Jump to content
Krelion

ДРАГ РЕЙСИНГ СЛИВЕН 22.05.2011

Recommended Posts

Колко коня е тая корса ;) че върви така зверски. !? :rolleyes: ИЗвиняваи ама имаше такива коли които неприличат на нищо Ебати пародията беше ! НАи слабото състезание от всички възможни на които съм ходил и гледал.И на всичко отгоре се провали . :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги извинявам се за предложението ,ако желаете вижте едно клипче от Гърция с сивик купе с салон вътре тежи 1150 без водача 660 коня с Б18 мотор,гуми yokohama parada. времето е 12,1секунди 0-400 извинявам се понеже е на гръцки.Вижте го

Редактирано от Yordan Stoyanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи Милене Милене само не можах да разбера за какво спориш в този форум бе братле.На глава нема да излезеш с повечето хондажии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За голямо наше съжеление стигам за пореден път до извода,че не е въпроса каква марка е колата а какви пари има по нея и от там проблемите са по малко за нея.Парата играе роля на всякъде за жалост :( Колкото и големи желания и умения да имаме с малко пари нищо не става :(

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са въпросните хонди от 5 години слушам митове и легенди ? Кое изобщо е най - доброто време досега давано от хонда в Бълагария ?Не деля колите на марки , както правиш ти (има няколко атмосферни хонди в Бг с по над 200 коня на колелата), а ги деля на можещи и неможещи.

...човека просто казва истината може и да боли но тя е такава :dry: и нека я приемем по лесно !!! Смеели се били на Рибата ми да се смеят вярно каза някой неща предварително,но поне не се покри на състезанието като мишка а участва :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека се смеят сега,ама нали знаете,че който се смее последен се смее най добре(или последен е схванал вица ) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос. За какво се правят тези дупки по задната броня. Видях от снимките, че две Хонди имат такива, а съм виждал и по много др клипове, че ги правят.Също така на снимките ми направи впечатление, че около пистата е ебаси мизерията. Навсякъде боклуци, шишета, страшна работа :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото всичките са мноо фаст кат ги направят :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Urban team Евала за количката наистина много вървеше но безпорно неможеш да отречеш че онази инвалидна количка на ГОТВАЧА небеше нищо особенно се пак това нещо едва ли тежеше повече от 500 кила . :) и ако небеше тежеста мисля че едвали щеше да влезне в 14-ките ;) Нека продължавате да се развивате се така добре стискам палци за вас П.С. Много яка ръчна дръпна съботата на сервизния парк :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Просто драгстерите(с платформите) трябва да са в друг клас. Заради тях много хора неучастват !. :(

 

момчета как да ви обясна сега незнам от подобни постове смятам, че има адски неуки хора Публикувано изображение

колата е нарязана била 500 кила и тн . сега колата е направена по изисквания 1 към 1 всичко е по регламент , сега на вас ако не ви изнася и не искате да се състезавате цитирам (Просто драгстерите с платформите) си седите в публиката , сега трябва да се промени регламента, че някоЙ си които давал 15 сек 400 метра неможел да кара защото бил слаб Публикувано изображение и разбирате ли бил слаб защото колата му била много тежка 1100 кила, а иначе на диното е 110 коня , но това че е 110 коня не е ппроблем, проблема е бил че конкуренцията е много лека хаххахахаах момчета правете си моторите стига сте коментирали килата Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение една кола за да даде 12 сек нетрябва да е много лека, а трябва да е силна Публикувано изображение леките коли са за слабаците които незнаят как да си направят колите по- бързи .

Корсата е 785 кила без пилота , А някой знае ли корсата колко коня и въртящ моммент има на диното ? И незабравяйте ,че половината стрийт коли пристигнаха с платформи на Сливен.

 

Качи я на кантара и направи клип да видим колко тежи. ама снимай и интериора, да не си и сложил 5-6 торби с цимент. 785 кила била без пилота :dry: той като гледам е 55 макс. И айде кажи какви са и конете и колко са и нютоните, виждаме че ти е мерак да се похвалиш.

Сега ако има повторение на стартовете, натовари я докато стане 1100 кила и ще видиш че теглото е голям фактор.

 

орязаните "коли" трябва да са си в отделен клас, а не с колите които са си за ежедневно ползване и имат разрешително да се движат по улиците.

 

п.п. по никакъв начин не омаловажавам проекта

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоя форум голяма боза станал................Кво го търпите тоя с Корсата ве!?Мятайте флексовете и на Кинг ъф Юръп.Тоя Милен караще с меки гуми,скоростите му хъркаха...............абе с тве думи ташак е таз Корса.Лично аз очаквах поне 10-15 Хонди да я точковат.ПС:Уважаеми колеги,тая кола е светлинни години пред,която и да е Хонда в Бг.Говоря от гледната точка на човек,със скромен,но достатъчен опит от мерилката и единственото,което мога да кажа като заключение е голям поклон пред Милен и Мартин!!!ПС2:Са да не ме изядете,защото казах каквото мисля и стоя зад думите си.ПС3:Рулемейкъре,заради такива като тебе Алеко Константинов никога няма да бъде забравен..........

Редактирано от Martin Raynov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............

Миленчо я си дай телефона че миналата седмица забравих да го запиша,а вече имам 3 твои телефона на които или вдига друг или са невалидни,така и неуспях да те видя извън колата на Сливен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз като човек,който харесва прилично вървящи коли,съм впечатлен от представянето на повечето колеги с Хондите.За да не си помислите,че съм фанатик ще отбележа и уникално вървящото BMW на колегата Maxo,както и черната Мазда.Хубави коли!!!!!Останалите за които се говори тук според мен са супер бързи(респект към създателите им!!!!)четириколесни.......нещо си.И за да не се подценява подготовката на никой от състезателите просто трябват леки промени в правилника.Има място за всеки под слънцето......стига да не е на терасата в мазето...Успех на всички :) .

Редактирано от vanko
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде спрете се вече с тия килограми. На кривата ракета и космоса и крив.Рулмейкъре, повярвай ми твоята 100 коньова кола и 500 кг да я направиш пак няма да е бърза колкото "изрезките". Това се отнася не само и за теб...Типичен пример е на Ангел астрата - 700 и малко кг C20XE 140-145 коня на колелата и даде най добро време 13.6, което мисля че е далеч над 12.2 ... стига вече с торбите с цименти,пясък, фураж за свинете в двора където седи моШната хонда.... Състезанието е за ДРАГ рейсинг, не е само за стокови атмосферни коли , все пак хората искат да видят и по ниско време от 15 секунди :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последен път призовавам да се спазва добрия тон!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Той тона е добър ама неща словореда не е правилен :lol:Чак се притеснявам дали да си донаправя хондата или да я хвърлям на боклука... то после ако и моята почнат да я наричат картонен казан и да я анатемосват до къде ще я докараме :ph34r:Шегата на страна , но тази тема се изчерпа и катинарчето ще е най-доброто решение ... което според мен вече трябваше да бъде взето.Лека нощ ;)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... някви глупости ...

 

Колега, чета ти постовете по различни форуми, сереш от доста време, но тука просто ме разцепи с логика.. Поне половината на това което са постигнали Urban Team, постигнал ли си, дори една висока 16-ка дал ли си или варела ти е в състояние да го направи това само на свободно падане от Аспаруховия мост? Обикновенно не пиша подобни постове ама тука вече прекали. Какво означава да натоварят корсата до 1100 кг? Мислиш че ще даде 15ка ли? Явно не си наясно какво е 215+ на колела /в твоята специалност е нещо като пълно пакетче семки солей лимитед с привкус на индийско кашу/ и то с графика на която доста малко коли са способни.

 

От мен евала на всички излязли да дават газ пред една тумба народ.

Няма да е зле някой да се хване да поразчисти темата!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: 215 коня на колелата ли е тоя прехваления опел :lol: :lol: Спирам до тук :D
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конете не мисля, че са всичко в една кола или греша?Нужно ли да е ти се обяснява, че само електрониката му струва колкото 2 хонди като твоята?Кутията колкото още 3 ?Аре заеби подобни глупости.Модераторите ако си нямат работа, нека им създадам малко и затворят тая глупава тема.Или да оставят всичко така и форума да продъжлава да се сбозява , а после да се чешат по главите и да викат "Ааама що тъй станаааа:huh:"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая да кажеш че спираш да пишеш!!!Аман от селски интриганти като теб.Съжалявам че пиша извън темата,но просто ми писна всяка една тема да бъде разваляна с философстването на "колегата" Rulemaker.Поздрави на всички карали на драга и успех в следващите кръгове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ви обещавам,че ако има още един несмислен и заядлив пост темата отива директно в коша,а провинилите се в известна почивка.Айде спрете се бе хора и пораснете малко.Крайно време е да свалите капаците от очите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките видях един черен прелюд,от форума ли е момчето и какво време е дал(h22 може би?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колеги нека в темата се обсъждат колите участвали в състезанието и такива които са записвали времена.Да се споделя кой какво време е записал доволен ли е или ако не защо така се е получило.Нека не обсъждаме изрезки ли са или не автомобилите да допуснати всеки участник е знаел,че ще има такива няма смисъл да се карате един друг :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На момчетата от УрбъН Тийм пожелавам следващия път поне средна 11-ка :) Колата ви е просто невероятна много подготвена,момчето също я кара мъжки :) Всички средства и труда които са вложени в колата доказаха на какво е способна машината ви :)п.с. Поздравъвам всички колеги участвали в състезанието и дано на следващия кръг видим повече направени хонди и по добри времена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължението на състезанието е на 05.06.2011г.Продължаваме откъдето спряхме. Финал на клас Предно предаване, клас Стрийт, клас Ц, клас Дизел. Състезанието ще започне в неделя в 10ч. Квалификационни времена ще се дават в неделя от 8-10ч. В събота НЯМА да има тренировки. Могат да се записват нови участници в съответните класове(без предно). Участниците които за заплатили такса "участие" няма да плащат нова такава (не е нужно да пазят стикерите).Относно клас Предно предаване. Поради наша грешка четвърт финалната гонка м/у номера FWD11 и FWD18 се анулира. Гонката по жребий трябва да е м/у номера FWD11 и FWD8. Победителят ще се срещне на полуфинал номер с FWD18, който победи на четвърт финална гонка номер FWD5 (номер FWD18 кара в два четвърт финала). Победилият отива на финал срещу номер FWD1 който е победител в противоположният поток. номер 12 е дисквалифициран за неспазване на правилника. Така падналият на полуфинала(18 и победителят от четвърт финала) става автоматично 3-ти.Вход Ще има, няма как разходите си текът. Отново ще е 3лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен т...к ако наистина е така . :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен т...к ако наистина е така . :blink:

кирца няма как да е инче,защото се проведоха 2та класа и има победители и наградени,ако го анулират няма да е честно спрямо победителите.А за клас предно можеше да направят компромис и да се направи наново,но пак тези коли които бяха накрая едвали ще са съгласни.Верно си е тъпо,защото сега ще се ходи за половин състезание.Според мен най добре е да се спре до тук и квот било било за 1ви кръг и да се направи направо 2ри кръг ,защото пък невиждам кога ще се направи иначе 2ри кръг,трябва да чак средата на юли......тез които имат точки имат другите класове няма да са ощетени защото за всички тях започва надпреварата от 2ри кръг.Клас предно така и така няма полуфинал да започнат и те наново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето едно клипче как се подготвя колата за сливен http-~~-//vbox7.com/play:5488fadcблагодаря за добрите думи поздрави

Евала за корсака. Добра количка се е получила. Пожелавам успех на всички, които имат желание и възможност да си развиват колите независимо от тяхната марка. Важното е спорт и колегиалност да има :cool: Е и бира де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В корсата са изсипани много пари. Не мога да разбера само защо за база е използван двигател на чиято глава смукателния порт е голям колкото на д13 изпускателен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Парадоксе не приказваи без да знаеш за какво иде реч. Главата им е косуърт.

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то на c20xe главата доколкото съм запознат си е косуърт,или друга ти беше мисалта колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, 2 вида са , стандартната Колбеншмит (Kolbenschmidt) и подобрената Коскаст ( Coscast ) , която е прозиведение на Косуърт.Но това едва ли има значение ...просто като знам с каква глава карат и мисля, че няма нужда от коментари :ph34r:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз за първи път карам на сливен /по принцип съм си новообранец в драга/ но не ми хареса настилката,незнам защо но всички с които говорих и които бяха карали с сликове немогат да тръгнат добре, за предно предаване говоря, с обикновенна гума беше по добре от слик и се чудя защо е така в самите сликове ли е проблема

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

FWD1 Николай Колев Ауди 90 turbo 12,9/2,4/198 ; 12,658/2,335/202 ; 12,612FWD2 Димитър Русинов FWD3 Иван Митев хонда сивик turbo 14,348/2,5/175 ; 14,169/2,3/167FWD4 Константин Банов митцубиши еклипс 14,471/2,7/175FWD5 Ангел Бояджиев опел корса 12,939/2,2/188FWD6 Росен Петров сеат ибиза turbo 13,400/2,39/178FWD7 Явор Дратийски Ауди 3 13,931/2,56/174FWD8 Стефан Митев хонда сивик 13,3/2,65/188 ; 12,873/2,3/191FWD9 Живко Жеков хонда сивик 14,2/2,46/163FWD10 Христо Ангелов сеат Леон 13,8/2,61/172FWD11 Петър Георгиев голф 2 14,27/2,3/172FWD12 Петър Василев Ауди 3 13,06/2,2FWD13 Георги Ангелов Опел Астра 14,750/2,6/174 ; 13,098FWD14 Валентин Величков Фиат Уно 13,49/2,4/175FWD15 Георги Стойнов Фиат Пунто 15,485/2,577/167 ; 13,168FWD16 Георги Георгиев Опел Астра 17,924 ; 13,203/2,4/168 ; 12,9FWD17 Дойчин Ангелов 15,059/2,6/161FWD18 Николай Крушев Опел Калибра 13,978 ; 13,66/2,5/179 ; 13,482FWD19 Васил Янев пежо 106 13,235/2,18/170 ; 13,134/2,19/168FWD20 Калоян Кирилов хонда сивик 14,329/2,39/161FWD21 Ненко Несторов фолксваген джета 14,64/2,6/163FWD22 Владимир Георгиев опел кобра клас FWD

Редактирано от enigma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за първи път карам на сливен /по принцип съм си новообранец в драга/ но не ми хареса настилката,незнам защо но всички с които говорих и които бяха карали с сликове немогат да тръгнат добре, за предно предаване говоря, с обикновенна гума беше по добре от слик и се чудя защо е така в самите сликове ли е проблема

настилката там не е за сликове,там е за семислик,преди време много хора се убедиха в това :) Асфалта е кофти много грапав и слика неможе да захапи както трябва,за него се иска гладка настилка е много смола за да държи.Семи слика те бави защото нагоре почва да ти лепне много и затова даваш по слабо време,но пък с него се тръгва по добре от стрийт гумата.Според мен явно ти идва широк защото адвана който имаш е 205 ако вземе една стрий гума 205 ще видиш че адвана е една идея по широк.За атмосферна кола като твоята явно ще е по добре със 195 семи слик,за да тръгнеш добре и да не те бави така нагоре.А ако караш със стрийт гуми избери си 215 или 225 зависи вече от гумата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...