Jump to content
galimandi

Няколко въпроса за Honda Civic (англичанка) 1.4 iS 90 hp

Recommended Posts

Харесал съм една Хонда .Двигателят е D14A8 .Много четох тука ,запознах се с доста неща ,но пак останаха някои въпроси :

1.Оборотите-при запалване на двигателя са 1500-1600 и като позагрее падат на 1000-1100 ........ не са ли малко високи?Иначе си ги държи стабилни.

 

 

2.Ходих при един майстор и той ми показва схеми на ремъка.Каза ми че когато се сменял ремъка се сменяла и водната помпа ......някаква шайба нещо си .Задължително ли се сменя и водната помпа при поставяне на нов ремък?

 

 

3.Има ли вариант заводско да е без климатик колата ?Защото няма климатик и да не е бил премахнат , и ако са го махнали пречи ли на двигателя ?

 

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вижда ли се някакво копче за климатик? Означения... ? За оборотите има едни болчета за регулация в/у дросела. А за помпата... и аз имам англичанка и не съм сменял водна помпа до сега... но е 1.6 d16y3... може да има разлика...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Помпата се сменява, защото после като протече и пак трябва наново да се сваля ремъка, за да се смени... Демек- са не даваш едни пари, после ги даваш+ тия за смяната. Тя е консуматив с проектен живот, равен на тоя на ремъка и ролката...А за климатика-ако нямаш копче, значи няма... Има и такива англишманки/то май повече които съм виждал са със :lol:п.п.Ето ти един доказан търговец, твой градски с добри части на читави цени. Сигурен съм, че ще ти каже и читав майстор по ваше село...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам такава заводско оригинално и т.н. без климатик а за оборотите като загрее падат на 850 не на 1100 за помпата ощи не съм сменял ама и на мен така ми казаха не е задължително но е желателно :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е водната помпа поне на две смени на ремъка да се смени еди път :tooth: Не струва много но може да пречени проблеми ;) не пести от консумативи ако искаш всичко да е наред ;) Относно оборотите като загрее са около 800 -850 но не и 1000 :whistle: Ако нямаш копче за климатика значи не е имало такъв ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тия профилактики ...водната помпа се сменя кат протече а това може да не стане и 200 хил.км....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки избира дали иска да разчита на колата си или да бере ядове по пътищтата ;) Ние Българите все се опитваме да спестяваме и затова виж къде сме сега :whistle: на дъното на всички класации ;) На този принцип и маслото можем да не сменяме докато върви колата :tooth: Умният се учел от грешките на другите ,а глупавия от собствените си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки избира дали иска да разчита на колата си или да бере ядове по пътищтата :) Ние Българите все се опитваме да спестяваме и затова виж къде сме сега :thumbs2: на дъното на всички класации :P На този принцип и маслото можем да не сменяме докато върви колата :( Умният се учел от грешките на другите ,а глупавия от собствените си :P

Да де,но тия новите ме съмняват че ча с качеството и надежноста на оригиналната работеща.И сигурно като й дойде времето няма да изхвърли водата за секунди,а ще прокапе подсещащо.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да прокапе а може и да бликне,въпрос на късмет :thumbs2:Има и качествени части, стига да знаеш от къде да поръчваш :(Всеки сам си извира пътя по които да върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае стига с плявата. На всяка кола си пише, че ЗАЕДНО С АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК СЕ СМЕНЯВА И ВОДНА ПОМПА:) При веригите нз, но сиг е пак така. Аз последния път пенсионирах една водна помпа Keihin и сложих някакво менте, при положение, че на старата и нямаше нищо. За тия 50-100 кинта като се счупи помпата и излее водата и после прегрее колата и покриви све какво ще стане? :angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мда бе, те тея помпи протичат всеки ден. Аз до сега водна помпа не съм сменял. Карам си със старата дето тече, блокирва и други такива ти му работи :) То е хубаво на всеки 5000 км да си сменяш маслото, на 10 свещите, на 2 години спирачната течност и т.н. ама някой прави ли го ? Понеже колата я взимаш "нова" е хубаво да си смениш всичко. После да си спокоен. Да знаеш, че всичко ти е ново и да си следиш кога кое трябва да се сменя. Ако са ти казали тея дето продават колата че е сменено това и онова ... лъжат те. Поне за маслото и ремъка не им се доверявай !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ае стига с плявата. На всяка кола си пише, че ЗАЕДНО С АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК СЕ СМЕНЯВА И ВОДНА ПОМПА:) При веригите нз, но сиг е пак така. Аз последния път пенсионирах една водна помпа Keihin и сложих някакво менте, при положение, че на старата и нямаше нищо. За тия 50-100 кинта като се счупи помпата и излее водата и после прегрее колата и покриви све какво ще стане? :)Я ми покажи къде го пише туй нещо :D

Я ми покажи къде го пише туй нещо :lol: Редактирано от Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ае стига с плявата. На всяка кола си пише, че ЗАЕДНО С АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК СЕ СМЕНЯВА И ВОДНА ПОМПАПубликувано изображение При веригите нз, но сиг е пак така. Аз последния път пенсионирах една водна помпа Keihin и сложих някакво менте, при положение, че на старата и нямаше нищо. За тия 50-100 кинта като се счупи помпата и излее водата и после прегрее колата и покриви све какво ще стане? !!!

Я ми покажи къде го пише туй нещо :angry:

 

Я ми покажи къде го пише туй нещо :D

 

В мануалите на Хонда за 5ген пише че при смяна на ангренаж водната помпа се проверява. На всяка втора смяна на ангренаж - се сменя и помпата.

Да ти прата снимка от мануала? :P

При мен водната прокапа малко преди планираната втора смяна на ремъка, какво трябваше да права, да доливам и всеки ден карайки в София да се моля да не протече ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз откак се помня шофьор съм сменял веднъж водна помпа на една фиеста,първият ми автомобил. Форда беше 84-та година с оригиналната си водна помпа. На мен пък Омбре ми каза, да не я пипам помпата, и аз слушам. Нямам ядове 60 000км си карам хондата вече...По темата:Има англичанки без клима. Но наистина масово са с клима, без значение от двигателя дали е 90 или 75 коня. Копчето лесно може да се замаскира, има капачки за там. По скоро прегледай инсталацията, ако е имала клима ще има и кабеляк за нея. Също не знам дали и стойката на компресора не може да я срещнеш под кпака. Не знам със сигурност дали ако се махне климата пречи. Чувал съм за махане на клима без никви ядове.За да си по сигурен дали има проблем с оборотите я натисни здраво като позагрее. Тъй като неизвестно по каква причина държат ниска температура при нормално каране, около 84градуса(по инфоборд).Аз когато купувах мойта, собственика ми свали 400 лева от цената заради оборотите, според него имаше проблем, че държи толко високи обороти на студено, оказа се, че проблем няма никъв просто така си работи. Държи стабилни 750-800об/мин., но като загрее достатъчно.

Редактирано от D_I_V_A_K_A
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата климатик няма .Няма копче за него.За ремъци ,водни помпи и консумативи -ще се сменя всичко .Само някоя кадърна марка за водната помпа да ми кажете.За оборотите утре ще ходя да я покарам ,че моите наблюдения бяха за около 3-4 минути работене и ръчкане на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз откак се помня шофьор съм сменял веднъж водна помпа на една фиеста,първият ми автомобил. Форда беше 84-та година с оригиналната си водна помпа. На мен пък Омбре ми каза, да не я пипам помпата, и аз слушам. Нямам ядове 60 000км си карам хондата вече...

Щом и Омбре го е казал, значи най-вероятно водните помпи, които циркулират в търговската мрежа не са толкова надеждни. Оригиналната помпа сигурно струва колкото 5 от тия по 80-100лв...P.S. Точно в сервизното ръководство на англичанките не пише никъде да се сменя водна помпа като консуматив, а само да се провери за теч при смяна на ангренажния ремък (на 120 хил. км).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...