако няма подходяща готова, кажете от коя кутия да си взема 3-та и 4-та скорост за пренареждане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, прави се хибридна кутия като се вземат скорости от ZC/Si демек намираш файнал драйв 4.250 или 4.437 слагаш него и другите скорости си ги нареждаш по твой избор , колкото е по-голямо числото на самата скорост толкова по-къса е тя. Файнал драйва ако е къс или дълаг прави така ,че или ти скасява скоростите като цяло от първа до пета и задна така и обратно ти ги прави дълги

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с къс файнъл доста ще ми се намали максималната скорост?! :lol: С такъв на 4.437 каква ще ми е максималната скорост, някой знае ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи не само от файнъла, но и от предавките. Къси предавки + къс файнъл = по-ниска максимална. Ама на теб ускорение ли ти трябва, максимална скорост ли, или икономия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорение - най-вече! Но ще ме е яд, ако макс спийда ми падне под 200, като сега е 220+! :D А зарди преходите, които правя Враца/София ми трябва дълга пета скорост за икономия! Но все пак основната цел остава ускорението! :lol:A какво ще стане при къси скорости и дълъг файнъл??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета стегнете малко :D:lol: :lol: С дълга кутия ако си мислите че ще вдигнете 300 N/A d15/16 :lol: :lol: :) Със сивика ми D15 mini me с най-късия диф и найкъсите скоорости 1ва до 4та .... на 4та преди прекъсвач беше на 200км/ч :lol: :lol: :lol: Да продължавам ли с разясненията, че 5та предавка като не е от ZC от каквото и да е ще имате що годе икономия и топ спийд само да имате сила в мотора да ускорявате.... :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи добре! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешка :D Трябваше да питаш при какви обороти защото и най-късата предавка може да вдигне повече просто при доста по-високи обороти. В моя случай беше при 8200 прекъсвач а по оборотомер показваше към 8500 ама то винаги лъже стрелката... Както и да е отклоних се ДА върши работа тоя сетъп само дето ше ти писне да превключваш градско че тея скорости къси ли къси ама.... кефа цена няма :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компромисният вариант е ЦРХ-сови предавки и файнъл 4.250.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с къс файнъл доста ще ми се намали максималната скорост?! :P С такъв на 4.437 каква ще ми е максималната скорост, някой знае ли? :)

Ползвай ей тази шукария, http://www.teammfact...mission+1+%26+2 предавателните числа, можеш да извадиш, от темата за кутии в полезни технически. Задаваш размер на гумите, лимит на оборотите, предавки и главно предаване(final drive) и си ти човека :huh: Даже и графика ти вади. Отделно, ако искаш да видиш при 3000 rpm, с каква скорост ще се движиш, на пета примерно - задаваш rev limit 3000... Редактирано от LAMER
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми при мен прекъсвача е на 8200рпм по оборотомер!Сега ме осветлиха, че кутията от фейсливтова Д13ка с файнъл 4.435 някаде, била най-късата фабрична такава и щяла да ми дойде добре! Вие как мислите, такава или от ЦРХ (какъвто беше първоначалният замисъл)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да даде пример за реална сглобка на някаква подобна кутия за стартове? Предавателни числа и файнъл, както и от какви кутии е събрана?Мерси предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се провери но според логиката фейслифтива д13 ще е с 4.4.. ама пък предавателните числа на скоростите ще са по-дълги и според мен пак ще иска пипане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако кутията ти е с хидро съединител, д-13 кутия ти върши перфектна работа, и би изглеждала по следния начин: макс мили в час на 7500 ограничител1-ва 3.25 35.712-ра 1,9 61.083-та 1.25 92.844-та 0.909 127.665-та 0.702 165.31ФД 4.4375Теоретично има макс тази кутия, както е къса над 240 км/ч, а със 130 ще си с около 3800 оборота.п.п. грешка, 5-та трябва да е 0.750, което променя макса на 5-та на 154 мили/ч, при прекъсвач на 7500 и гуми 205/50/15 :) Ако си с кабелен съединител ,филма е друг, но щом караш S20 надали:P

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро, ако пасва на този двигател, си намери кутия от Б серия. Скоростите са най-къси, по това което гледам като информация.1st: 3.2302nd: 2.1053rd: 1.4584th: 1.1075th: 0.848Reverse: 3.000Final Drive: 4.400

Редактирано от Ryuugan
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и готов вариант зимаш си скорости от кончерто или роувър 216 лично съм броил скоростите са като на рекс но със с диф. 4.25 мисля че тези са най късите слагани някога на Д серия мотор 1-3,2502-1,9443-1,3454-1,0335-0,848диф. 4.25с една смяна на 5 с такъва от Д13 както е казал сако е добър вариант и малко компромисен ако и се сложи диф. 4.4 не знам как ще се кара много къса ставааз съм на моята А9 ка с скоростите на Д13 и при мен на 3 та всичко свършва :)

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро, ако пасва на този двигател, си намери кутия от Б серия. Скоростите са най-къси, по това което гледам като информация.1st: 3.2302nd: 2.1053rd: 1.4584th: 1.1075th: 0.848Reverse: 3.000Final Drive: 4.400

Мхм, ама на К20 е още по хубава. Само дето ще му вършат работа само ако си прави кисело зеле .... Реално ако си с такава кутия, каквато казваш си слагаш 3-та и 4-та от двувалова Д-серия и си караш. И една 5-та ако си намериш 0.702 да е по-поносимо за дълги пътувания. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално ако си с такава кутия, каквато казваш си слагаш 3-та и 4-та от двувалова Д-серия и си караш. И една 5-та ако си намериш 0.702 да е по-поносимо за дълги пътувания.

Такъв беше първоначалният замисъл, но не мога да намеря, предавателните числа и файнъла на моята S20 кутия, за да видя каква ще е разликата, спрямо сега и спрямо другите варианти! Някой ако ги знае да пише ако може!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са на д13-ката след фейса:1st gear:3.250 39/122nd gear:1.900 38/203rd gear:1.250 35/284th gear:0.909 30/335th gear:0.750 36/27Final drives:4.437 А това са тези, който ти препоръчвам:3rd gear:1.346 35/26 4th gear:1.033 31/305th gear:0.702 37/26

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази трябва да е твоята, ако е С20 от д15:1992-93 Civic EX (EG3) 1992-95 Civic LSi (EG4, EG8, EJ2) Type : S20 1st : 3.250 2nd : 1.900 3rd : 1.250 4th : 0.909 5th : 0.750 FD : 4.250 Тази е от фейслифтова д13:1994-95 Civic EX (EG3) Type : S20 1st : 3.250 2nd : 1.900 3rd : 1.250 4th : 0.909 5th : 0.750 FD : 4.437 Тази е от двувалов рекс:1988-91 Civic 1.6i 16 (ED7) 1988-91 CR-X 1.6i 16 (ED9) Type : L3 1st : 3.250 2nd : 1.944 3rd : 1.346 4th : 1.033 5th : 0.878 FD : 3.888 Едновалово кончерто:1989-93 Concerto 4D GL, 1.5i, 1.6i (HWH, HWM, HWY) 1989-94 Concerto 5D GL, 1.5i, 1.6i (HWH, HWM, HWY) Type : P7 1st : 3.250 2nd : 1.894 3rd : 1.259 4th : 0.937 5th : 0.771 FD : 4.437Бавно стоплям :ebanjeee:

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, като гледам тия нищожни разлики, мисля да се ориентирам към следния сетъп:Моята S20 кутия + 3та 1.346 и 4та 1.033 (от Рекс) + файнъл 4.437 (щото моя май е по-малък)! И + евентуално 5та 0.702 (Д13) :ebanjeee: Кажете ако нещо греша!П.П. Благодаря на всички за помощта! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д13 не е такава 5тата скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлично си се ориентирал, само 5-та е 0.750, и на д13-то и твоята:ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е още по-добре, тогава 5та си остава моята! :thumbs1: Сега остана само да измисля как да набавя поотделно предавките от Рекса и файнъла от Д13!? ;):ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа...като си купиш 2 кутии :ebanjeee::thumbs1:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлично си се ориентирал, само 5-та е 0.750, и на д13-то и твоята:)

0,750 за D13B2, и за Сивик D16Z9 (купе EJ1). Неговата трябва да си е 0,702 ако наистина е от D15B2 кутията (което е и по-добре за икономично каране извън града) :) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш 2-3 кутии, като повечето от нас, които сме редили кутии :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи обаче на д15б2 кутията е с файнъл 4.05 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 различния мнения до сега за файнъла на S20 Д15Б2 - 4.25 / 4.437 / 4.05 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S20 си е означение на кутия от 5 ген, както S40 при 6-та,L3 при 4-та ген.Просто от там въобще не можеш да разбереш каква е :) Най добрият вариант е отваряш и четеш броя на зъбите.Другият вариант, но не е 100 процента сигурен е ,поглеждаш до лявата полуоска(късата)има една щамповка, А000 или В000 ,ако е втората има вероятност да е 4.25 файнъл,и предавки от малък втек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго, 100% сигурно, е че файнала не е 4.4375! Най сигурно, както каза колегата, отваряш, броиш, и тогава слагаш, и тогава си 100 % сигурен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа ясно! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно колелата на кутия от Д13 не са ли оразмерявани за по-малки натоварвания?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нареждаш скоростите от 1 до 4та от рекс, взимаш 5та от 88-91 CRX HF .694 възможно най-късата за Д-серия праскаш един файнал драйв на GREAR-X 4.70 и си ти човека :) С 3000 оборота на 5та ще си със 103-4 км

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хидро кутия става ли този номер ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спецификация ги дават на ЗЦ кутиите ,но щом от хидро се взема финал, защо и този да не стане ... на геар екс има и афтърмаркер скорости с доста добри предавателни числа ама то една наредена кутия става майка си и баща си :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Не разбирам от предавателни числа но мога да ти кажа от опит при мен как се получи съвсем случайно.Взех че си счупих скоростната кутия :) аз съм със D14A4 не знам каква е кутията по принцип.Сложих си една кутия (чисто гола без диф,полуоски абе гола) една,някъква,от някъде,не знам каква(в последствие се оказа че е от d13).Разлика.....ми все едно си сложих друг двигател с турбо мурбо и тем подобни.всичко много хубаво нали ама до 130-140 максимум с 1230900000 оборота (7200rpm).След което реших че кеф,кеф,смех, така не може.И си взех една от D15 пак така голичка колата заспа вече набира на всички предавки 1ва-45,2ра-90,3та-135-140,4та-185(някъде)5та-за малко 230.Всико това се прави със гуми:185/65/14,гориво:поне така пише 100октана,местото е :Пловдивската магистрала на път за София след стръмното спускане преди карулката пак има наклон ама не знам какъв.Надявам се да ти е от полза това.Поздрави и успех в това което искаш да постигнеш! ;):) :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се съмнявам, че стандартната Д13 е ограничена до 130-140 на 7200.Също се съмнявам и с Д14 за малко да стигнеш до 230.Може и аз нищо да не разбирам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нареждаш скоростите от 1 до 4та от рекс, взимаш 5та от 88-91 CRX HF .694 възможно най-късата за Д-серия праскаш един файнал драйв на GREAR-X 4.70 и си ти човека :( С 3000 оборота на 5та ще си със 103-4 км

.Мисля,че повече информация няма да ти е излишна-аз също на 3000об. на 5-а съм с 107км./ч.Двигателя е Д14а2 с кутия 1М със следните стойности:1-3,25,2-1,761,3-1,172,4-0,909 и 5-0,702 с FD 4,437,колата е ,,мома англичанка''.Не мога да кажа до прекъсвач какви са резултатите,защото това не е моя стил на каране,но си ускорява много добре:( .Дано съм бил полезен:( .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми е интересно, ще става ли за каране това, което съм запланувал с ЦРХ-овите скорости и файнъла 4.437 :(:( Да не се окаже накрая, че файдата е никаква! Но докато не се пробва няма как да се разбере! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...