Jump to content
boeder

Проблем със спирачки {задни колела}

Recommended Posts

Здравейте карам хонда сивик 1996г. имам един проблем сас спирачки когато натисна спирачката на асфалт се тътрят само предните гуми когато сам на пръс или по глатка повърхност се тътрят и 4 те гуми? някои може ли да ми каже това нормално ли е? трябва ли и на асфалта да се тътрят 4 те гуми?? Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или слабо ти държат задните или не си се засилил и натиснал достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,няма причина да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как натиснеш спирачките ако е рязко и кратковременно е нормално само предните да завлекат но ако ги задържиш трябва да се повлекат и 4-те. А и зависи колко е натоварена отзад попринцип всички коли са направени задните да държат малко по слабо от предните когато колата не е натоварена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на пръсТ и на по-глаДка повърхност се тътрят :) (блокират) и задните, то значи че държат, но малко по-слабо от предните, които блокират и на по-груба настилка.Извода е, че "Everything is OK" - всичко е наред :DКакто са ти казали по-горе колегите - предните са направени винаги да хващат първи и с по-голямо усилие (по-добре) от задните.УСПЕХИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извода е че повечето Хонди(да не кажа всички) са им адски зле спирачките, това го казвам от личен опит понеже и няколко хонди покарах(и сега карам) също така и други марки...До сега не съм случил на спираща Хонда, а като си говорхме и с шефа(нз дали точно беше шефа) на Бултрако той каза, че и най новия Civic Type R не щял да спира, какво остава за нашите каручки дето ни са набори :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще и 324354678 човека да ти кажат, че спирачките ти са ОК, докато не качиш колата на валците за проверка на спирачките, няма да разбереш, дали е така. До тук единственото успокоително нещо за теб е, че спирачното усилие на предните колела е по-голямо от това на задните. От тук натам само валците ще покажат, колко ОК са твоите спирачки.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стойност на валяците колко трябва да показват предните и задните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стойност на валяците колко трябва да показват предните и задните?

Спирачното усилие се измерва в кг. На валците в центъра за ГТП се измерва сп.усилие на всяко едно колело. Сумата от сп.усилия на четирите колела трябва да е не по-малка от 50% от теглото на колата. За ръчната - сумата от двете задни колела не трябва да е по-малка от 16% от теглото на колата.Нормално (т.е. добри спирачки) една кола, тежаща 1200кг., има следните стойности - предни колела 300-350кг всяко, задни 150-200 кг всяко. Ръчна- около 125 кг всяко. Оттук се получава 2х350+2х150=1000кг спирачно усилие, т.е. 83,33% от теглото (1200кг). Ръчна 2х125=250 кг, т.е. 20,83% от теглото.Това са примерни стойности, само за онагледяване на ситуацията със спирачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...