kvd74 646 #1 Публикувано 9 Март, 2011 Да споделя с вас колеги и да съм полезен евентуално.Смених комплект бутало за горна помпа на съединител на SEIKEN.Буталото изглеждаше 1/1 с оригиналното.Може би NISSIN ги ползват за доставчик за помпите им.NISSIN е марката на помпата. За марката научих от колега от форума за което благодаря. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #2 Отговорено 9 Март, 2011 колега хубаво си направил.на мен н е ми се занимаваше,моята помпа е същата,и направо я смених с нова-90лв.А на теб колко ти излезе смяната на буталото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 10 Март, 2011 Самата смяна нищо,вкъщи го направих,лесно беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #4 Отговорено 10 Март, 2011 колко стуваше ремонтния комплект на помпата и лесно ли го намери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 11 Март, 2011 27лв., комплект бутало с уплътненията и пружината на него, лесно с поръчка за другия ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #6 Отговорено 11 Март, 2011 Колега, какви бяха симптомите преди да я ремонтираш?Теч ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 11 Март, 2011 Още като я купих преди 1,5 год.имаше сълза от спир.течност на маншона на цилиндъра отвътре при педала,но не губеше от нивото в казанчето.И приди дни хоп,изчезнала течноста,а-а да засмуче въздух.Можеше да долея и да изкарам още известно време така,но не е редно да капе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #8 Отговорено 11 Март, 2011 и при мен беше така,губих течност много по малко,чак забравях да я проверявам често.при оглед се оказа,че сълзи много малко от вътрешната страна от към педала.казаха ми,че това си било хронично проблемче при Хондите,дори ме посъветваха така да карам и да доливам,но аз реших да я сменя.Казаха ми,че при ремонт също не се знаело колко ще изкара,но пък не се знаело и новата колко ще изкара,май всичко вече си е до късмет.успех на всички колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #9 Отговорено 12 Март, 2011 Аз сменях и двете помпи преди около година с нови на ФЕРОДО, при мен се получаваше тласък на съединителя. много странно. Смених ги превантивно,само горната беше омаслена, но не губех капка течност. Колега, имаш ли промяна при съединителя и работата с него, след смяната? Аз имам един проблем със съединителя отделя сякаш пребуксува, а реално е нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 14 Март, 2011 Ако питаш мен раб.на съединителя си е същата.Интересно е че като превкл.предавка точно като отпускам педала усещам едни тласъци от него,и преди си беше така.За отделянето с по малко газ ми притриса,с повече не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martines 2 #11 Отговорено 11 Октомври, 2017 (Редактирано) Здравеите ! Ето я и моята горна помпа на съединителя така изглежда разглобена. тук вече е със сменени гумички отработен комплект за 10 лв Редактирано 11 Октомври, 2017 от martines 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #12 Отговорено 11 Октомври, 2017 А в какво състояние ти бяха цилиндъра и буталото? Пак да пишеш след време как е помпата. Моя ремонт трае вече 6,5 г., така че го броя за успешен. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 13 Октомври, 2017 Аз комбинираха частите на две фабрични помпи. На моята се бяха измислили гумичките, като едната беше скъсана, а на другата от фейсов Сивик, беше износен цилиндъра. Уж еднакви помпи, а с различни дефекти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #14 Отговорено 21 Юли, 2018 Здравей колега виждам, че си от Варна. Откъде мога да си купя ремонтния комплект и колко струва? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове