Richi 1 #1 Публикувано 17 Февруари, 2011 колеги от няколко месеца се боря с тая вода и не мога да се опрая . освен че се губи ми се случва и на два пъти да я изхвърли. а за сега няма признаци за здухана гарнитура. притегнах и смених скоби които ми синееха (със син антифриз съм)... смених капачката не е за хонда но прадавача каза че сичките държели едно налягане. ама уви скоро бях на реглаж на клапани и съответно на същия ден имаше ака пържола и изхжърли водата през капачката като тоя номер ми го е правела и преди. сега си сложих стараата капачка че явно държи на по голямо налягане .на таблото стрелката за водата е винаги малко под хоризонталата независимо дали е включена или изключена перката (съмнява ме и тая стрелка). чувал съм я и няколко пъти да църка през капачката като маркучите не са надути или нещо такова термостата отваря (при кви температури незнам обаче, но на 2000 км) Гранитурата на главата е сменена преди 2000 км щото беше сдухана и пак така губеше вода само че тогава направи на боза маслото! Сега пак от тва ме е страх и Оффф незнам още кво да пиша ако се сетите нещо питайте и чакам съвети ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 17 Февруари, 2011 (Редактирано) Шлайфай главата!Там е проблема. Редактирано 17 Февруари, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mirottvoreca 0 #3 Отговорено 18 Февруари, 2011 Мнението на потребителя е изтрито заради нарушена т.1 и т.2 от Правилата на форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #4 Отговорено 18 Февруари, 2011 (Редактирано) Шлайфай главата!Там е проблема.сори за езика тела няма кирилица. шлайфана е при последната смяна на гарнитурата. Редактирано 18 Февруари, 2011 от войводата/cls Редактирано от "маймуница" на кирилица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 18 Февруари, 2011 Виж си термостата и датчика за температурата на охл.течност дали работят коректно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #6 Отговорено 18 Февруари, 2011 А главата проверена ли е за пукнатини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #7 Отговорено 21 Февруари, 2011 не не е проверена и ще сменям майстора явно. днес ходих да тестват охладителната течност за изгорели газове и работата е в кереча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dieselboi 0 #8 Отговорено 23 Февруари, 2011 Мнението на потребителя е изтрито заради нарушена т.2 от Правилата на форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheHondaCivic 2 #9 Отговорено 23 Февруари, 2011 Нищо чудно да губи вода от водната помпа, на доста колеги се е случвало на мен също, след смяната и всичко е ок. Трябва доста да се прецезират нещата преди да се каже твърдо - еди коя си е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #10 Отговорено 23 Февруари, 2011 След шлайфане на главата накарай ги да ти замерят и блока (и той се деформира така както главата и 2-те са от алуминии ) може да се нуждае от шлайфане ,не се среща често но се случва !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #11 Отговорено 23 Февруари, 2011 (Редактирано) гарнитурата беше заминала пак. болтовете бяха затегнати на 3,5 килограма вместо на 6,8 киолграма (тоя предния майстор заслужава публична рекламация и награда за неграмотност, направо съм бесен)главата е здрава днес се върна от тест след което я шлайфах (този път на специална машина само за тва не на фреза както миналия път). за блока го мерехме като че ли имаше 0,1 мм но гарнитурата ще го обере. а водната помпа е сменяна преди 2000 км. смених и два датчика за вода щото ме съмняваха въпреки че с мултицеда показват еднакво с новите. от тук ми идва един въпрос - датчика за перката на главата ли е защото там са два един до друг като едния със сигурност е за показанието на таблото . Редактирано 23 Февруари, 2011 от Richi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 23 Февруари, 2011 ....... болтовете бяха затегнати на 3,5 килограма вместо на 6,8 киолграма (тоя предния майстор заслужава ........ Е как па разбрахте на колко бяха стегнати.И какво значи като чели или е крив блока или не .При тея неща няма като чели . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #13 Отговорено 23 Февруари, 2011 с динометричен ключ може и да се развива не само да се завива а за "като че ли" не съм карал блока или колата на професионални машини за мерене а с луфтомери и едно такова като ъгъл ама по масивно и специално сме я мерели за това не мога да кажа на 100 процента че е 0.1 ама е някъде там! въпросът е че сме в границите на допустимото поне според майстора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #14 Отговорено 25 Февруари, 2011 Относно датчиците да ти обясня - тея двата дето са един до друг на главата :Едножилния е за стрелката на таблотоДвужилния е за ецу'тоТерморелето, което ти пуска перката или е на радиатора или е отзади на блока. (зависи коя година ти е колата) Негде около масления филтър май да беше, ще те излъжа.п.п. Да ти приключвам ли темата, след като си установил къде е проГлема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #15 Отговорено 25 Февруари, 2011 ами те проблемети станаха много освен калпавия майстор се оказа и лъжлив датчик на таблото и лъжлив датчик за перката (над масления филтър), сега обаче ме интересува следните неща :1 с новите датчици стрелката стига някъде 4-5 милиметра преди червеното и тогава се включвва перката след което пада до малко над средата > нормално ли е? ; и 2 след като загрее добре и включи 1-2 пъти перката и изгася колата от капачката се чува църкане > и това ли е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #16 Отговорено 25 Февруари, 2011 1 - не мога да кажа къде и е мястото на този модел, на мен ми е точно в средата на скалата на таблото2 - църкане ли, изобщо не е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #17 Отговорено 25 Февруари, 2011 д15б2 стрелката е съвсем малко под средата и не мърда от там сега зимата водата си стой в радиатора и не съм я виждал да излиза дори и малко така че предполагам датчика за перката и/или терморегулатора са за смяна. Не съм някой рейсър но определено не карам икономично и оборотомера редовно прескача 3000. Май повечето колеги са против дозатягането на главата след определени километри но аз го направих и на някой болтове определено им трябваше стягане но аз я бях стегнал повече от необходимото че май минах твоя филм и си я смених втория път сам гарнитурата. Дано да нямам проблеми вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #18 Отговорено 25 Февруари, 2011 приятелю loan мисля че бях ясен НОВИТЕ дачици означава че съм ги сменил и двата. ще търся нова капачка за разширителния съд(оказа се трудно обаче намирането) да пробвам дали ще църка с нея. забравих да кажа че говорим без да съм мърдал колата изцяло и само на място са тестовете досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 25 Февруари, 2011 д15б2 стрелката е съвсем малко под средата и не мърда от там сега зимата водата си стой в радиатора и не съм я виждал да излиза дори и малко така че предполагам датчика за перката и/или терморегулатора са за смяна. Не съм някой рейсър но определено не карам икономично и оборотомера редовно прескача 3000. Май повечето колеги са против дозатягането на главата след определени километри но аз го направих и на някой болтове определено им трябваше стягане но аз я бях стегнал повече от необходимото че май минах твоя филм и си я смених втория път сам гарнитурата. Дано да нямам проблеми вече.Значи, икономичното каране с Хонда е до 4к оборота, а след 5 е каране.Не разбрах, като си стегнал повече от необходимото - кво си донатягал???П.П. На всички Хонди стрелката стои под средата / "и не мърда от там" /. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #20 Отговорено 25 Февруари, 2011 (Редактирано) Донатягах не помня колко болта но един а може и да не беше един(не помня) беше отпуснал почти на половина, няма да кажа до какви килограми за да не ме почнете но до достигане на еднакви килограми, някой нямаха нужда от достигане.5000 рядко прескачам но все пак това не е ВТЕК двигател червената му зона е на 6500. Мога да пробвам да видя какъв ще е разхода ако приема че до 4000 е икономичен и ако си прав да си жив и здрав. За икономията май има голямо значение и колко дълбоко се натиска педалаТи хубаво си ги сменил датчиците но и с развалена капачка на радятора не би трябвало да ти мърда стрелката от нормалното положение ако правилно съм разбрал че го прави и след смяната им. Редактирано 25 Февруари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #21 Отговорено 26 Февруари, 2011 точно си разбрал сега кво следва други датчици ли да търся ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #22 Отговорено 28 Февруари, 2011 точно си разбрал сега кво следва други датчици ли да търся ?Първо напълни една тенджера с вода вземи един термометър който работи поне до 100 градуса и ги тествай в пдф-ти е описано на колко и как сработват и тогава сменяни дефектния или напиши температурите тук и все някой колега ще те ориентира. За този на перката един мултицет би ти свършил добра работа за да разбереш на колко включва перката, ако и при завряла вода не включва значи 100% е дефектен освен ако не го тестваш на връх мусала например Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #23 Отговорено 5 Март, 2011 датчика за таблото се оказа че е за сивиците до към 88 и като се разрових видях че тяхната перка се включва с около 5-6 градуса по рано т.е. и датчика за таблото явно е направен за по студени коли и от там идва погрешната информация на таблото . (ще карам за сега така) край на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове