Jump to content
civicgonemad

Проект д15б2+V-tec+p29

Recommended Posts

А той аванса не е ли за дюзите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не абе върнете малко делкото към закъснение за временно става без да я ръчкате много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аванса е върнат. Утре ще опитам да намеря дино в Пловдив... Иначе колата е много нервна ама ся като се разработва душа не ми дава да я вкарам в обороти... Утре и ламбда сонда ще намеря и съм екстра :shy:. Стана по-добре от очакваното.Само съединителя се бави нещо... Ама дано да е с благополучен край...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та... Ква я свърших днес... Почти никва...с 2 думи... Хубавото е че поне намерих ламбда сонта от колегата spasko52. И сега поне чека н есвети... Сложиш и 100 октана бензин и е май малко по- добре. Диното го намерих, но... 300 лева ми се видя много... Но в краен случай ще се ходи кво да се прави... После отидах поне да мина ЕЛКОН... То попаднах на едни "баш майстори" който още малко щяха да ми се карат що съм отишил при тях с такова ниво на сгъстяване... И с толкова изпилена глава... 6 десети е цитирам: "СТРАШНО МНОГО! Ти тая кола след 1 месец ще я хвърлиш!". А и като видяха колата , че е Хонда се хванаха за главите и се отказаха...А и то май центровката се регулира от ЕКУ-то... или първо трябвало да се препрограмира... нещо такова май бях чел във Форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с толкова изпилена глава... 6 десети е цитирам: "СТРАШНО МНОГО! Ти тая кола след 1 месец ще я хвърлиш!".

...защо какво вреди сгъстяването??...по голямо натоварване на бутала,лагери и др. компоненти ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото и той не знае защо... Доста хора не знаят как стоят нещата със хондовите суапове и сгъстяване и т.н. И се произнасят неподготвени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми хрумна за overdrive в София, и ще зема да пратя 1 запитване... Пък да видим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега 300 лв е добре ако е настройка + дино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама сега ми идват малко много... а и само 1 дино в Пловдив...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега 300 лв е добре ако е настройка + дино

+1. В София не само, че няма да е по-евтино, ами ще си платиш и пътя от Пловдив :D Гледам че никой не е писал по въпроса, ама нали вчера писа, че колата върви, ама понеже разработваш не искаш да я ръчкаш? Ама има 1 проблем - диното е баш тва - забиват ти колата на 3та примерно и газ до ламарината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами тогава така ли да я карам... Той аванса се чува рядко... То добре да я закарам на стробоскоп ама като не знам никъде в Пловдив да я закрепят за първо време... и ако пак вземат ми се карат че им карам сгъстена кола...

Ама хубава като се измие ;) (най-накрая)

Публикувано изображение

 

Някой да знае как с свързват тези неща? Поставянето не е толкова трудно, но тоците са ми кофти тема...

Публикувано изображение

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти се обажда аванса зареждай хубаво гориво разбирай с по високо октаново число върни още малко делкото ако ти чука аванса и кротко без рязко натискане на педала на газта поне 1000 километра и после на дино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В момента карам с 100 октанов бензин... И е малко по-добре от 95-то... Но не искам аз да барам делкото, че може да "ИЗЧУКА" и да не тръгне повече...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход: С 10 литра 100 октанов 150км и малко остатък само и единствено градско каране. Смесено повече от които извън градско 10 литра 100 октанов идва около 200км минал съм 185 и има още около 2+ - литра остатък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам с 100 октанов бензин... И е малко по-добре от 95-то... Но не искам аз да барам делкото, че може да "ИЗЧУКА" и да не тръгне повече...

Ти и да искаш, не можеш да го бараш, защото е врътнато докрай .. :cool: Аз мислех да врътнем още малко вала (от раздвижната ролка) и тогава пак делкото, но ако са верни тези разходи дето си писал, по добре да не я бараме ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ролка за гласене на предваренията на запалването ли сте я сложили или за да зацепите правилно двигателя :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ролка за гласене на предваренията на запалването ли сте я сложили или за да зацепите правилно двигателя :D

Аз ако знам за какво точно е тази ролка :D ... Ама пак си чука... Особено на баири... или ако зема да включа на по-висока скорост на ниски километри... Говорих с 1net , но и при него цента идва същата даже малко повече а и човека каза, че не се занимава толкова често както преди с такива неща инъче сме се разбрали като имам $$ да измислим нещо, но дано да изкара до тогава :huh: ... Този в Пловдив отпадна като вариант че , ми писаха лични няколко колеги с оплаквания... П.П --1net каза , че първата белязка на раздвижната ролка не отговаряла точно на 16 градуса(май толкова каза) а били близо 14... Каза да, че мога да му звънна за съвет по всяко време. Извън темата ...хаха това с дачията ме xвърли в тъча :D Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ти толкова пари си дал за бутала, глави, смукатели, ролки и тн, та сега някакви 300лв ще ти попречат да довършиш колата ли? Хубаво е да я настроиш както трябва преди да тръгнеш да "напичаш" редовно. И е добре, да пипа човек, който се знае че разбира а не някой да си прави експерименти. Реално 1 час примерно в ХЕЕД91 ти е 150лв, останалите пари ги даваш на човека, който ти настройва колата, защото има уменията да го направи. А си е игра. Добре е, като ще ходиш на дино да си проверил колата и да й е изправна охладителната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де мен ми трябва да я закрепя за първо време... за Около месец а и още поне 1000-2000 км няма да я "напичам' колкото и да е разработена ... а и ако ви кажа за колко купих вскчки неща ще се замислите кви цени се предлагат във форума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек, ти с P28 ECU ли караш? Ако караш с такъв компютър тогава с какъв bin? Махнете по 2 градуса в запалителните таблици за вакуума с ниски нива и добавете малко повече гориво за същите нива на вакуума и ще я закрепиш :DДругото, което се сещам е - при положение, че делкото е върнато до край, може да се окаже, че двигателя работи бедно и затова чука. Просто пробвайте с малко повечко гориво в този случай :huh: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек, ти с P28 ECU ли караш? Ако караш с такъв компютър тогава с какъв bin? Махнете по 2 градуса в запалителните таблици за вакуума с ниски нива и добавете малко повече гориво за същите нива на вакуума и ще я закрепиш :huh:Другото, което се сещам е - при положение, че делкото е върнато до край, може да се окаже, че двигателя работи бедно и затова чука. Просто пробвайте с малко повечко гориво в този случай :D Успех!

Карам си със стоковия .bin по простата причина, че не зная как и с какво(като уред или трябва да се кара на дино което е доста пари) и с колко да го променя(като стойности и параметри)... И в момента е от голямо значение колко пари ще ми излезе процедурата... :D . Гледам едни чипове в Ebay.com ама знам ли ги... Иначе 20-40 долара не са много...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези чипове в ebay са "едно към гьотере"...демек няма да ти свършат никаква работа. По принцип най-малко ти трябва широколентова сонда, за да се настроят правилните смеси. Но исках да ти кажа, че, ако се махнат по 2 градуса от запалителните таблици чукането на аванса може и да спре, но пак е относително... :) Няма начин да няма някой от Пловдив, който да е час поне с Crome и да успее да ти помогне. Разпитай колегите от твоя град.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не познавам тук честно казано...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос към хората които разбират от хидравлични рейки... Възможно ли е рейката да капе само от маншоните? Мислех че моята е механична, но се оказа че не е... че и вътрешен и външен накрайник ще сменям щото трака ужасно...

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това стана просто идеално и да отбележа без нито 1 поразия :lol: .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да предложи схема на рейката + накрайниците ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако рейката ти тече по-добре си потърси някоя втора ръка от 100 до 150лв. се намират.

Ако решиш да сменяш накраиници-шъншните се сменят лесно.Развиваш гайката от долната страна на шарнира и се зайграваш с големия чук докато не излезе шарнира от шенкела.Когарато развиваш накрайника бройш колко оборота си развил и след това навиваш новия пак с толкова оборота, но най-добре иди на стенд след това.

 

За вътрешния ти трябва ключ номер 32.

 

Ето ти нагледно:

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че ще се сменят и вътрешен и външен накрайник, че даже и рейката(иманшоните)... Я кажете къде точно да гледам за течове и т.н. като взимам друга рейка?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям ли ти е теча ? Ако искаш може да пробва присадката на Бардал - има много противоположни мнения за нея, но повечето казват, че ако не го спре да се търси друга или да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нали хондова рейка се кара само с нейното си масло... Произведено за Хонда само за рейки... Всякво друго ги прецаква...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доообре :rolleyes: ,Аз от 4 догини карам хонда и маслото си ми е хидравлично, наливно от 10лв/1л. , на приятелката колата от 1 година пак така и няма проблем. Това не е самолетна чиния, а най-обикновенна кола за 3 бона със се тунинга. Не се вманиачавай толкова. Че са добри и качествени коли няма спор, но 30 кинта на литър, при положение,че събират по 1.5 л. няма смисъл. Говорил съм с не един механик по този въпрос. Рейката ти тече, имаш 3 варианта:1ви- рециклиране- около 200 кинта и без гаранция. 2ри- рейка от кола за части и куриер- 100 рейката, 50-60 монтаж и неясен ефект, защото МОЖЕ ДА Е ПО-Зле от твойта. Тоя у..и съм го ял с хеча/150 назад/ ;) 3-От морга с монтаж на място. Качват я, покарваш малко и ако си доволен плащаш. Ето ти един сериозен пич, при това ти е градски http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37512 .Аз на хеча ходих до него от Перник и за 4 часа вече нямахме проблеми. Супер точен пич е. А на накрайниците ти какво им е, или имаш 100 кинта излишни? Кавото е здраво не барай или ако искаш да бараш ползвай читави търговци от типа на мони M&S auto/от раздела с рейтинг/. Можеш и от Бултрако да поръчваш, но там е прекалено цифра :blink: п.п. За кутията какво реши?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вярно че не е летяща чиния... Но в 3 различни магазина по каталог й дават само хондовото масло... Рейките най-претенциозната част на тея коли... А инъче колегата го зная от него си купих ламбда сонда и всичко е ок.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми купи си рейка и си готов. За други части-Монката. А за маслото-ти си предценяваш :rolleyes: Аз ядове нямам и на митове и каталози също не вярвам. На мойта кола имам вече 110к пробег и няма ядове. Следващия път може и да си купя хонда масло, но чесно да ти кажа и да има разлика тя ще е в някоя добавка. Нз колко време деяни оригиналното, но аз ментето на 20к вадиме това от казанчето и доливаме ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей никой ли няма едно чипче с по богати смеси да прати на колегата да не му чука аванса временно да си кара че аванс да се чува никак не е добре.Колеги един чип е 4лв. не си давайте парите за ибейски чипове в които не се знае кой какво е творил.Имам около 10 чипа с различни горива и бих ти дал веднага но са за б16а2,не може никой да няма да ти услужи или ако не опитай да вдигнеш леко налягането на горивото пак ще пообогатиш малко.Успех :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги чува се едно да го нарека "пърдене" при следните случаи:1. Като дам на контакт и нали включва помнапа и изкасва... И като изкасне без да запаля се почва "тррр пррр" отначало е по интензивно и за около 10 секунди намалява и изчезва... Но това се случва рядко.2. Като загася колата... връткам ключа и с намаляващите обороти едновременно пак се чува същия звук за около 2 сек... докато спре да се движи всичко в вигателя дето се казва... Някой някакви идеи?Проблема с рейката скоро ще го реша... и накрайниците ще се сменят. Колеги ако някой има стоков .bin или самия софтуер (ако не е едно и съшо де ) на п28 ECU 3a d16z6 моля да го прати. Може би намерих човек който да го настрои. Но преди да ида му трябва да го види дали въобще ще може да не пътувам напрзно.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте bin моля :( ... Намирам някакви работи в гугъл ама не мога да съм сигурен, че са стоковите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My linkMy linkбаче гугъл знае всичко Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изтеглих фаил Р28-230.bin и още 1 327stock p28auto bin. И дано да свършат работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам ли KNOCK SENSOR ??? Аджаба...? Ако няма някаде по колата и по частите които съм слагал но не мога да съм сигурен... И при настройката бара ли се В-тек-а в смисъл кога да се влючва...4800- при full throtle.(стоково)5500 при средно натоварване. (стоково)

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...