Jump to content
velioto4en

съединител

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво общо има мотора със педала на съединителя, по-скоро уточни каква е колата, и с каква скоростна кутия си, щот тея б18ц4-ки напоследък само в лада не съм ги вжидал. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип може да е от дълго жило на съединителя.Ако е сменяно..П.С:С един приятел на неговата Хонда беше така след смяната на жилото на съединителя (бяха му дали от Shuttle), което е значително по-дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 .

Кога последно е сменявано хидравличното масло в системата? С времето заприличва на парцалива чорба.Ако това не свърши работа е или някоя помпа или самия съединител. Как и къде отделя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам един малък проблем и се чудех дали няма да се намери някой да помогне.Педала на съединителя е доста твърд и като попадна в някое софийско задръстване определено не е никак приятно.Ако някой мойе да ми каже каква е причината и може ли да се направи нещо ще съм много благодарен.Мотора е б18ц4 .

Кога последно е сменявано хидравличното масло в системата? С времето заприличва на парцалива чорба.Ако това не свърши работа е или някоя помпа или самия съединител. Как и къде отделя?
Според мен не са помпите и течността, щото на прелюда смених долната помпа с нова, горната мина с ремонтен комплект и съответно нова спирачна течност ииии пак е твърд :blink: Или си е такъв или проблема е другаде !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото повече се износва сайда, толкова по-твърд става педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдиш от друга марка или модел кола наистина може да ти е твърдо,аз свалих пружината на педала ,но пак е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами съдя по други модели ако трябва да съм по точен едната беше сивик 5ген. а другата 6-та и с двете не съм имал подобен проблем.Имам и няколко приятели с хонда с които се виждам всеки ден и съм карал и техните коли нито една не е така.Все още не съм предприел никакви мерки за решението на проблема освен събирането на инфо.Благодаря на отзовалите сеПоздрави!пс. Колата е сивик- англичанка

Редактирано от velioto4en

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е хубаво да си почистиш системата и 2те помпи по някога от по далго стоене на автомобила се получава така.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги пречистих системата,но за жалост без никакъв ефект :) а варианта за смяната на целия съединител нещо май не ми допада много на този етап.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се нов проблем.Започна трудно да включва скоростите,не винаги но почти.Съмнявам се че е от това че педала се натиска трудно,защото съединителя си отделя нормално.Възможно ли е маслото в скоростите да е за смяна или да е малко примерно и това да е причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра, че съединителя отделя нормално при трудното натискане на педала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Терориста ти го каза много правилно...когато се износи феродовият диск...съединителя започва да се натиска много по-трудно...още повече че и скоростите ти са започнали да влизат трудно...много си близко да си отговориш сам :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега имаше подобен проблем и го оправи ето дано ти помогне:Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост. :)Опитите: 1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки) :)2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение. :blink:Стигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчноРешението:Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия. :PОбадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини.За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. :) ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива.И така приех офертата за 130лв.Последва качване и сглобяване на всичко.Резултата:Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил. ;)И така ако някой се чуди защо му тресе предницата при потегляне, решението е ясно вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Както ти спомена Теро по горе-саединителя ти си заминава.Кофти работа но няма нищо вечно. :) Поздрави :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах да кажа "част"от проблема ти.мн трудно включвах скорости.оказа се че горна помпа на съединителя е за смяна.другия вариант беше да сменя гумичките в нея.избрах втория защото няма 80-90лв излишни и вече няколко месеца нямам проблеми.виж провери дали педала не е протекал нещо.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах такъв проблем със Сивик 6та с д16 мотор. Педала стана доста твърд, скоростите започнаха да влизат трудно до момента, в който се счупи вилката на съединителя. Смених вилката и сложих нов съединител зашото стрия беше свършил и педала стана доста мек. Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега имаше подобен проблем и го оправи ето дано ти помогне:Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост. :rolleyes:Опитите: 1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки) :)2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение. :DСтигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчноРешението:Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия. :DОбадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини.За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. :) ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива.И така приех офертата за 130лв.Последва качване и сглобяване на всичко.Резултата:Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил. ;)И така ако някой се чуди защо му тресе предницата при потегляне, решението е ясно вече

Ако някой знае за този "велик" майстор в Пловдив - да даде координати, моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Търсих къде да си задам въпроса,но не намирам удачно място.

Имам нужда от спешна помощ.Вчера минах 3хил. километра с колата (хонда акорд 2.2 cdti 2004) и съединителя ми направи проблем.Трябва да го сменя,тъй като имам още път ,но съм в чужбина и тук ще ми излезе около 1500 лв смяната.Имам всички нужни инструменти,можете ли да ми дадете някакви насоки как да го сменим ние???

Очаквам бързи предложения,ще съм адски благодарен!!! 

Мерси много !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, гледал съм го това :) намерих тема смяна на съединител, ще поровя там,но все пак търся помощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,понеже съм нов потребител и много много не съм на ти с компютрите не можах да намеря къде да публикувам проблема ми.От доста дулго време исках да си купя Honda civic 5 ген. защото съм им фен и накрая взех че си купих, 1.3 75 кс,но се оказа че има един проблем който ме притеснява.На 2-3 дена суединителя ми пада твурде ниско и не мога да превключа нито една предавка.Отварям капака,обезвъздушавам малко от долната помпа или от която и да е тръбичка на съединителя и всичко се оправя до следващия 2-3 ти ден.Гледам я всеки път преди да потегля дали има теч от някъде на масло но уви,няма,от някъде взима въздух.Мисля да отворя помпатя която е на скоростнатя кутия да проверя гумичките.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или има някаква идея моля да я сподели

Редактирано от tonio86bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...