Jump to content
doorshs

На реални километри,една баба я кара!

Recommended Posts

В германия ;) Прочетете за българските специалисти ;) ,и какво правят в белите държави против тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това не е от вчера, 80 процента от собствениците на автокъщи в Германия не са цвете за мирисане, всякаква сган.Най-интересно е тук в България, как е възможно коли от 2 до 32 години да са на пробег между 120000 и 170000 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като гледам автомобили в мобиле.де особено ако е немска марка коли под 250-300 000 трудно се намират.Хората не се шегуват карат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ви е срам да се оплаквате... В България караме най- запазените коли ;) Обяви в мобилето с коли над 200к км. се считат за екзотични. ;)

Редактирано от Dimiter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 700 000 до "реалните" 155 000 ! Не си играят :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами карат. Имам познат германец. Живее на 170 километра от Мюнхен в китно селце, в китна къщурка на 3 етажа, с цветна градина и 2 гаража. Кара той Аudi A4, двулитров дизел, всеки ден на работа до Мюнхен. И казва, че много от хората в селцето са така - хем спокойствие и чистота, хем за един час по четирилентовия аутобан стига като настъпи Аудито си стига до работата. Това са по 6 хиляди километра на месец. На година по 70, МИНИМУМ. Твърди, че има хора, които правят по същата схема по 150 на година, тези дистанции с тяхната инфраструктура за нищо я нямат. Прави ли ви впечатление за 10 бинки в България каква перфектна кола висок клас може да се вземе, с всички екстри, с "реални километри" - 100 до 150 хиляди. А в mobile.de от частно лице за 5000 евро същия модел не можеш да го намериш или е на 300 000км или е без екстри или е 2-3 години по-стара. Как става тоя номер... Еми взимат от моргите нещо, което се разпада, сменят му ударените ламарини, пудрят го, делят му стойността на километража на 3 и става нов внос на Горубляне. Да ги ловят, да ги затварят, но то нисшата им се създава от хора, които гледат километража, а не състоянието на колата. Как може да седнеш в автомобил на "100 000"км, на който колана сам не се прибира, протъркан е пода пред педалите от обувки, цифричките на скоростния лост ако са били рисувани ги няма... Свежата кола се усеща, старата изхабена кола колкото и да я пудриш си личи. Но като отиват там и купуват първото за което им кажат, че е перфектно и малко карано, ще има хора с такива морални ценности, че да не им е съвестно да ти обещаят света под формата на кола за 5000-10000лв

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и тук идва на малко километри със сервизна книжка в перфектно* състояние. Продавача разпалено обяснява как автомобила на практика бил съвсем нов и едва ли не и бензина в резервоара му е оригинален, от завода. Какви афтумубилье има просто се плаша... директно за продажба в имоти.бг. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф, поредната причина, да те е срам да кажеш, че си българин в чужбина....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми прочетете някой от темите там съм казал кола от Германия и Австрия НИКОГА .Имам приятел който често ходи до там и аз чат пат съм ходил с него и впечатленията са ми точно такива 10г дизел висок клас под 600 000км няма никъде на територийте на тези държави .Швейцария е страната за кола 2 ра употреба даваш пари но знаеш какво купуваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние (БЪЛГАРИТЕ) си купуваме коли на 20г (макар и хонди) и се заблуждаваме че са на 119 000 км да има и такива ,но не и в Германия и не за тези пари .И тъй като в този живот ще имам уникално запазен рекс B16 а дал господ и siR JDM GLASSTOP и преглеждам чат пат обявите ето 1 пример за горе долу запазен екземпляр http://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details.aspx?id=12153203 Нека да сме реалисти все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявай, но какво като е на 600 000км, ако е добре поддържана? Според мен правилното е никога кола от търговец, а само от частно лице, независимо от държавата.А за тази новина даваха репортаж по RTL преди месец - http://www.rtl.de/medien/information/rtlaktuell/1473d-a3cf1-51ca-22/kampf-gegen-die-tacho-mafia.htmlМежду другото в немската новина съобщиха, че сред държавите с манипулирани километражи от хванатите е и Швейцария :rolleyes: .

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много як CRX! Мен лично обаче ме съмнява, че за почти 20 години са му навъртяли само 128 хил.км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не съм казал ,че и в Швейцария няма шашми ,но са доста по-малко.Колкото до 600 000 те км са доста повярвай ми дори и за камион който е изчислен до1.5млн км.Във фирмата която работя и на 2 та камиона на 600 х км им се скапаха куп неща представи си го на кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко купища пари да е кола в ниския клас на 20 години? Осъзнайте го Хонда, каквато и да е, е бюджетна марка. За това и НСХ не можа да измести Ферари, която си е чиста имиджова марка, защото никои не иска да плати пари колкото за едно Ферари или Порше и да кара Хонда - не никои, но малко са такивата, които са си я купували, при това заради качествата й - тя ги е имала, а не за имиджа - имидж на хонда - производител на евтини семейни автомобили, макар да е струвала реално по-малко от Ферари и да е суперкар. Не може да правиш и успешни пазарски колички и успешни суперкарс. Хората винаги ще свързват марката с пазарските колички щото са милиони. Ако НСХ се произвеждаше под шапката на малка независима компаниика, да кажем Муген, щеше да е хит, защото щеше да има ексклузивитет.Та колко да струва малка сапунерка на 20 години със сравнително потентен мотор, произведена от производител на пазарски колички?Ето една със обожествявания гластоп: http://pistonheads.com/sales/2632869.htm - 6500лв. Някой!?!

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм по писането но аз пуснах темата и ще се наложи. Темата беше ,че по принцип човек който си купува кола на 10г на 120х км е наивен.А за рекс или маняшка кола от друга марка (но другите не ги знам като модели) под купища пари имах впредвид кола БЕЗ НИКАКЪВ автърмаркет по нея с всички JDM аксесоари подържана в безупречно състояние на под 100 000 км си стоя зад убеждението че е почти безценна . Не се заяждам просто това е мое мнение и все пак под купища пари за рекс в това състояние разбирайте до 20х лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си купих прелюда преди 4 години от Стамен(BOSS HOGG)По точно се чухме с него докато беше в Германия и буквално го изнудих да ми го докара :) на ход от германия.Километрите бяха 141000.В първия момент се зачудих,но по това как изглеждаше купето,интериора и двигателя,си бяха напълно реални.Просто всичко в колата миришеше на ново,не на ароматизатор.А и вярвай ми няма кой да ме излъже за боядисване или мотор.Така че всичко е на късмет.Винаги излизат и такива коли просто вече са рядкост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има и изключения -но са по скоро огромен късмет и на мен ми се е случвало веднъж с 1 кола и се чудих дали съм наивен или късметлия и се оказа 2рото но не беше Хонда за съжаление вече надали ще попадна на толкова запазена кола (беше от Италия)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарик,малко се омешаха нещата.Колко да струва една сапунерка на 20г.?Зависи.Може да е Опел Корса на 20,а може и ЦРХ.Няма да са на една цена май...И двете са нисък клас,нали?Тази която си посочил в линка не струва толкова.Само помисли.Цената и предполагам е в английски лири.Само тя по курса днес е 7х.лв.Като сложиш докарване,регистрация и цялостно обслужване,май ще иде на 9х.лв.Странно,нали?И по ирония на съдбата както съм забелязал аз в краткия си и безсмислен живот,най-надъханите маниаци най-често са и най- безпаричните.Тъй че не очаквай тълпа психопати да скочат в автобуса за Англия и тук да се наводни с джидиемки. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал съм цифрата в предния пост: 8500лв съм искал да напиша. Извинявам се!За маняците и безпаричието съм съгласен :)Не казвам че няма емоция или че няма кои да ги оцени такива коли, но една птичка пролет не прави. Аз под купища пари и рядък и ценен автомобил не разбирам това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива малко карани коли,на много години.Аз съм свидетел за една Хонда 91*от Австрия,автоматик,на 55 000 км,вкара я мой познат 2006 год.,продаде я за 3000 лв.И човека дето я взе още я кара без проблеми,дори ангренажа го чака до 100 000 и тогова го смени.Прави само ламарини,но това е Австрия.Историята за това от къде съм сигурен че е била на 55 000 няма да разказвам,защото пиша много бавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 90% от хората, които купуват кола 2-ра ръка от България, знаят че километрите не са реални. Но си представете какво ще бъде изражението като вместо 150х км видим 550х км. Там е работата...Иначе какво излиза - в Германия много ги карат, в Италия не ги поддържат, щото са мърлячи, май остана Швейцария. Имам удоволствието да работя с швейцарска техника и специалисти - какво да ви кажа: това са Европейските Японци!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светът ще свърши но наивниците не :cool: Оригиналният ангренажен ремък се сменя на 100 хил. или 5 години което настъпи първо ;) Ремък на 20 години си е доста опасно :) Не напразно хората не дават гаранция след 5 -та година от живота на ремъка.Тези препоръки не са от прещявка а заради галванизацията на каучука ;) В Австрия или другаде да не мислите че живеят задръстеняци :lol: Мен лично не ме е страх от карана кола а от такава която е стояла ;) Заблудата е най добрият лек :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това говорих и аз че Швейцария е европейската Япония само дето има планински райони и отам колите са с проблеми от към ръжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българина обича да го лъжат и заблуждават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги преместих другата тема която беше пусната от kembo тук.

 

Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично също нямах доверие на българските търговци,затова се свързахме с горе-долу познат човек в Италия,който отиде на място да види Хондата.Обявата беше за 4000 евро,но човека свали до 3000. Платихме на фирма,която докарва коли до БГ 300 евро и колата си дойде на 116 хиляди.Има си сервизна история и всичко.Карала я е жена и имаше доста ужулвания,но засега да чукна на дърво нищо не е излизало.Съветвам всичките ми приятели,които си купуват коли така да правят.Имаше един случай един си взе Ауди а 3,98 година с 4 врати от FUTURAUTO за 7500 лева.Така и регистрира я в кат и на път към вкъщи колата издаде много странен звук и отзад много черна пушилка.Дойдоха познати майстори и се оказа (понеже не съм много компетентен може да се изкажа грешно) мисля че се бяха изкривили буталата..Добре че са му роднини и ремонта излезе САМО 900 лева.Не се е занимавал да се разправя с онзи в автокъщата,нямате си представа колко неща още след това се появиха - прецакаха се ел. стъклата,свееше по едно време лампата на ейрбега,уплатнението на врата се прецака и при дъжд течеше вода,отделно нямаше кора под двигателя, при сваляне на акумулатора трябваше да се земе радиото там за някакъв номер за разкодиране и то нещо не беше в ред,дръжката на вратата почна да й пада пластмасата,в момента май не се сещам за други проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...