Jump to content
Akso

B16A2, Honda и някои други мотори

Recommended Posts

Здравейте! :)

В последно време нещо съм се навил на една колица, фен съм на Хонда от около 2 годинки, но преди нямах никаква представа от автомобили...

В момента карам Мицубиши Галант 2.0 136 hp, но аз винаги съм имал страст към спортните коли и ето че това ме гложди непрекъснато... мисля, че съм се спрял на Civic 6 gen VTI, макар че до колкото съм запознат 5-та ген със същия мотор вървят повече...

Съвсем на скоро започнах да ги чувам работите и открих топлата вода относно въртящия момент.. иначе казано най-сетне разбрах за какво иде реч... все пак имам въпроси... става въпрос за следното сравнение, макар да знам, че много хора ще ми кажат, че не е особено справедливо...

Преди всичко искам да кажа, че не целя никакви спорове, а да достигна до решение на базата факти!!

Става въпрос за отрочето на опел - Астра GSI... знам че ви е писнало да се говори за това, но както съм виждал на "селските гонки" във Варна, а и от много форуми.. въпросната GSI-ка бие нашите VTI-ки... ( говоря за 6-та ген )

Ето и характеристиките на двата мотора ( говоря за 150-та GSi )

 

Honda Civic VTI 1.6 - 160 hp (119 kW) @ 7600 rpm & 111 lb-ft (150 N·m) @ 7000 rpm

 

Opel Astra GSI 2.0 - 151 hp (113 kW) @ 6000 rpm & 145 lb-ft (196 N·m) @ 4800 rpm

 

до колкото съм чел по независими и не толкова независими форуми Астрата тежи със 100 кг. повече от Сивика 6-та ген. с 10 hp е по-малко както се вижда и при това бие VTI-та на късата отсечка... при това убедително! Разбира се трябва да посочим това, че единия мотор е 2.0 кубика, а другия е 1.6 - т.е. те не са в един клас и не би трябвало да се сравняват... Плюсовете които виждам при Хондата са: че е клас над опела разбира се (двете марки нямат нищо общо освен, че правят автомобили), удобството на Civic-a и дизайна пред този на Astra... и ключовия елемент за избора ми - това, че си е къде къде по-икономичен за това което предлага :). От друга страна Астрата върви повече и има далеч по-голям потенциал за ъпгрейдване... смятам че това са факти, ако някой не е съгласен нека ме поправи... Не целя спорове както казах, приемам всякакви критики... Аз лично GSI няма да си взема защото не ми харесва как изглежда... Основния ми въпрос е указва ли толкова фрапиращо ( както мисля ) въздействие тази разлика във въртящия момент и достигането му в къде къде по-ниски обороти?

Някъде казаха „ Мощността продава коли, но въртящия момент печели състезания!” Не мога да си обясня защо всички Хонди ги правят така високо оборотни и защо аджеба трябва да достигат " жалък " въртящ момент в толкова високи обороти? Смятам, че това им намаля доста шанса на късите прави... :)( Каква е нуждата да докарват К.С. от по-високи обороти и по-малък въртящ момент.. ( kW = rpm * torque * konstanta ) Повечето добри автомобилни компании се целят именно в максимален въртящ момент колкото се може по-рано и с колкото е възможно по-голям диапазон...

Жалко е че от гледна точка на човек който иска " вървяща кола " може би всеки който не е фен би избрал GSI-та...поради причината, че този мотор специално може с доста по-малко пари да се направи много по-добър от този на хонда... в заключение искам да кажа, че в момента точно гледам доста и разхода въпреки, че това е смешно за човек който иска колата да върви, но пък утре може да реша, че искам доста по-бърза кола и разхода да не ми е приоритет.... за това питам се трябва ли да преустановя плановете си към друг автомобил... ( явно от друга марка ) или има хляб и тук? Силно се надявам да бъда критикуван в рамките на нормалното... :) Благодарен съм ви предварително:)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си обясня защо всички Хонди ги правят така високо оборотни и защо аджеба трябва да достигат " жалък " въртящ момент в толкова високи обороти?

Ами колко въртящ момент да изкарат от малка кубатура и N/A ?

Смятам, че това им намаля доста шанса на късите прави...

Ами предполагам като са проектирали мотора не са го мислили за дръпки от по 100 метра по улиците. Даже и състезания няма такива, правят се на 402м. Силата на Хонда е по-скоро на писта а не на драг.

всеки който не е фен би избрал GSI-та.

Ами да - ако я взимаш само да даваш газ си вземи една такава, защото частите йм са като че ли по-евтини.

От друга страна Астрата върви повече и има далеч по-голям потенциал за ъпгрейдване

Какъв е по-големият потенциал за ъпгрейдване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглото им е абсолютно еднакво,а сивика е 158к.с.(не съм"разбирач"това съм чел).При коли с близки мощности има много по-голямо значение какво е задкормилното устройство:)Де не говорим за състояние на автомобила гуми гориво...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека явно е решил, че астрата е по-бърза, по-мощна и с по-голям потенциал за ъпгрейдване. Незнам тогава защо пусна темата. И аз не се заяждам но според мен в стоков вариант Astra GSI c20xe е доста по-слаба от CIVIC VTI на 400 метра :) :) :) Астрата в стоков вариант е по-скоро съпоставима с малкия втек...125 коня.А относно въртящия момент от опел са сложили доста по-дълги кутий за да го утрепат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От друга страна Астрата върви повече и има далеч по-голям потенциал за ъпгрейдванеКакъв е по-големият потенциал за ъпгрейдване?Ами според бедните ми представи един мотор с по-голяма кубатура "държи" повече на ъпгрейдване... в случая 2.0 мотора.. специално C20XE на GSI-ката спокойно може да и се сложи една турбинка... защото това което знам - мотора C20LET който е 204 hp е същия C20LET обаче с турбина... на GSI-та можеш и чип да и сложиш и валове като смениш... отива доста на горе... сякаш този 1.6 не може да го докара до там... така мисля, към това ме води логиката от 1.6 колко ще изкараш? и най-вече... колко ще издържи?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"доколкото съм чел по независими и не толкова независими форуми Астрата тежи със 100 кг. повече от Сивика 6-та ген. с 10 hp е по-малко както се вижда и при това бие VTI-та на късата отсечка..."АСТРата В никакъв случаи не е по тежка от сивик ВТИ 6 ген ТОЧНо обратното по лека е поне с 50-60 кг.Астрата тежи точно колкото 5 ген ВТИ хеч.!99% съм сиугрен че сток 6 ген вти е по бавно от астра ГСИ ( при 5 ген нещата седят точно обратното).Въртящия момент не играе Лично според мен роля за 400 метра (къси отсечки) , Също така б16 не остъпва по нищо на Ц20 хе във висока скорост и двете вдигат 230-40 (Ем едната има доста повече въртящ момент )Може би разлиакта е във еластичноста на дадена предавка и дотам !.Ами според бедните ми представи един мотор с по-голяма кубатура "държи" повече на ъпгрейдване... в случая 2.0 мотора.. специално C20XE на GSI-ката спокойно може да и се сложи една турбинка... защото това което знам - мотора C20LET който е 204 hp е същия C20LET обаче с турбина... Познанията ти верно са доста бедни. :) (ако беше както казваш всеки втори щеше да кара Ц20ТурБоЕ :) :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега аз да ти кажа мой човек, вземи си едно х22 и проблема ти е решен - по ефтин е от б16а2, за вървежа не съм карал нито б16, нито х22 (2.2 мин 185 коня) и няма да се изказвам, ама ти пак си направи една сметка.Тоя опелския двигател е оферта в кадет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земята вика хората с "хонда очила" :) 6ген няма никакъв шанс с/у ХЕ. Тунинга на опела е доста по-евтин. Резултатите който аз съм виждал са доста по-добри от ВТЙ. И двете коли в стоков вариант са зле, така че не обмисляй варианти от сорта "ще си взема такава и ще си я карам стокова".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според бедните ми представи един мотор с по-голяма кубатура "държи" повече на ъпгрейдване... в случая 2.0 мотора.. специално C20XE на GSI-ката спокойно може да и се сложи една турбинка... защото това което знам - мотора C20LET който е 204 hp е същия C20LET обаче с турбина... на GSI-та можеш и чип да и сложиш и валове като смениш... отива доста на горе... сякаш този 1.6 не може да го докара до там... така мисля, към това ме води логиката от 1.6 колко ще изкараш? и най-вече... колко ще издържи?

Нещата които си написал могат да се направят на всяка кола, а относно идеятата ти колко може да се изкара от 1.6, отговора е бая. Хората от малкия втек вадят по 4-500 (че и нагоре коня), хонда имат страхотни двигатели с тонове aftermarket части. Само за протокола ще отбележя, че има и 1.6 стокова хонда 185 коня, без турбо и други подобни екстри. В общи линии всички коли подлежат на подобрения, като при японеца нещатата стават доста добри (не говоря за хонда конкретно, а като цяло за японските спортисти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 има такъв голям потенциал в атмосферен вид, че чак не ми се говори! Има много проекти с валове, бутала, мутала и др., при които мощността достига около и над 250hp, ама това е отделен въпрос. Тук има доста хора, които са ги разглеждали и знаят за какво става въпрос. Ето един линк, за да се увериш, че от 1.6 атмосферен мотор може да се изкара страхотна мощност, която при германските бангии с червен сектор на оборотомера започващ от 6000 оборота е просто мираж [ЛИНК]Ако искаш да си купиш Хонда - ще си купиш Хонда. Това е положението. Не подценявай VTEC двигателите. Те са уникални. Само, че трябва да се докоснеш до такова нещо и да прочетеш повече. Повечето хора си мислят, че VTEC е надпис (като GSI или GTI)...ама е нещо далеч различно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 има такъв голям потенциал в атмосферен вид, че чак не ми се говори! Има много проекти с валове, бутала, мутала и др., при които мощността достига около и над 250hp, ама това е отделен въпрос. Тук има доста хора, които са ги разглеждали и знаят за какво става въпрос. Ето един линк, за да се увериш, че от 1.6 атмосферен мотор може да се изкара страхотна мощност, която при германските бангии с червен сектор на оборотомера започващ от 6000 оборота е просто мираж [ЛИНК]Ако искаш да си купиш Хонда - ще си купиш Хонда. Това е положението. Не подценявай VTEC двигателите. Те са уникални. Само, че трябва да се докоснеш до такова нещо и да прочетеш повече. Повечето хора си мислят, че VTEC е надпис (като GSI или GTI)...ама е нещо далеч различно.

Признавам VTEC-a уговорил съм след месец като се върна от чужбина да покарам една VTI-ка 5 ген... та да видя за какво иде реч :) най-вероятно ще се влюбя аз... харесвам си ги аз хондите... :) сложна е моята... имам твърде много претенции :) оглеждам се за нещо леко, разбира се и повече от 7 бонки не ми се харчат... търся една идеална среда, но ще видим на какво ще се спра... Доминико е прав за опелския мотор в кадет, но пък аз кадет не мога да си представя да карам... грозна работа, даже много... и не се опитвам да сравнявам двете коли за да избера една от тях защото както казах GSI няма да си взема... интересуваше ме цялата работа около този въртящ момент... защото извода който си правя е че именно на него се дължи надмощието на GSI над 6 gen VTI ( стокови ) Благодаря ви много за мненията, ако някой може да предложи нещо друго което да тежи около 1000 кг ще ме зарадва, че доста се заинтересовах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти предложил да погледнеш CRX или сивик 4 gen VT които са с B16A1 ама като имам предвид, че гледаш 6 ген, въпреки че знаеш, че 5 ген върви повече, явно търсиш нова кола, и такива стари бангии не те интересуват :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Друго което аз се сещам е CRX има го със 124коня(D16z5,D16a8), 131коня(D16a9) и със 150коня(B16A1).

Редактирано от fakel4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...оглеждам се за нещо леко, разбира се и повече от 7 бонки не ми се харчат...интересуваше ме цялата работа около този въртящ момент... защото извода който си правя е че именно на него се дължи надмощието на GSI над 6 gen VTI ( стокови ) Благодаря ви много за мненията, ако някой може да предложи нещо друго което да тежи около 1000 кг ще ме зарадва, че доста се заинтересовах :)

За малко над 7 бонки ще те уредя и с въртящ момент, и с VTEC, и с 270кг. отгоре. И толкова ще те радва, че ще напишеш специална тема: "Никога не сравнявай Хонда с Опел, че много смях пада" :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въртящия момент при опел е в резултат на по голямата кубатура - просто е. Нито едната от двете не е спортна кола, това трябва да е ясно! За това и няма смисал колата да е на макс през жялото време - тук е и преимуществото на ВТЕК мотора, така а се каже: "знае 2 и 200". Не съм съгласен с Терориста, че и двете са "зле", напротив и двете предлагат доста приятни моменти и ангажираност зад волана, пак казвам това не са спортни коли, но съм съгласен с него и е прав, че тунинга при Астра ГСИ е по-евтин, поради това че е по разпространена и доста по-евтина. Добре туннгованите японски бегачки все още са си малко екзотика по тези географски ширини. Факт е че 6ген е най тежката от Сивиците с б16а/а2. Астра ГСИ(Ц20ХЕ) тежи горе долу толкова, колкото и Сивик 6 ВТИ, за това и 5ген върви повече. Сивика е по-нов, което не значи от само-себе си че е превъзхождащ. Ако не ги ползваш на максимума на възможностите им (да се състезаваш с тях)едва ли ще усетиш разликата от 10 коня или от 50 нютона.П.С. За 7000лв Сивик 6 ВТИ преди фейслифт ще си намериш, макар че в БГ има и някви аномалии на коли след фейслифт под тази цифра, като в европа почват от 4000 евро. За сметка на това за тези пари ще си вземеш 2 ГСИ-та.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

E аз под "зле" имах предвид спрямо какво могат да бъдат след малко пипване ... :) Пък за 7К нито ГСЙ е вариант нито 6ген ВТЙ. За малко повече човек може да си вземе Интегра ... няма място за сравнение с първите :)п.п. забравих да напиша: "малко повече от 7К" :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интегра за 7К само ако е десняк!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интегра за 7К само ако е десняк!

Ами тя баш истинската интегра е десняк. Може да питаш Стамен :)Аз не бих дал никога 7 бона за какъвто и да е Сивик, пък бил той и Тайп Р.За ГСИ не бих дал и 3к.Ако е за евридей каране ГСИ-то е по-приятен за каране. Б16-ката с тия умрели ниски си е мъка.Ако е за тунинг в българси условия от ГСИ-то може да се изкара доста повече за много по-малко пари.Стига сектанство, просто бъдете реалисти и да виждаме по-далеч от собствената си марка. Редактирано от hondю
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти предложил да погледнеш CRX или сивик 4 gen VT които са с B16A1 ама като имам предвид, че гледаш 6 ген, въпреки че знаеш, че 5 ген върви повече, явно търсиш нова кола, и такива стари бангии не те интересуват :)

CRX е първото ми желание, но ме спира проблема с ABS... свикнал съм да карам с ABS, а и колко и печен шофьор да си има ситуации които не успяваш да увладееш и се поотърваш със спирачката :) пък да се парзалям немам мерак, иначе най-много искам едно "мини-голямо" самолетче - CRX 160 hp :))del sol тежи... за мен е неудачен вариянт... не държа толкова на новото... просто да е запазено :) общо взето ми трябва нещо, което да е една средна работа... нито голяма бегачка, дето да ми изгаря заплатата за 5 разходки, нито пък нещо дето да ми е колкото галанта :) за това се замислям за тази VTI-ка :) сякаш балансира нещата.. не гори много, върви прилично :) няма да ме нервят вчерашни гъзари.... ейййй 1 Господ знае защо не са сложили ABS на CRX-a... да кажеш, че не е бил измислен... щууу тъй съ излагат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно сравнение. Наскоро с един приятел си сменихме колите за малко. Той кара корса с C20XE, аз купе с b16. Корсата наистина тръгваше много добре в ниските, въртящия момент си казваше думата. Пък и си вървеше над 7. Това което изненада приятелчето е, че хондата няма толкова малък въртящ момент колкото очакваше и също беше впечатлен от вървенето на мойта бангия. Като цяло неговата е по бърза естествено, освен че има що годе хубава генерация и чип все пак е 950 кг. срещу моите 1100 и генерация от д15 :) Разход ... там може само да ми завижда всеки с c20. Късите скорости на Б серията компенсират доста добре липсата на достатъчен въртящ момент в ниските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извинявам се че се отклонявам ама с какво по точно е по истинска като волана и е от дясно. Да не би другата да не се прави от японци на поточните линни, където се прави и тази с десен, или мотора и не е хонда, или окачването или салона не е същия. Разбирам колата изобщо да не се произвежда с ляв волан, ама случая не е такъв! Призоваваш към това да няма сектантство, но нима това което ти пропагандираш не е сектантство? Стамен какво да го питам, той ще си изрази субективното мнение, както правим аз и ти.По темата: CRX VT VTEC не е ли с АБС?

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да е с ABS.Това за EE8.

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е с ABS.Това за EE8.

А къде аджеба може да се намери такова бижу? из цялото немско мобиле не намерих 1 CRX над 150 hp с ABS... все del sol ми излизат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

JDM версиите на ЦРХ 2г. са с АБС.Всъшност и с доста екстри+по-добра версия на моторите от тези за останалият свят;) Ох,ама забравих,че са с десен волан-това е много гадно;) Аз лично НИКОГА не бих си купил такава кола-_-

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде аджеба може да се намери такова бижу? из цялото немско мобиле не намерих 1 CRX над 150 hp с ABS... все del sol ми излизат

Ами как ще намериш над 150кс, като те са по 150кс ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако съм подвел някого, винаги съм мислел че VT модела, европейския има ABS, ама ядец, само Японския.п.п. Policeman, ти си карай JDM type R, нека ти е гадно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ето други варианти за прилично вървяща колаТойота Селика http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11268746777081731&f1=detailsТойота МР2 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11299524198731245&f1=details..гледам има Прелюди с 2.2 двигател за продан в дизпазона пари който си решил,че може да заделиш имат си и НМ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако съм подвел някого, винаги съм мислел че VT модела, европейския има ABS, ама ядец, само Японския.п.п. Policeman, ти си карай JDM type R, нека ти е гадно....

а въпросния CRX EE8 има ли ABS? нищо не успявам да намеря... а така се зарадвах като ми казахте за рекс с ABS... Еди Ведър, благодаря ти за предложенията -_- Селиката... като цяло предпочитам следващия модел, ама май са си рядкост по-големите мотори...все по 140 са мисля иначе много ме кефят и като фаца ;) от друга страна пък май си натежават доста, тези дребните "пчелички" яко ще я късат по светофарите...Прелюда също съм се отказал именно заради това че тежи много.. иначе адски много ме кефи този 4-та ген... невероятен е ;)Търся нещо по-леко :P колко лесен щеше да е избора ми ако имаше рекс с ABS :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение, не искам да те ангажирам с него, но какво като няма АБС, качи се на рекс ВТ, покарай, пък тогава прецени, успех с търсенето на расова бегачка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш да не те късат по светофарите си объркал колите към, които се насочваш. Загледай Нисан ГТР, ЕВО 9, ВРХ, Супра, НСХ или нещо от сорта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение, не искам да те ангажирам с него, но какво като няма АБС, качи се на рекс ВТ, покарай, пък тогава прецени, успех с търсенето на расова бегачка!

Ами като няма ABS... простичко е. Както казах няколко пъти - веднъж се случва да не прецениш правилно или да се стреснеш и да се пързулиш като по някоя от пистите на пампорово... Какъв е смисъла на ABS? Щом са го измислили и го слагат по всички коли ( може и да не съм прав ) значи все пак има някакъв смисъл от него :) За мен е от значение...Към teror1staКолега, никой не е казал че целя да съм рейсъра на Варна... Не се надявам на такова нещо :) пропусна и 3000GT да кажеш...сякаш до момента си остава Civic 6 gen VTI :) най-вече заради приличния разход спрямо това което получавам, пък ще видим до колко ще я докарам като заискам да върви повече :)Колегата LAMER ми писа на лично с доста обемиста информация за което съм му благодарен... бих искал да запитам как стоят нещата около H22A и Civic 6 gen... възможен ли е суап-а, събира ли го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За възможен сигурно е възможен, но тоя мотор тежи много повече от Д или Б серията, които са във сивика. Зимата ще е много по-опасно да караш 6 ген с H22 от колкото ЦРХ без АБС. Ако ти се кара H22 просто си купи prelude с такъв :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За възможен сигурно е възможен, но тоя мотор тежи много повече от Д или Б серията, които са във сивика. Зимата ще е много по-опасно да караш 6 ген с H22 от колкото ЦРХ без АБС. Ако ти се кара H22 просто си купи prelude с такъв :)

prelude тежи :) за това съм се отказал... колко клипове съм гледал как го късат :) чак ми се е приплаквало... а относно това което казваш за H22 в 6 gen зимата.. не мога да разбера защо смяташ така? Принципно зимата ( когато има сняг ) не ми е приоритет да се дърпам из града :) карам си леко на 2000 оборота :Dако наистина е съвместим ще е супер :) една турбина в по-далечен план би свършила страхотна работа на този 2.2 200 hp :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За възможен сигурно е възможен, но тоя мотор тежи много повече от Д или Б серията, които са във сивика. Зимата ще е много по-опасно да караш 6 ген с H22 от колкото ЦРХ без АБС. Ако ти се кара H22 просто си купи prelude с такъв :)

prelude тежи :) за това съм се отказал... колко клипове съм гледал как го късат :) чак ми се е приплаквало... а относно това което казваш за H22 в 6 gen зимата.. не мога да разбера защо смяташ така? Принципно зимата ( когато има сняг ) не ми е приоритет да се дърпам из града :) карам си леко на 2000 оборота :Dако наистина е съвместим ще е супер :) една турбина в по-далечен план би свършила страхотна работа на този 2.2 200 hp :)
Kолега ,без дасе заяждам защо мислиш че 6-та вти има някакъв шанс срещу прелюд х22? (примерно стокови и двете)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не съм голям разбирач, ама по принцип един автомобил като го проектират, предвиждат горе долу да е равномерно разпределена тежестта на предницата и задницата. Като цялата тежест ти е отпред, а задницата е лека, доста лесно ще тръгва в завои. Освен това ще трябва да мислиш пак за спирачки, 262 ще са малки за този тежък мотор (това е мое мнение).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В този ред на мисли в частност зимата (височината от 8 до 10 см от земята) е доста малко, като за варна е малко кофти иначе всичко друго е доста добре.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаа (или бъдещ такъв), щом не е нужно колата да е много нова, за теб идеалният вариант е СИВИК 5ген хеч VTI B16A2! :rolleyes: ГСИ-то сток нема никакви шансове! За 5 бона ще си намериш много добър екземпляр и ще се отвозиш! Тежи към 1070кг мисля!Обаче някой друг да се изкаже за ABS-a, щото аз не съм запознат дали има! Но май има! Успех! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаа (или бъдещ такъв), щом не е нужно колата да е много нова, за теб идеалният вариант е СИВИК 5ген хеч VTI B16A2! :rolleyes: ГСИ-то сток нема никакви шансове! За 5 бона ще си намериш много добър екземпляр и ще се отвозиш! Тежи към 1070кг мисля!Обаче някой друг да се изкаже за ABS-a, щото аз не съм запознат дали има! Но май има! Успех! :lol:

5-та VTI има ABS.Не съм обаче убеден че със лекота ще се справи със ГСИ и то в Астра, щото ако е в Кадет ВТИ-то е чао.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако ти се кара H22 просто си купи prelude с такъв :)

prelude тежи :rolleyes: за това съм се отказал... колко клипове съм гледал как го късат :lol: чак ми се е приплаквало... а относно това което казваш за H22 в 6 gen зимата.. не мога да разбера защо смяташ така? Принципно зимата ( когато има сняг ) не ми е приоритет да се дърпам из града :) карам си леко на 2000 оборота :Dако наистина е съвместим ще е супер :) една турбина в по-далечен план би свършила страхотна работа на този 2.2 200 hp :)
Пич, явно не си гледал точните клипове, ами я си поразгледай приоритетите, пипни, забръмчи 2.2 VTEC сток, пък тогава продължавай с фантазиите. Нищо лично, много се забавляваме, както е модерно да се казва. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Kолега ,без дасе заяждам защо мислиш че 6-та вти има някакъв шанс срещу прелюд х22? (примерно стокови и двете)

Абсолютно си прав :rolleyes: изобщо не го приемам като заяждане!Аз го казах на базата сравнение какво получаваш за това което даваш :lol:В такъв смисъл че предпочитам да извадя максимума от възможностите... ако този голям мотор е в една по-лека кола ще е доста по интересно :) мен ме кефи идеята че принципно сивик 6-та с такъв мотор няма стоково... а всеки на пътя ще очаква макс VTI под капака :) този момент на изненада ми е много любим на мене :)) Към chris_barnesПри положение че слагам по-голям мотор... или какъвто и да е ъпгрейд покачващ значително hp със сигурност ще сменя и спирачни апарати, дискове... дори окачването :) решил съм да взема нещо, което да ме удовлетворява защото имам дългосрочни планове :D Редактирано от Akso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...