velioto4en 2 #1 Публикувано 13 Февруари, 2011 Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 13 Февруари, 2011 Не виждам какво общо има мотора със педала на съединителя, по-скоро уточни каква е колата, и с каква скоростна кутия си, щот тея б18ц4-ки напоследък само в лада не съм ги вжидал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VoDo 5 #3 Отговорено 13 Февруари, 2011 Попринцип може да е от дълго жило на съединителя.Ако е сменяно..П.С:С един приятел на неговата Хонда беше така след смяната на жилото на съединителя (бяха му дали от Shuttle), което е значително по-дълго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 13 Февруари, 2011 Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 .Кога последно е сменявано хидравличното масло в системата? С времето заприличва на парцалива чорба.Ако това не свърши работа е или някоя помпа или самия съединител. Как и къде отделя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #5 Отговорено 13 Февруари, 2011 Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 .Кога последно е сменявано хидравличното масло в системата? С времето заприличва на парцалива чорба.Ако това не свърши работа е или някоя помпа или самия съединител. Как и къде отделя?Според мен не са помпите и течността, щото на прелюда смених долната помпа с нова, горната мина с ремонтен комплект и съответно нова спирачна течност ииии пак е твърд Или си е такъв или проблема е другаде !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 13 Февруари, 2011 колкото повече се износва сайда, толкова по-твърд става педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 14 Февруари, 2011 Ако съдиш от друга марка или модел кола наистина може да ти е твърдо,аз свалих пружината на педала ,но пак е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #8 Отговорено 15 Февруари, 2011 (Редактирано) Ами съдя по други модели ако трябва да съм по точен едната беше сивик 5ген. а другата 6-та и с двете не съм имал подобен проблем.Имам и няколко приятели с хонда с които се виждам всеки ден и съм карал и техните коли нито една не е така.Все още не съм предприел никакви мерки за решението на проблема освен събирането на инфо.Благодаря на отзовалите сеПоздрави!пс. Колата е сивик- англичанка Редактирано 15 Февруари, 2011 от velioto4en Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDJI11 18 #9 Отговорено 15 Февруари, 2011 според мен е хубаво да си почистиш системата и 2те помпи по някога от по далго стоене на автомобила се получава така.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 15 Февруари, 2011 смени си притискателния диск !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #11 Отговорено 15 Февруари, 2011 смени си притискателния диск !!!А дали е от него? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50291&pid=442748&st=0&&do=findComment&comment=442748 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 15 Февруари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=49221&st=0&p=432635&hl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 16 Февруари, 2011 блейд2-а дали не е???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #14 Отговорено 21 Февруари, 2011 Здравейте колеги пречистих системата,но за жалост без никакъв ефект а варианта за смяната на целия съединител нещо май не ми допада много на този етап.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velioto4en 2 #15 Отговорено 3 Март, 2011 Появи се нов проблем.Започна трудно да включва скоростите,не винаги но почти.Съмнявам се че е от това че педала се натиска трудно,защото съединителя си отделя нормално.Възможно ли е маслото в скоростите да е за смяна или да е малко примерно и това да е причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 3 Март, 2011 Как разбра, че съединителя отделя нормално при трудното натискане на педала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #17 Отговорено 4 Март, 2011 Терориста ти го каза много правилно...когато се износи феродовият диск...съединителя започва да се натиска много по-трудно...още повече че и скоростите ти са започнали да влизат трудно...много си близко да си отговориш сам Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #18 Отговорено 5 Март, 2011 Един колега имаше подобен проблем и го оправи ето дано ти помогне:Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост. Опитите: 1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки) :)2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение. Стигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчноРешението:Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия. Обадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини.За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива.И така приех офертата за 130лв.Последва качване и сглобяване на всичко.Резултата:Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил. И така ако някой се чуди защо му тресе предницата при потегляне, решението е ясно вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #19 Отговорено 5 Март, 2011 Здравей.Както ти спомена Теро по горе-саединителя ти си заминава.Кофти работа но няма нищо вечно. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #20 Отговорено 5 Март, 2011 имах да кажа "част"от проблема ти.мн трудно включвах скорости.оказа се че горна помпа на съединителя е за смяна.другия вариант беше да сменя гумичките в нея.избрах втория защото няма 80-90лв излишни и вече няколко месеца нямам проблеми.виж провери дали педала не е протекал нещо.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #21 Отговорено 6 Март, 2011 Колега имах такъв проблем със Сивик 6та с д16 мотор. Педала стана доста твърд, скоростите започнаха да влизат трудно до момента, в който се счупи вилката на съединителя. Смених вилката и сложих нов съединител зашото стрия беше свършил и педала стана доста мек. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #22 Отговорено 6 Март, 2011 Един колега имаше подобен проблем и го оправи ето дано ти помогне:Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост. Опитите: 1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки) :)2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение. Стигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчноРешението:Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия. Обадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини.За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива.И така приех офертата за 130лв.Последва качване и сглобяване на всичко.Резултата:Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил. И така ако някой се чуди защо му тресе предницата при потегляне, решението е ясно вече Ако някой знае за този "велик" майстор в Пловдив - да даде координати, моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #23 Отговорено 6 Март, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=11176 Ето това момче знае къде е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi_e 0 #24 Отговорено 1 Май, 2014 Здравейте! Търсих къде да си задам въпроса,но не намирам удачно място. Имам нужда от спешна помощ.Вчера минах 3хил. километра с колата (хонда акорд 2.2 cdti 2004) и съединителя ми направи проблем.Трябва да го сменя,тъй като имам още път ,но съм в чужбина и тук ще ми излезе около 1500 лв смяната.Имам всички нужни инструменти,можете ли да ми дадете някакви насоки как да го сменим ние??? Очаквам бързи предложения,ще съм адски благодарен Мерси много ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #25 Отговорено 1 Май, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=VLnSyGK4Clw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobi_e 0 #26 Отговорено 1 Май, 2014 Мерси, гледал съм го това намерих тема смяна на съединител, ще поровя там,но все пак търся помощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonio86bg 0 #27 Отговорено 14 Октомври, 2014 (Редактирано) Привет на всички,понеже съм нов потребител и много много не съм на ти с компютрите не можах да намеря къде да публикувам проблема ми.От доста дулго време исках да си купя Honda civic 5 ген. защото съм им фен и накрая взех че си купих, 1.3 75 кс,но се оказа че има един проблем който ме притеснява.На 2-3 дена суединителя ми пада твурде ниско и не мога да превключа нито една предавка.Отварям капака,обезвъздушавам малко от долната помпа или от която и да е тръбичка на съединителя и всичко се оправя до следващия 2-3 ти ден.Гледам я всеки път преди да потегля дали има теч от някъде на масло но уви,няма,от някъде взима въздух.Мисля да отворя помпатя която е на скоростнатя кутия да проверя гумичките.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или има някаква идея моля да я сподели Редактирано 14 Октомври, 2014 от tonio86bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове