Rico 1 #1 Публикувано 8 Февруари, 2011 Здравейте колеги,чета във форума от 1 месец откакто купих колата.Колата е Сивик от 1994 1.5 LSI 90 HP .Не сам имал никакви проблеми с нея на120000 км реални и доста запазена.Един месец след покупката смених свещите с BERU Ultra-X platin( UXF 79 P) 4 електрода.Старите свещи бяха Champion с един електрод.Колата си вървеше добре и с тях но като щастлив собственик реших да взема нещо по-добро.Сле смяната колата тръгна още по-добре.За сравнение с 3000 оборота съм на 110 км,а преди това бях на 100.Понеже имах скъсан маншон на полуоската и се бях разбрал с един приятел монтьор да ми го смени.Та тригвам аз и след около 50 км спрях на една безиностанция да се чакаме.Той дойде след 10 минути и тръгнахме.Може би след 20 метра колата изведнъж придърпа и спря.Първото което си помислихме беше ,че може да е свършил бензина.Доляхме но резултат никакъв.Наложи се да викнем пътна помощ и закарахме колата в тях.Там Установихме ,че до свещите не идва ток.Проверихме всички бушони,релета и бобината.Каква би могла де е причината,възможно ли е новите свещи с по-мощна искра да са изгорили нещо,да са претоварили инсталацията?На таблото не ми е светнала никаква лампа никаква индикация,че има проблем просто двигателя изгасна.Сложихме друга бобина за проба и нищо продулжава да няма искра до свещите.Очаквам вашата помощ и всякакви мнения. Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 8 Февруари, 2011 (Редактирано) Сле смяната колата тръгна още по-добре.За сравнение с 3000 оборота съм на 110 км,а преди това бях на 100. бухахахаха :D :D :lol: Колега, това не го казвай никъде другаде. Надявам се да е било за първи път по погрешка :lol: Иначе като сменихте бубината, комутатора сменихте ли го и него ?? ако не сте, най-вероятно проблема е в него п.п. ще ме извиниш че се хиля така, ама това беше голям виц Направо е за оскар ! Редактирано 8 Февруари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #3 Отговорено 8 Февруари, 2011 И аз мисля че е комуатора така че се присьединявам кьм teror1sta:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #4 Отговорено 8 Февруари, 2011 (Редактирано) Виж дистрибуторната капачка и палеца дали са здрави и ги почисти а всеки случай.П.П. Ще ми кажеш ли откъде си купи тези свещи, че имам нужда от по дълга 5-та Редактирано 8 Февруари, 2011 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 8 Февруари, 2011 Забравих да ти кажа да провериш тези свещи където си ги сложил, дали стават за твоя двигател. Да не заради тях да е избочила бубината и комутатора ... Най-добре си сложи свещи по каталог. Или НЖК или Денсо (аз предпочитам Денсо). Разлика от свещи няма да видиш във вървенето, стига да са нови и работещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rico 1 #6 Отговорено 9 Февруари, 2011 Благодаря за отговорите,а къде се намира комутатора и какво представлява ?За първи път чувам тази дума да си призная.Колкото до оборотите на колата исках да кажа,че с по малко газ вървеше повече.Свещите ги купих от тук www.oscaro.es Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #7 Отговорено 9 Февруари, 2011 Комутатора ти се намира в делкото също и бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 9 Февруари, 2011 Един месец след покупката смених свещите с BERU Ultra-X platin( UXF 79 P) 4 електрода. Неправилно подбрани свещи, от където ти е дошъл и проблема с тоците ..За твоята кола, правилната свещ на Беру е 14FR-7DUX но най добре, след като отстраниш проблема, си вземи NGK BKR6E-11 каквито е предписал Японеца .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 9 Февруари, 2011 Комутатора ти се намира в делкото също и бобината. Както е казал колегата Това е джиджавката точно до бобината. В нея него влизат 4 кабела на обувки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #10 Отговорено 9 Февруари, 2011 Най вероятно е отишъл комутатора но проблема е дошъл от свещите. Аз сън с Денсо Иридиом Пауър и съм доволен въпреки че оборотите не се вдигнаха :blink:/ извиниме за шегата / Обаче дават че колата ще се ускорява с 0.7 секунди по бързо от 0 до 130 км/ч. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rico 1 #11 Отговорено 27 Февруари, 2011 Здравейте,да кажа все пак какъв беше проблема.Оказа се бобината но по интересното е ,че с новата бобина успях да си прибера колата и пак изгасна и не можа да запали.При смяната с новата бобина си сложих и старите свещи за да не се повтори проблема.И сега вече трябваше да се закара колата в сервиз защото вече нямах идея какво може да е.Изненадата ми беше голяма след като ми се обадиха от сервиза и казаха ,че е бобината.Казвам нали е нова карана е само 100 км.Отговориха ми,че тази марка бобини давали дефекти на този вид запалване но също така ми казаха ,че свещите нямат нищо общо с проблема и по никакъв начин не са го предизвикали.Освен това отидох лично в представителството на BERU в Валенсия и се оказа,че от варианта 4 електрода точно тези свещи Beru Ultra X Platin UXF 79 P са за този двигател.Бобината на колата беше марка Angli,старата също.Понеже нямаше никакви надсписи за страна производител и си помислих ,че може да не е оригиналната.Оказа се,че тази марка е испанска.Само това излиза в интернет.Но пък на палеца които е от същата марка пише made in japan,така че объркването е пълно.Както и да е сега сам с бобина Bosch и си смених свещите с тези които са за този мотор NGK BKR6E-11 и колата си върви без проблем . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 27 Февруари, 2011 Aз ако съм щях да покарам още с беруто да видя дали и боша щеше да духне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #13 Отговорено 27 Февруари, 2011 Браво на теб, жалко само че пак при 3000 оборота ще си само на 100 км. - както преди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #14 Отговорено 27 Февруари, 2011 (Редактирано) Много интересно, ти си с 1,5 lsi 90 коня и ти дават NGK BKR6E-11 по каталог, а за моя 1,5 114 коня в повечето каталози излизат по-топли свещи NGK ZFR5F-11. Последно ми сложиха такива, защото това излезе от каталога на Хонда. Чудя се дали няма някаква грешка, защото в книжката на колата е препоръчана някаква свещ на NGK с код ZFR6S-11, който просто НЕ съществува в момента? Редактирано 27 Февруари, 2011 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #15 Отговорено 28 Февруари, 2011 Сигурно е печатна грешка,точното изписване е -ZFR6F-11. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Delev 24 #16 Отговорено 13 Юли, 2011 И на мен на ЦРХ-а ми дават BCPR6E-11 по каталог,но вече не съществувал такъв код и ми дадоха ZFR5F-11,като ми обясниха,че това е заместителя на BCPR6E-11.... Не знам,нещо става с тези каталози на NGK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #17 Отговорено 13 Юли, 2011 (Редактирано) Дай вина на колата да видим Хонда какво мислят по въпроса. Там и да е заменена оригиналната свещ с друга си пише с каква е заменена. PS: ето ги свещите по каталог за D15Z6: По принцип 5-ци се слагат за по-студени райони или за повече градско каране да загрява по-бързо и от там и икономия. 6-ци за по-топли райони или за хора каращи повече извънградско за да спомагат охлаждането. Поне така съм чувал де. Аз съм с иридиеви денсота 6-ци, ама трябва да минавам на 7-ци скоро. Редактирано 13 Юли, 2011 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове