Jump to content
Richi

помощ проблем с водата

Recommended Posts

колеги от няколко месеца се боря с тая вода и не мога да се опрая . освен че се губи ми се случва и на два пъти да я изхвърли. а за сега няма признаци за здухана гарнитура. притегнах и смених скоби които ми синееха (със син антифриз съм)... смених капачката не е за хонда но прадавача каза че сичките държели едно налягане. ама уви скоро бях на реглаж на клапани и съответно на същия ден имаше ака пържола и изхжърли водата през капачката като тоя номер ми го е правела и преди. сега си сложих стараата капачка че явно държи на по голямо налягане .на таблото стрелката за водата е винаги малко под хоризонталата независимо дали е включена или изключена перката (съмнява ме и тая стрелка). чувал съм я и няколко пъти да църка през капачката като маркучите не са надути или нещо такова термостата отваря (при кви температури незнам обаче, но на 2000 км) Гранитурата на главата е сменена преди 2000 км щото беше сдухана и пак така губеше вода само че тогава направи на боза маслото! Сега пак от тва ме е страх и Оффф незнам още кво да пиша ако се сетите нещо питайте и чакам съвети !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфай главата!Там е проблема.

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфай главата!Там е проблема.

сори за езика тела няма кирилица. шлайфана е при последната смяна на гарнитурата. Редактирано от войводата/cls
Редактирано от "маймуница" на кирилица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си термостата и датчика за температурата на охл.течност дали работят коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А главата проверена ли е за пукнатини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не е проверена и ще сменям майстора явно. днес ходих да тестват охладителната течност за изгорели газове и работата е в кереча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно да губи вода от водната помпа, на доста колеги се е случвало на мен също, след смяната и всичко е ок. Трябва доста да се прецезират нещата преди да се каже твърдо - еди коя си е причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След шлайфане на главата накарай ги да ти замерят и блока (и той се деформира така както главата и 2-те са от алуминии ) може да се нуждае от шлайфане ,не се среща често но се случва !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гарнитурата беше заминала пак. болтовете бяха затегнати на 3,5 килограма вместо на 6,8 киолграма (тоя предния майстор заслужава публична рекламация и награда за неграмотност, направо съм бесен)главата е здрава днес се върна от тест след което я шлайфах (този път на специална машина само за тва не на фреза както миналия път). за блока го мерехме като че ли имаше 0,1 мм но гарнитурата ще го обере. а водната помпа е сменяна преди 2000 км. смених и два датчика за вода щото ме съмняваха въпреки че с мултицеда показват еднакво с новите. от тук ми идва един въпрос - датчика за перката на главата ли е защото там са два един до друг като едния със сигурност е за показанието на таблото .

Редактирано от Richi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... болтовете бяха затегнати на 3,5 килограма вместо на 6,8 киолграма (тоя предния майстор заслужава ........

 

Е как па разбрахте на колко бяха стегнати.И какво значи като чели или е крив блока или не .При тея неща няма като чели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с динометричен ключ може и да се развива не само да се завива :cool: а за "като че ли" не съм карал блока или колата на професионални машини за мерене а с луфтомери и едно такова като ъгъл ама по масивно и специално сме я мерели за това не мога да кажа на 100 процента че е 0.1 ама е някъде там! въпросът е че сме в границите на допустимото поне според майстора !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно датчиците да ти обясня - тея двата дето са един до друг на главата :Едножилния е за стрелката на таблотоДвужилния е за ецу'тоТерморелето, което ти пуска перката или е на радиатора или е отзади на блока. :) (зависи коя година ти е колата) Негде около масления филтър май да беше, ще те излъжа.п.п. Да ти приключвам ли темата, след като си установил къде е проГлема? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те проблемети станаха много освен калпавия майстор се оказа и лъжлив датчик на таблото и лъжлив датчик за перката (над масления филтър), сега обаче ме интересува следните неща :1 с новите датчици стрелката стига някъде 4-5 милиметра преди червеното и тогава се включвва перката след което пада до малко над средата > нормално ли е? ; и 2 след като загрее добре и включи 1-2 пъти перката и изгася колата от капачката се чува църкане > и това ли е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 - не мога да кажа къде и е мястото на този модел, на мен ми е точно в средата на скалата на таблото2 - църкане ли, изобщо не е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15б2 стрелката е съвсем малко под средата и не мърда от там сега зимата водата си стой в радиатора и не съм я виждал да излиза дори и малко така че предполагам датчика за перката и/или терморегулатора са за смяна. Не съм някой рейсър но определено не карам икономично и оборотомера редовно прескача 3000. Май повечето колеги са против дозатягането на главата след определени километри но аз го направих и на някой болтове определено им трябваше стягане но аз я бях стегнал повече от необходимото че май минах твоя филм и си я смених втория път сам гарнитурата. Дано да нямам проблеми вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю loan мисля че бях ясен НОВИТЕ дачици означава че съм ги сменил и двата. ще търся нова капачка за разширителния съд(оказа се трудно обаче намирането) да пробвам дали ще църка с нея. забравих да кажа че говорим без да съм мърдал колата изцяло и само на място са тестовете досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15б2 стрелката е съвсем малко под средата и не мърда от там сега зимата водата си стой в радиатора и не съм я виждал да излиза дори и малко така че предполагам датчика за перката и/или терморегулатора са за смяна. Не съм някой рейсър но определено не карам икономично и оборотомера редовно прескача 3000. Май повечето колеги са против дозатягането на главата след определени километри но аз го направих и на някой болтове определено им трябваше стягане но аз я бях стегнал повече от необходимото че май минах твоя филм и си я смених втория път сам гарнитурата. Дано да нямам проблеми вече.

Значи, икономичното каране с Хонда е до 4к оборота, а след 5 е каране.Не разбрах, като си стегнал повече от необходимото - кво си донатягал???П.П. На всички Хонди стрелката стои под средата / "и не мърда от там" /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донатягах не помня колко болта но един а може и да не беше един(не помня) беше отпуснал почти на половина, няма да кажа до какви килограми за да не ме почнете :angry: но до достигане на еднакви килограми, някой нямаха нужда от достигане.5000 рядко прескачам но все пак това не е ВТЕК двигател червената му зона е на 6500. Мога да пробвам да видя какъв ще е разхода ако приема че до 4000 е икономичен и ако си прав да си жив и здрав. За икономията май има голямо значение и колко дълбоко се натиска педалаТи хубаво си ги сменил датчиците но и с развалена капачка на радятора не би трябвало да ти мърда стрелката от нормалното положение ако правилно съм разбрал че го прави и след смяната им.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно си разбрал сега кво следва други датчици ли да търся ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно си разбрал сега кво следва други датчици ли да търся ?

Първо напълни една тенджера с вода вземи един термометър който работи поне до 100 градуса и ги тествай в пдф-ти е описано на колко и как сработват и тогава сменяни дефектния или напиши температурите тук и все някой колега ще те ориентира. За този на перката един мултицет би ти свършил добра работа за да разбереш на колко включва перката, ако и при завряла вода не включва значи 100% е дефектен освен ако не го тестваш на връх мусала например :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика за таблото се оказа че е за сивиците до към 88 и като се разрових видях че тяхната перка се включва с около 5-6 градуса по рано т.е. и датчика за таблото явно е направен за по студени коли и от там идва погрешната информация на таблото . (ще карам за сега така) край на темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...