Jump to content
miroslav_stoev

От карбуратор към инжекция

Recommended Posts

Колеги , значи имам следния проблем , карам 1.3 ,но карбуратора ми се скапа , обиколих навсякъде и никъде няма комплект за ремонта му , реших да мина към моноинжекция , интересуваме освен - всмукателен колектор (с моното) , делко , резервоар с бензинова помпа) ЕЦУ - та освен тези неща друго трябва ли ми? Най-вече дали ми трябва нова инсталация ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукателен колектор (с моното) , делко , резервоар с бензинова помпа) ЕЦУ - та освен тези неща друго трябва ли ми? Най-вече дали ми трябва нова инсталация ?:)

+бензинопроводите
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А инсталацията ? трябва ли да я сменям или може да се оправи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка -ква е колата ,двигателя ,годината :) и карбуратора ? Ако имаш и снимка ;) на карбуратора и какво му се прееба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правиш всичко това ,по добре да се насочиш към пълна (PFI) от колкото да се занимаваш с моно ..................... лично мнение успех все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А още по-добре е да сложиш направо от д14а1 дуал карб и готово. Влизат като в тях си. Малко после няма смукач колата,но не е болка за умиране. Ефекта обаче е ;) Това гадно фабрично кюмбе и да е здраво го отвърташ със се всмукателя и му биеш един силен шут. Казвам го от опит. Разхода ако не форциш се запазва, даже и пада... Ама колата откача :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Алйооу неконтролируемияя как го реши без даже да знаеш и двигателя къф е, та камо ли колата .Всичко е предположения .Хонда имат и други 1.3 мотори преди прословутата летяща д13ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии,То аз таковата... ;) прочетох това http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56185&st=0&p=1057180541entry1057180541 и видях, че е д13ка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да д13-ка е , ами казаха ми че вътре в карба някви платна са отишли и за това разхода ми е мн висок (10 /100 бензин) , търсих комплект за ремонт на карб , ама никъде няма , а относно вървежа - търся икономия :rolleyes: Все пак ходя с нея на работа и не може да гълта като змей. Относно моното - един приятел има и останало моно от неговата и за това. Та най-вече от изброените от по-горните ми постове неща ме интересеува трябва ли да сменя цялата инсталация и да прекарвам нови бензинопроводи (понеже нали и сега си има :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същия успех вместо моно ще минеш на инжекция .разлика в разправийте няма .Потърси има доста теми в които е описано всичко. трябват ти и бензинопроводи ако не го направиш с външна помпа за високо налягане от опел вектра например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ти е най лесно си намираш инсталациите(тази около ЕЦУ-то,и тази покрай маторя :)) За бензинопроводите Фена ти е отговорил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С външна помпа ми казаха ,че пукала маркучите - това така ли е? (защото не ми се прекарват нови бензинови магистрали)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш икономия сложи газова :rolleyes: но карба си остави и като намериш части ще го оправиш, не се занимавай с глупости съмнявам се да спечелиш от това моно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А въобще намират ли се комплекти за ремонт на карбове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега просто си потърси функциониращ карбуратор,ако само ще ходиш на работа с нея.Всеки следващ суап какъвто и да е,си е инвестиция и време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да д13-ка е , ами казаха ми че вътре в карба някви платна са отишли и за това разхода ми е мн висок (10 /100 бензин) , търсих комплект за ремонт на карб , ама никъде няма , а относно вървежа - търся икономия :plane: Все пак ходя с нея на работа и не може да гълта като змей. Относно моното - един приятел има и останало моно от неговата и за това. Та най-вече от изброените от по-горните ми постове неща ме интересеува трябва ли да сменя цялата инсталация и да прекарвам нови бензинопроводи (понеже нали и сега си има :) )

Какви платна какви глупости са ти наговорили това да не е платноход единствените платна са в бензиновата помпа. Но не мисля че проблема ти е от там. По-вероятно е високия разход да ти е от делкото примерно много нагар или прецакани свещи, кабели но няма как да е от платна, мачти и насрещен вятър. А за моното просто няма сми мое мнение. Друго за което се сещам позапушени жигльори, прецакан вакум.Това е от мен :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега минал съм всякакви тестове - елкони , майстори - няма проблем ,а гори като ламя :angry: аз съм има кола 2000 кубика и ми гореше по-малко (а тази е 1.3) ,мисля че не е нормално , а относно моното процедурата е стартирана (по зле от това няма как да стане) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...