Jump to content
Spectator`

Колко оборота трябва да поддържа?

Recommended Posts

Като я запаля при студен двигател и ми се струва че държи доста високи обороти (1500-2000) това нормално ли е или има някакъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първо напиши за какъв двигател става въпрос..попринцип нормалното е около 1500 +-200 оброта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта хонда сивик 6ген също държи високи обороти между 1500-2000 докато загрее ( на старите коли се дърпаше смукач ) мисля че е нормално да е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да нормално е с автоматичен смукач е и пали на толкова след това постепенно падат докато загрее двигателят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напълно нормално е споко:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро питах и четох за същото и се оказа, че е нормално за Хонда. Не можах само да разбера, защо така са го решили, като обикновено при другите марки са около 1200 об/мин. Ако някой знае защо е направено да държи по-високи - моля да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро питах и четох за същото и се оказа, че е нормално за Хонда. Не можах само да разбера, защо така са го решили, като обикновено при другите марки са около 1200 об/мин. Ако някой знае защо е направено да държи по-високи - моля да каже.

Важно е да падат бързо.На един нов Ситроен С4 с дигитален об-мер и в най големия студ държи 1000 об./мин.първоначално,и въпреки това гори повече от моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят crx също ги държи същите обороти :) както е и нормално, когато е загрял да са 900,

Редактирано от İzverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при ниски обороти има по-слабо мазане, маслото е гъсто (студено) по-добре да са високи оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта държи студена 2200-2500 това нормално ли е ? (B18C)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята D15Z6 като е студена 1500об/мин. постетпенно падат, напълно нормално е както, някои от колегите вече споделиха от автоматичния смукач е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичния смукач е от 1200 до 1500 , ако е повече според мен нещо не е наред .... Някоя добавка за почистване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията :) . Става въпрос за сивик 6г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :cool: Аз имам D15z6 и при мен се получава нещо друго...когато колата не е загряла и държи околко 1200-1500 оборота,падат до 500-600 и веднага се качват до 1200-1500 отново... същото се случва и когато е загряла .. от 700 падат до 500 и се качват отново.... някъкви идеи ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети ли ти оранжевата лампа за грешка ?Ако свети - прочети гешката, ако не свети свали и почисти моторчето за празен ход.УСПЕХИ:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) Аз имам D15z6 и при мен се получава нещо друго...когато колата не е загряла и държи околко 1200-1500 оборота,падат до 500-600 и веднага се качват до 1200-1500 отново... същото се случва и когато е загряла .. от 700 падат до 500 и се качват отново.... някъкви идеи ? ;)

Свети ли ти оранжевата лампа за грешка ?Ако свети - прочети гешката, ако не свети свали и почисти моторчето за празен ход.УСПЕХИ:cool:
Не свети.Случва се при тръгаване/спиране в задръстване примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш и почистваш EACV-то(моторче за празен ход,смукач:cool:това са му другите имена по форумите).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моятя държи около 1500-1600 но за малко 1-2 мин. След това започват да падат 1200-1000 и после всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,,Автоматичния смукач,, може да се регулира-елементарно е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студено време (и двигател) е нормално да държи 1500 +/- . При топъл двигател нормалните обороти на бензиновите са 900. Ако са по-малко имаш проблем, ако са повече от... 1000-1100 - пак имаш проблем! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студено време (и двигател) е нормално да държи 1500 +/- . При топъл двигател нормалните обороти на бензиновите са 900. Ако са по-малко имаш проблем, ако са повече от... 1000-1100 - пак имаш проблем! Публикувано изображение

 

Мм не.При загрял двигател държи 700

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли трепери двигателя на 700 оборота ??? Не съм виждал до сега кола с толкова ниски обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е д15з3 студена поддържа точно 1500 и за около 3 мин падат на 800-850

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си почистих дросела ми държеше около 1800 студена и падаше до 1100 и нещеше повече но покарах така и се оправи сама и сега всичко си е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли трепери двигателя на 700 оборота ??? Не съм виждал до сега кола с толкова ниски обороти.

Толкова им дават и по каталог на доста Хонди. При мен D15Z8 по каталог оборотите на празен ход трябва да бъдат 750+-50 (т.е от 700 до 800об/мин) :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B2- студен мотор, 1500 об/мин, като загрее 800-850 об/мин след почистено EACV, не требва стрелката да се колебае, трябва да стои като закована поне моита е така, мисля че тва е нормално положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоже ли да ми кажете къде се намира стъпковото моторче ако може и снимчица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586&st=0&p=1057184291&hl=eacv&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057184291 Почти на всеки модел е на различно място , общото е че се намира на всмукателния колектор ... чисти се за 10 мин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така като е студен двигатела 2000 оборота като загрее пада на 900, понякога дори на 500-600 и започва да тресе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички сивикчета го има този проблем. Тонове информация има из форума за това. Така че спектатор не си единствения :) По-добре потърси и сравни. :)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...